BABALARIM BÖLÜM 9

2K 53 3
                                    

Saatler sonra karakoldaydık. Kıvanç avukat ile konuşuyor sinirli sinirli odanın içinde volta atıyordu. Bense bir yere oturmuş ağlıyordum. Evet onu sahiplenmemizin üstünden sadece 3 ay gibi kısa bir zaman dilimi geçti. Ama biz onu bu zaman diliminde çok sevdik ve benimsedik. İki polis ile içeriye elleri kelepçeli bir şekilde o puşt girdi. Kıvanç hemen koşup herifin yakasına yapıştı.

"NEREDE LAN BENİM KIZIM NEREDE?! DOKUNDUN MU ONA? EĞER KILINA ZARAR VERDİYSEN SENİ YAŞATMAM OROSPU ÇOCUĞU ANLADIN MI BENİ? GEBERTİRİM LAN SENİ."

"Kıvanç lütfen dur bu şekilde bir yere varamayız."

Kıvanç herifi fırlatır gibi bıraktı ve benim yanıma gelip yere çöktü. Bana sarılıp saçlarımı okşadı ve tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı.

"Şşşş ağlama birtanem bulacağız onu merak etme."

"Ya şey olursa....i-istismara uğradıysa."

"Hayır bunu düşmek bile istemiyorum."

"Ben öz kızımı istismar edicek kadar şerefsiz değilim. Yolda kızınızı getiriyorlar." Dedi özellikle kızınız kelimesini altını çizerek söylemişti. Evet bizim kızımız kudur şerefsiz.

"Ne diye baştan söylemiyorsun lan o zaman." Dedi Kıvanç. Tam ayağa kalkıp üzerine yürüyecekken elinden tuttum ve oturmak zorunda kaldı. Tam o sırada kapı açıldı ve az önce bu şerefsizi getiren iki polis içeri girdi. Arkalarından Zeynep girdi. Ah güzel kızım suratı bembeyaz olmuş ne kadar korktu kim bilir.

Kıvanç yanımdan kalkıp hemen Zeynep'e sarıldı. Bende hemen kalkıp ikisinde sarıldım. Kafamı Zeynep'in boynuna koymuş kokusunu içime çekiyor arada öpüyordum. Kıvanç da benim gibi Zeynep'in saçlarını kokluyor, okşuyor arada öpücük konduruyordu. Sonunda ayrıldığımız da hemen ceketini ve tişörtünü çıkartıp bakınmaya başladım. En ufak bir çizik görürsem yaşatmayacaktım bu karşımda oturan şerefsizi. Bir dakika Zeynep kızardımı yoksa bana mı öyle geliyor? Yanaklarını ardından boynunu öpüp kulağına

"Utanma bebeğim babanım ben senin eve gidince daha dikkatli bakacağım vücuduna eğer herhangi bir yara varsa bunu rapor etmemiz gerekli"
Dedim. Ceketini elimden alıp hemen giyindi. Birşey söylemeyip ayağa kalktım herkes bize bakıyordu özellikle o şerefsiz sözde kızının üstünü çıkardığım için sinirle bakıyordu.
.
.
.
.
.
.
.
Sonunda eve gelmiştik. Hemen içeri girip kapıyı kapattım. Zeynep'i kolundan tutup odasına doğru tabiri caizse sürüklemeye başladım. Odaya girip kapıyı kilitledim.

"Çıkar üstünü"

"NE?!"

"Duymadın mı kızım? Çıkar üstünü sadece iç çamaşırları ile kal."

"Baba saçmalıyorsun ne yapıcaksın beni iç çamaşırları ile bırakıp."

"Vücudunda yara var mı ona bakacağım? Sana zarar vermedi dimi o herif. Gerçi versede senin ruhun duymazdı kim bilir ne kadar korkmuşsundur. Ah ah canım kızım benim."

"Of baba zarar falan vermedi hem ben kendimi koruyabilirim."

"İnanmam çabuk çıkar üstünü bakacağım."

"KIVANÇ BABAAAAAAA" diye seslendi dışarı doğru 10 sn içinde kapı zorlandı.

"NE YAPIYORSUNUZ SİZ İÇERDE? KAPI NEDEN KİLİTLİ?"

"BEN KİLİTLEDİM SENİNLE BİR İŞİMİZ YOK GİDEBİLİRSİN SEN"

"YA KIVANÇ BABA BİRŞEY YAP MERT BABAM DELİRMİŞ İLLA ÜZERİNİ ÇIKAR YARA VAR MI BAKACAĞIM DİYE TUTTURDU"

"KAPIYI AÇARSANIZ OLAYI DAHA İYİ ANLAYABİLİRİM BENCE. HA NE DERSİNİZ?"

"OFF BEKLE" dedim ve kapının kilidini açtım. Hemen içeri girip Zeynep'e baktı. Yanına gidip sarıldı.

"Çok kotkuttun bizi çiçeğim bir daha çalışmak falan yok daha 15 yaşına yeni girdin sen. Ben çalışıyorum zaten ikinize de bakıyorum." Dedi ve köprücük kemiğinin üzerini öptü.

"Hadi sen şimdi gir sıcak bir duş al sonra bizim odamıza gel tamam mı? Birlikte uyuruz bu gece"

"Tamam"dedi ve banyoya girdi birkaç dk sonra su sesi duyuldu. Kıvanç diz çöktüğü yerden kalkıp yanıma geldi. Dudaklarımı öpüp daha ben karşılık veremeden geri çekildi. Saniyelik bir öpücüktü bu.

"Bebeğim kızımızın üzerine bu kadar gitme evet anlıyorum korktun bende çok korktum ama geçti bak. Birazdan kızımız bizim yanımızda uyuyacak. Hadi gel bizde seninle duşa girelim günün yorgunluğunu atalım üstümüzden." Dedi ve ben cevap vermeden beni bizim odamızdaki banyoya soktu ilk önce suyu açtı ve sıcağa ayarladı sonra küveti doldurmaya başladı. Bende hipnoz olmuş gibi onu izliyordum. Bana yaklaşıp üzerimdekileri çıkarttı sonra kendisi üzerini çıkarttı. Küvete girdi ve beni de kucağına yatırdı. Bir süre o şekilde küvette uzandık. Ardından ilk beni yıkadı sonra kendisi yıkandı. Bornozlarımızı giyip banyodan  çıktık. Zeynep yatakta bizi beklerken uyuya kalmıştı. Hemen bizde altımıza birer pijama geçirdik. Bende t-shirt ile uyuyamam hastalığı vardı ve bir süre sonra bu huyum Kıvanç'a da geçmişti. İkimizde yatağa girdik ve kızımıza sarılarak uyumaya başladık. Zeynep yine "anne,anne" diye sayıklıyordu. Ona sarılınca sayıklamalar mırıldanmaya dönüşmüştü. Atlatacağız. Evet atlatacağız bunu da atlatacağız. 

BABALARIM [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin