Gördüğüm fotoğrafta Berke bir kızla öpüşüyordu. Kollarını beline sarmış tutku ile öpüyordu kızı.
"Nereden buldun sen bu fotoğrafı?" Dedim belki de shoptur umuduyla.
"Ben çektim yarım saat önce."
Dedi sonra şaşkın bir kahkaha atıp."Bak sen bizim Berke'ye be anında kapmış yeni gelen kızı."dedi. Tabi o bizim Berke ile sevgili olduğumuzu bilmiyordu. Ben söylemek istememiştim yani Berke ile gizli bir ilişki yaşıyorduk.
"Asya biz Berke ile yaklaşık iki haftadır sevgiliyiz." Dedim dan diye. Asya bana gözlerindeki şaşkınlık ve az da olsa acıma ile bakıyordu.
"Kuzum sen- yani ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Üzüldüm senin adına" dedi Asya.
Asya'nın bana sarılmasının hemen ardından sınıfa Berke girdi ve sırasına oturdu. Beni takmamıştı bile. Asya'nın elinden telefonu alıp Berke'ye bakarken Asya'ya hitaben konuştum.
"Bizi biraz yalnız bırak."
Asya bir süre tereddüt etti ama sonra sınıftan çıktı. Elimdeki telefonu Berke'nin önüne attım. Önce fotoğrafa sonra bana baktı.
"Hiç mi utanman yok? İnsan olan özür diler." Dedim sesimi ağlamaklı çıkartmamaya ve güçlü durmaya çalışıyordum. Ve bunu iyi yapıyordum umarım önünde ağlamam.
"Off Zeynep abartma altı üstü öptü bu kadar." Dedi bıkkınlıkla.
"YA DAHA SABAH BANA SARILIP BENİ ÖZLEDİĞİNİ SÖYLÜYORDUN ŞİMDİ NE DEĞİŞTİ?!! 3 SAAT İÇİNDE NE DEĞİŞTİ BERKE?!"
Dedim bağırarak."Zeynep bağırma rezil ediyorsun bizi" dedi dişlerinin arasından. Etrafımda gözlerim saliseliğine dolandı. Tüm sınıf bizi izliyordu.
"Neden yaptın? Hm neden? Ne yaptım ben sana?" Dedim titreyen sesimle. Hayır şu an karşısında ağlamak istemiyorum. Beni güçsüz görmemeli.
Yutkunup yavaşça gözlerime dolan yaşları geri göndermeye çalıştım.
"Hiçbir şey. Sorunda bu zaten hiçbir şey yapmadın sen benim için. Bak ben bir erkeğim tamam mı? Sana 'hadi gel sevişelim' demiyorum ama en azından bu iki hafta içerisinde bana sarılabilirdin. Veya en azından bir kuru 'seni seviyorum' bile yeterdi. Evet utangaç, çekingen bir yapın var ama ben senden bekledim. 'İyi geceler' mesajı, 'Günaydın' masajı veya onun gibi birşey. Ben senden büyük şeyler istemedim sadece ufak bir söz yeterdi bana. Ama sen asla bana sevgili olduğumuzu hissetirmedin. Bu iki hafta içerisinde sanki hiç olmamışız sanki hiç sevgili değilmişiz gibi davrandın. Özür dilerim ama ben sabredemiyorum artık. İyi bak kendine biz bu sevgili işlerini beceremiyoruz demek ki biz arkadaş olarak kalmalıyız." Dedi tek solukta. Hiçbir şey demeden sırama oturdum.
Etraftakiler hâlâ beni izliyordu. Berke dışarı çıkmıştı.
"NE BAKIYORSUNUZ TİYATRO MU DÖNÜYOR? OTURUN YERLERİNİZE ARTIK HADİ." Dedim.
.
.
.
.
.
.
Okul bitmiş herkes evlerine dağılıyordu. Bende kulaklığımı takmış yürüyordum. Haklıydı aslında hemde hiç olmadığı kadar haklıydı. Benim çekinceli tavırlarım yüzünden olmuştu herşey. Ama tek suç bende değildi. Mesela beni aldatmak yerine gelip bunu bana söyleyebilir ve ayrılmak isteyebilirdi. Ben onu zorlamazdım birlikte kalmak için.
.
.
.
.
.
.
Eve vardığımda gözyaşlarımı silip zile bastım. Kapıyı Mert babam açtı."Hoş geldin çiçeğim. Sana en sevdiğin yemeği yaptım." Dedi sevinçle bende sevincine gülümsedim. Mert babam gözlerini kısıp bana dikkatlice baktı. Sonra telaşla konuşmaya başladı.
"Çiçeğim ne oldu? Kim ağlattı seni? Neden ağladın?"
Dedi bende o sırada ayakkabılarımı çıkarıp içeri girmiştim."Birşey olmadı baba zili çalmadan önce hızlıca bir araba geçti önümden gözlerime hep toz kaçtı ondan."
Dedim. Belki de babama ilk defa yalan söylüyorum ama saçma sapan ilişki problemim ile onu üzmek istemiyorum."Neyse ben bir duşa gireyim o geçer zaten sonra yemek yeriz birlikte. " Dedim. Mert babam bana inanmaz gibi baktı ama sonra üzerime gelmemeyi tercih etmiş olacak ki hiçbir şey söylemeden mutfağa gitti.
.
.
.
.
.
Banyodan çıkmış Kıvanç babam, Mert babam ve ben oturup yemek yemiştik. Ardında ben ağlamak istediğim için odama çıktım ama tabi ki de onlara başımın ağrıdığını söyledim. Şimdi oturmuş ağlıyordum. Böyle durumlarda normalde bir fotoğrafa bakmak gerekir ama bende o bile yok. Evet onu gerçekten çok boşladım. Bunu yeni yeni fark ediyorum ama 'son pişmanlık fayda etmez...'🥀🥀🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABALARIM [BxB]
Romance[TAMAMLANDI] Sizce iki erkek bir kız çocuğuna bakabilir mi? Onu iyi bir şekilde büyütebilirler mi?