"תצאי מפה! " אלירן צעק עליי , הורידים שלו בלטו מכעס, פניו האדימו.
"אני לא יוצאת , אלירן אני---"
"תצאי. מהחדר. שלי. תצאי עכשיו, לפני שאני לא אשלוט בעצמי!"
"מה עובר עליך?! אתה נפלת על הראש?"
אלירן התקדם לעברי בצעדים מהירים ודחף אותי מחוץ לחדר. נלחמתי בן בכוח למרות שידעתי שהסיכויים שאצליח להתמודד מולו הם אפסיים .
"תעזבי אותי" הוא צרח.
"אני לא נישקתי אותו!!" צעקתי עליו בחזרה.
"תעופי יסמין, תעופי לי מהעיניים"
הוא טרק את דלת חדרו בחוזקה, מותיר אותי בחוץ. שמחתי שאנחנו לבד בבית, ככה אמא שלו ואחותו לא רואות מה שקורה כאן.
נאנחתי ונשענתי על הדלת שלו, מתכופפת לאט לאט עד שהגעתי למצב בו ישבתי לגמרי על הרצפה, רגליי מקופלות וזרועותיי כרוכות סביבן.
דמעה קטנה וחצופה התגלגלה מעיני וגררה אחריה עוד המון דמעות. ישבתי על הרצפה , בוכה בלי סוף בשקט, לא רוצה שאלירן ישמע.
הגוף שלי הרגיש עייף, כמו תמיד אחרי בכי. הנחתי את ראשי על הדלת ועצמתי את עיניי.
***
הדלת נפתחה ואני התעוררתי כשראשי נחבט ברצפה. אלירן מיהר להתכופף לעברי. הוא הרים את ראשי ונתן לי יד כדי לעזור לי להתרומם.
"את בסדר?" הוא שאל
הנהנתח לחיוב.
"מה את עושה פה? חשבתי שהלכת כשיצאת מהחדר"
"לא, נשארתי כאן" לחשתי.
"אני לא מבין למה עשית את זה" הוא אמר בכעס וכאב.
"לא עשיתי כלום!"
"אני ראיתי אותך ואת יניב מתנשקים, יסמין, אל תשקרי"
"הוא נישק אותי!" צעקתי , עייפה לחלוטין מהיום הזה.
"מה?"
"כן. הוא ביקש שאשאר בכיתה אחרו השיעור וחשבתי שזה בטח קשור למכות ההן.. אבל הוא פשוט התקרב אליי, הצמיד אוצי ללוח ונישק אותי באגרסיביות. ואז אתה נכנסת לראןת למה לא יצאתי עדיין והתעצבנת בלי לתת לי להסביר בכלל!" צעקתי את המילים האחרונות.
"איזה מניאק" הוא לחש ונכנס לחדרו ובעט בכיסא שלו. "איזה מניאק!" הוא צרח והעיף לרצפה את כל החפצים שהיו על שולחן הכתיבה .
"הי, הי! אלירן תרגע !" נכנסתי אחריו לחדר ואחזתי בכתפו.
הוא הביט בי ואז לחש "אני מצטער שהאשמתי אותך בזה ושהתנהגתי אלייך מגעיל " הוא נישק אןתי במצחי וקירב אותי אליו.
"זה בסדר, רק תירגע כבר" לחשתי לאוזנו ונישקתי את לחיו .
הוא הנהן והרגשתי איך גופו מתקשח בזמן שניסה לשלוט על עצמו.
אחרי כמה דקות של שתיקה אלירן שבר את הדממה.
"אני אראה לו מזה" הוא סינן מבין שיניו ויצא מהחדר במהירות . רצתי אחריו אך דלת הבית כבר נטרקה ובחוץ נשמעו קול צעדיו של אלירן הולכים ומתרחקים.***
תגיבו תצביעו;)
שמחה לראןת את התמיכה המדהימה שלכם !
אוהבת המון:)
YOU ARE READING
Good Girls Love Bad Boys
Romanceהבחור הזה, נראה כל כך לא מתאים לה. ילדה כזו טובה שאיכפת לה מהלימודים ולעולם לא תיפגע באיש. והוא, הוא באד בוי עם קעקועים שמעשן סיגריות כל היום ונראה כל כך שטוח. ואולי הדברים שונים מכפי שהם נראים? זה סיפור על אהבה ללא גבולות, כזו שמנפצת המון דעות קד...