פרק 23

6.9K 443 87
                                    

פקחתי את עיניי והבטתי סביבי. אלירן שכב לידי , כורך את ידיו סביב גופי. הבלורית השחורה שלו מבולגנת ונופלת מעט על פניו. הסתכלתי על היופי המדהים שהוא הקרין וסידרתי לו את השיער בעדינות, משתדלת לא להעיר אותו. ליטפתי מעט את לחיו ושפתו התחתונה ולא יכולתי שלא לנשק אותו בשקט במצחו. הזזתי את ידיו מגופי באיטיות וקמתי מהמיטה.
יצאתי מהחדר ,הבית היה שקט לחלוטין. נכנסתי לחדר האמבטיה ,שטפתי פנים וצחצחתי שיניים במברשת שאלירן נתן לי אתמול . אספתי את שיערי הפזור לקוקס מרושל ויצאתי לכיוון המטבח.
צדקתי כשחשבתי שאף אחד לא נמצא. בכל זאת, יש לימודים היום.
התכוונתי לחפש מתכון בפלאפון להכנת פנקייקים אבל מסתבר שאמא שלי התקשרה אליי יותר משלושים פעמים בלילה האחרון.
נשכתי את שפתיי כשהבנתי כמה היא מודאגת וחייגתי אליה. היא ענתה בצלצול הראשון.
"יסמין!! איפה את ?!״ היא צעקה .
"אני מצטערת אמא... הייתי במסיבה והלכתי לישון אצל אלירן .. שכחתי להודיע לך" מלמלתי, מבינה שהיא לא ישנה כל הלילה בגללי. היא דאגנית ביותר.
היא פלטה אוויר .
"את בסדר?״ היא שאלה .
"כן, סליחה מאמא" נאנחתי.
"העיקר שהכל טוב" היא לחשה.
ניתקנו את השיחה אחרי כמה דקות ומצאתי מתכון מהיר לפנקייקים. הוצאתי את במצרכים מהמקרר ופעלתי לפי ההוראות.
תוך עשרים דקות הבית כולן הריח מפנקייקים . סידרתי את הפנקייקים על השולחן בתוך צלחות והוספתי מעל סירופ שוקולד וקצפת.
חייכתי לעצמי בסיפוק ועליתי לחדר של אלירן.
הוא עדיין שכב, באותה תנוחה בה השארתי אותו. היה היה כל כך מתוק שכל מה שרציתי זה להיות איתן בכל רגע בחיי. לא רציתי שאי פעם נפרד.
עליתי על המיטה ונישקתי לו על הלחי. לאט ירדתי לצוואר, חזרתי למצח עד שהגעתי לשפתיים היפות שלו. נישקתי אותן באיטיות ובאהבה והרגשתי שהוא מתעורר. הוא פקח את עיניו לרגע ואז עצם אותן בחזאה. יכולתי להרגיש שהוא מחייך מתוך הנשיקה.
הוא תפס בי וקירב אותי אליו, מעמיק את הנשיקה .
התנתקתי ממנו וחייכתי , הוא החזיר לי חיוך בעין אחת פקוחה.
"יאללה קום, הכנתי פנקייקים" אמרתי וטפחתי לו על הבטן.
הוא שמע את המילה "פנקייקים" ומיד פתח את שתי עיניו.
"הכנת פנקייקים?" הוא שאל בשמחה ואני הנהנתי, מגחכת לעצמי כל כמה ילדותי הוא.
"הי! מה את צוחקת? אני אוהב פנקייקים " הוא אמר והעיף כרית לראשי.
צחקתי והחזרתי לו ישירות בפנים. "אוקיי אוקיי. נעשה מלחמת כריות בזמן אחר , באי נלך לאכול לפני שיתקרר" הוא אמר וקפץ מהמיטה .
"וואו אף פעם לא ראיתי אותך כל כך אנרגטי בבוקר" אמרתי והרמתי גבה.
"ששש יאללה בואי" הוא אמר ונכנס למקלחת לצחצח שיניים .
ירדתי למטה והתיישבתי על הכיסא, הוא הגיע והתיישב סמוך אליי.
"תודה נסיכה" הוא חייך ונישק אותי במצח.
חייכתי בחזרה והתחלנו לאכול. "וואו זה טעים" הוא אמר בפה מלא, כמו ילד קטן.
"מנת השף" אצרתי בקול רשמי והוא צחק.
"אתה כזה יפה כשאתה צוחק " מלמלתי לעצמי והוא הניח את המזלג והביט בי בשעשוע.
"רק כשאני צוחק?"
"לא . אתה הכי יפה בעולם בכל מצב ובכל זמן" אמרתי .
"ואלה ?"
"וואלה."
הוא חייך לשניה ואז צחק. "למה אתה צוחק?" שאלתי בבלבול ונגסתי בפנקיעק.
"Maybe walla will be our always"
הוא אמר וקרץ ולא יכולתי שלא לנשק אותו .

Good Girls Love Bad BoysWhere stories live. Discover now