אלירן החנה את האופנוע בחניה הפרטית ותמך בי כשירדתי ממנו. התקדמנו לעבר הבית שחו בצעדים איטיים, בשקט. לא ידעתי מה להגיד , הייתי מודאגת מכל מה שקרה. אני אוהבת שאלירן מגן עליי אבל אני לא יכולה לסבול מכות. הבטתי בו בשתיקה , מעבירה עיניי על כל גופו מהראש ועד הרגליים והדהימה אותי העובדה שהוא יפה כל כך גם כשעל פניו יש קרישי דם וכל בגדיו מלוכלכים מאבק .
הוא סיבב את המפתח בעדינות ופתח את הדלת בשקט. הבית היה חשוך ולא יכולתי לראות דבר. הוא החזיק בידי ונעל את הדלת אחרינו. התקדמתי על פי מה שגופו הכתיב לי, בשקט ובחושך ששרר בבית הגדול.
עלינו צעד אחר צעד במדרגות כשאני נזהרת שלא ליפול ולהתגלגל עד למטה. כשהגענו לקומה העליונה נכנסנו ישירות לחדר שלווהוא הדליק את האור. מצמצתי בעניי במהירות בניסיון להתרגל לשינוי.
אלירן הניח את הפלאפון על השידה והתקרב אליי.
"את רומה להתקלח ? " הוא שאל .
לא הייתי צריכה אפילו להביט בעצמי. הרגשתי איך גופי מלוכלך מזיעה וידעתי שהמקלחת תרגיע אותי . הנהנתי בשקט "אבל אין לי בגדים" אמרתי.
הוא ניגש לארון שלו והוציא ממנו מכנס קצר וחולצת טי שרט שחורה .
הוא הגיש לי אותם והביא לי גם מגבת .
"תודה" חייכתי.
הוא חייך בחזרה ואני הלכתי לחדר האמבטיה. סגרתי את הדלת ונעלתי במפתח . הנחתי את הבגדים על המתלה והורדתי מעצמי את השכבות. פתחתי את זרם המים החמים ונכנסתי לתוך האמבטיה. שטפתי מעליי את כל הלחץ והדאגה והעייפות ונתתי לראש ולגוף להרגע מתחת למים הכמעט רותחים. חפפתי את ראשי וסיבנתי את כל גופי באיטיות, מעניקה לכל איבר ואיבר את הטיפול הראוי לו.
לאחר ששטפתיי את עצמי פעם נוספת התנגבתי ולבשתי את המכנס הקצר שהגיע לי כמעט עד הברך ואת החולצה השחורה שהייתה גדולה עליי בכמה מידות. נראתי כל כך קטנה בתוכה. אהבתי את זה. להיות כך , בתוך הבגדים של אלירן, בבית של אלירן . זה הרגיש הכי נכון בעולם.
יצאתי מהמקלחת מלאת האדים וצעדתי יחפה לחדר הגדול. אלירן ישב על המיטה ומבטו היה די מהורהר. הנחתי את בגדיי על הכיסא שלו ואז הוא הבחין שנכנסתי.
"אפילו בבגדים של גבר את יפה" הוא לחש וחייך בקצה פיו.
"גבר?" שאלתי והרמתי את גבותיי. הוא גיחך ומיד צחקתי גם אני.
"על מה חשבת?" שאלתי , נזכרת במבט שהיה בעיניו לפני שנכנסתי לחדר.
"סתם העברתי בראש את כל מה שקרה היום" הוא אמר והסתכל לתוך עיניי.
"את בסדר?" הוא שאל אחרי כמה שניות
"אני בסדר גמור. אבל אתה---"
"אני בסדר " הוא קטע אותי.
נאנחתי והוא קם מהמיטה ורכן לעברי . הוא נשק בעדינות על שפתיי, נשיקה קצרה ומתוקה. "טני בסדר" הוא לחש והנהן.
הוא לקח מכנס ובוקסר מהארון שלו ושם מגבת על כתפו.
"אני הולך למקלחת, אני כבר בא" הוא אצר ויצא מהחדר.
התיישבתי על המיטה הזוגית שלו והנחתי אץ ראשי , מרגישה את עיניי נעצמות באיטיות .
***
התעוררתי כשהרגשתי ידיים גדולות אוחזות בי בעדינות. פקחתי את עיניי במעט בהלה ונרגעתי כשראיתי את אלירן.
"מצטער לא התכוונתי להעיר אותך" הוא לחש.
"מה קרה?" שאלתי מנסה לשחזר הכל במוחי.
"הלכתי להתקלח ואת נרדמת " הוא אמר והניח אותי על המוטה , צמודה לקיר.
הוא נכנס אחריי לאחר שכיבה את האור וכיסה את שנינו בשמיכת הפוך הגדולה.
נצמדתי אליו , מניחה את ראשי על החזה החשוף שלו שהיה עוד קצת רטוב מהמקלחת.
הוא ליטף את השיער הלח שלי באהבה, מעניק לי תחושת בטחון והמון פרפרים בבטן.
"אני אוהבת אותך" לחשתי כשהרגשתי את השינה משתלטת עליי.
"גם אני אותך יסמיני" הוא אמר ונשק לראשי .
YOU ARE READING
Good Girls Love Bad Boys
Romanceהבחור הזה, נראה כל כך לא מתאים לה. ילדה כזו טובה שאיכפת לה מהלימודים ולעולם לא תיפגע באיש. והוא, הוא באד בוי עם קעקועים שמעשן סיגריות כל היום ונראה כל כך שטוח. ואולי הדברים שונים מכפי שהם נראים? זה סיפור על אהבה ללא גבולות, כזו שמנפצת המון דעות קד...