הוא הצמיד אותי לגופו בכוח וניסה להכניס לפי שתייה מהכוס שהייתה בידו. סגרתי את את הפה בחוזקה וניסיתי להתנתק ממנו. הוא צחק בקול רם ומלגלג ואני הבטתי בו בבעתה.
הזזתי את עיניי ממנו, מנסה לחפש מישהו שיבוא לעזרתע, שישים לב שאני זקוקה לעזרה .
בזוית עיניי ראיתי את אלירן . מבטו היה מודאג והוא הזיז את עיניו במהירות ממקום למקום , מחפש אותי. המשכתי להסתכל עליו , לנסות למשוך את תשומת ליבו במבטיי . איציק עמד לידו והניח יד על כתפו, מנסה להרגיע אטתו .
ואז המבט שלו קלט אותי. ראיתי את ההפתעה בעיניו מתחלפת בהבנה ואז כעס ודאגה. הוא התקדם לכיווני, עיניו לא זזות ממני. הוא דחף אנשים שעמדו בדרכו ומאחוריו רץ איציק , מנסה להדביק את קצב הליכתו המהיר.
הוא נעמד מול הבחור שהחזיק בי ודחף אותי הצידה.
"מה קורה פה גבר?" שאל הבחור השני במבט מעורפל וקצת משועשע.
"איציק! קח את יסמין החוצה" הואצעק לעברו.
איציק הנהן ומשך בידי בעדינותאך אני התנגדתי.
"תעזוב אותי !" צעקתי עליו.
"תרגעי , אם אלירן אומר משהו- הוא יודע מההוא עושה" הוא אמר בקול, מנסה לגבור על רעש המוזיקה.
יצאנו לבחוץ , הרחוב היה קריר ורוח נשבה בחוזקה. רעדתי מקור אך בעיקר מפחד. לא ידעתי מה הולך לקרות אבל לא אהבתי את זה.
הבטתי בשעון היד שלי. 1:30 בלילה . ני אמורה לישון עכשיו במיטה החמה שלי ובמקום זה אני עומדת ברחוב חשוך עם חבר של חבר שלי , מחכה.
"לעזאזל " לחשתי לעצמי.
העצים הגדולים נראו מאיימים בחשיכה והירח בקושי האיר.
כעבור עשרדקות נפתחה הדלת במהירות ואלירן יצא מתוכה ,כולו עצבני ופניו מדממוצ.
הוא התקרב אליי במהירות ובשנייה שהיה צמוד אחיי הוא פשוט אחז בלחיי ונישק אותי . נתתי לעצמי להתמכר לתחושה ששפתיו העניקו לי. הוא התנתק ממני ואז לחש "כל כך דאגתי , לעזאזל לא הייתי צריך להביא אותך לפה.נאני כזה אידיוט" הוא נענע בראשו.
"הי,זה בסדר. אני בסדר" לחשתי לו והסתכלתי עמוק בעניו, מנסה לשדר לו שזה באמת בסדר למרות שהלב שלי דפק כל כך חזק שפחדתי שהוא יפרוץ דרך החזה שלי .
"מה המניאק עשה לך?" הוא שאל והכעס חזר לעיניו .
"הוא החזיק אותי חזק ולא נתן לי ללכת. אבל זה בסדר עכשיו. מה עשית ?" שאלתי בדאגה והפנתי את מבטי לעבר הדם שעל פניו .
"נתתי לו מה שהגיע לו. הוא שוכב שם על הרצפה , מסטול מוות מהאלכוהול והמכות" הוא סינן בכעס .
ניסיתי להגיד משהו אבל הוא השתיק אותי "בואי הולכים אליי הביתה" הוא אמר ואחז בידי.
"תודה אחי " הוא אמא לאיציק .
"אין על מה גבר " הוא אמר ונתן לו טפיחה בשכם.
"נדבר מחר?"
"כן . תרגיש טוב אלירן" הוא אמר והתקדם למכוניתו ..
אלירן הוביל אותי אל האופנוע שלו והניח את הקסדה על ראשי כשכבר עמדנו ליד האופנוע .
הוא הסתכל לי בעניים ואז אמר כשאחז בידי "אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך. אף אחד".
YOU ARE READING
Good Girls Love Bad Boys
Romansaהבחור הזה, נראה כל כך לא מתאים לה. ילדה כזו טובה שאיכפת לה מהלימודים ולעולם לא תיפגע באיש. והוא, הוא באד בוי עם קעקועים שמעשן סיגריות כל היום ונראה כל כך שטוח. ואולי הדברים שונים מכפי שהם נראים? זה סיפור על אהבה ללא גבולות, כזו שמנפצת המון דעות קד...