פרק 9

10.4K 521 39
                                    

אלירן הוריד אותי לאט, מתנתק מהנשיקה. הוא הסתכל עליי וחייך.
"וואו, לא ציפיתי לזה" הוא אמר ועיניו ברקו.
חייכתי והשפלתי את ראשי.
"תסתכלי עליי" הוא לחש לי באוזן.
הרמתי את מבטי אליו והוא ליטף את פניי ושיערי.
"כמה שאת יפה" הוא לחש.
אלירן הצמיד אותי לקיר, נישק אותי באהבה ותשוקה. יד אחת מחזיקה בידי בעוד אצבעותיו משולבות בשלי והיד השניה אוחזת במותני .
אני שמתי ידיי על שיערו, מקרבת את ראשו יותר ויותר לכיווני, עד כמה שזה אפשרי.
ברגעים האלו, הרגשתי כאילו אנחנו גוף אחד. כאילן האיברים שלי מתחברים עם שלו. ואהבתי את זה.

****
ישבנו במסעדה יוקרתית, אכלנו וצחקנו.
"לא חשבתי שאתה טיפוס של דייטים" אמרתי לאלירן שישב מולי.
"אני בתהליכי שינוי" הוא אמר וקרץ.
חייכתי אליו. אנחנו ביחד שבועיים והוא מנסה הכל כדי להיות טוב יותר.
כשסיימנו לאכול אלירן שילם והשאיר טיפ מכובד. התעקשתי שהוא ייתן לי לשלם גם אך הוא הבטיח שבדייט הבא נשלם חצי חצי אם ארצה.
יצאנו ללילה הקריר, הרוח נשבה וליטפה את פניי ברוך אך היה לי קר. ידעתי שנהיה במסעדה סגורה ולכן הרשתי לעצמי ללבוש בגדים לא מחממים במיוחד. אלירן ראה שאני רועדת קצת, הוא הוריד מעליו את ג׳קט העור השחור שלו והניח אותו על כתפיי. הוא עצמו נותר עם גופיה אפורה .
"לא אלירן ! תיקח את הגקט! אתה תתקרר " אמרתי והורדתי את הגקט מעליי, דוחפת אותו לידיו של אלירן.
"נו, תקחי אותו " הוא ביקש .
"לא"
"אוקיי"
"נו , תלבש אותו" אמרתי בקול.
"אני לא לובש אותו גם ככה. אם את רוצה שהוא יהיה בשימוש את מוזמנת ללבוש אותו אבל אני לא אלבש אותו" הוא פסק .
"אתה כזה עקשן" אמרתי בגיחוך ונתתי לו מכה קטנה עם המרפק באיזור צלעותיו.
לבשתי את הגקט, נהנית מהחום ומהריח של אלירן. הבושם שלו היה ספוג הגקט וזה הריח מדהים.
"לאן הולכים?" שאלתי לאחר שהבחנתי שכבר עברנו את האופנוע שלו.
"את כבר תראי , יפה שלי" הוא לחש כשמבטו מופנה קדימה.
הגענו לחוף הים, הורדתי את הנעלים שלי נותנת לגרגירי החול ללטף את רגליי היחפות. אלירן הסתכל עליי ואז עשה כמוני.
הלכנו בשקט על החול שכבר היה קריר, האזנו לקול הגלים המתנפצים.
"וואו " לחשתי.
"אהבת?" הוא שאל בציפיה.
"הים, זה המקום שאני הכי אוהבת בעולם " אמרתי בכנות.
"וואלה?"
"וואלה".
לאחר כמה רגעים של שתיקה התחלתי לצחוק.
"מה קרה?" הוא שאל בתמיהה.
"Perhaps walla will be our always"
"מה?" אלירן מצמץ בעניו בחוסר הבנה.
"זה מאשמת הכוכבים יא סתום. יש שם קטע שגאס אומר להייזל שאולי אוקיי יהיה הלתמיד שלהם" אמרתי בגיחוך.
"עדיין לא ממש הבנתי"
"מבינים רק אחרי שקוראים את הספר. קראתי אותו כל כך ברבה פעמים,בעברית ובאנגלית".
"באמת?" הוא שאל בפליאה.
"ממממ" אישרתי .
"אולי יום אחד אני אקרא את הספר הקיטשי הזה"
"הוא לא קיטשי! הוא חכם, מצחיק, עצוב ומרגש "
"נו, קיטשי"
גלגלתי עיניים וצחקתי.
הבטנו לעבר הים, הכל חשוך מסביב. רק שמיים זרועי כוכבים האירו את הלילה.
"אפשר לשאול אותך שאלה קצת טיפשית?" שאלתי, מבוכת מעצמי.
"כן בטח" הוא חייך והביט בי מזוית עיניו.

"למה התאהבת בי?" שאלתי במהירות, נותנת למילים לרחף מפי לפני שאתחרט.
הוא קימט את מצחו והסתכל בשתי עיניי ואז החזיר את מבטו אל הים.
"כי את שונה... לא כמו כולן. כל הבנות רודפות אחריי ומפחדות להגיד משהו שיהרוס את הצורה בה אני מסתכל עליהן, אבל את? את מיוחדת. לא איכפת לך מה אני אחשוב, את מי שאת , את לא חוששת מהתגובות שלי ואת אומרת לי בפנים מה שאף אחד לא העיז לחשוב בינו לבין עצמו. את מוכשרת , יש לך יופי פנימי עצום שמקרין לחיצוניות המדהימה שלך. את אדם טוב שרק רוצה לעזור לאחרים, את מצחיקה... אני חושב שפירטתי יותר ממה שרציתי" הוא צחק קצרות ולמרות שהיה חשוך יחסית -ראיתי את אוזניו שהלכו והאדימו. חייכתי לעצמי ונשכתי את שפתי התחתונה.

"אני יכול לשאול למה את התאהבת בי?" הוא הדגיש את המילה "את" וצחקקתי.

"מממ אוקיי. אתה בחור טוב, כן אל תסתכל עליי ככה. אתה פשוט מסתיר את זה ואני בטוחה שיש סיבה לכך. אתה מצחיק, נעים לי בחברתך, אני מרגישה מוגנת ובטוחה איתך. אתה גורם לי לחייך ומבט קטן ממך מאיץ לי את הדופק. אני מרגישה כאילו משהו מושך אטתי אליך, ואין לי יכולת לשלוט בזה. אני יודעת שאתה אדם טוב, אתה רק צריך לאפשר לעוד אנשים לראות את זה" חייכתי והשפלתי את ראשי. הוא נשק לי על מצחי ואז לחש בקול רציני "ומה לגבי היופי הדהים הזה שעלול לעוור אותך אם תביטי עליי יותר מדי זמן?"
גיחכתי ואז התקרבתי לאוזנו ולחשתי בחזרה "כן, סליחה על ששכחתי לציין שאתה דוגמן צמרת"
"את מתה עליי"
"נההה"
"כן!!" הוא צעק והתחיל לדגדג אותי.
"אוקיי אוקיי" נפלתי כנועה על החול הרך והקריר וצחקתי , אלירן התיישב לידי.
"לגלות לך סוד?" הוא לחש.
"כן"
" גם אני מת עלייך"
חייכתי ונישקתי את לחיו.
"כולם תשמעו!" הוא התרומם וצעק. הכל מסביב היה ריק ושקט אך נלחצתי וניסיתי להשתיק אותו אך הצחוק שתפס אותי היה חזק ממני.
"אני מאוהב ביסמין! מת עליה!" הוא צעק. "כן , אני אלירן ואני מאוהב ביסמין שמנסה להשתיק אותי אבל לא הולך לה" הוא הפיל אותי על החול ושנינו צחקנו, מניחים לגלי הים להתערב בקולות שלנו.

Good Girls Love Bad BoysWhere stories live. Discover now