Tenus pov
මම එතනින් අාවෙ මගෙ කා එකට .මම කා එක අැතුලට වෙලා අැඩුවා මට අඩන්න කදුලු නැති වෙනකම්ම අැඩුවා. මන් අඩ අඩ ඉද්දි කවුරු හරි කා එකට තට්ටුකරා. එ වෙන කවුරුත් නෙවෙයි කුකි.
ටෙනු = ඔයා මොකටද අාවෙ කුකි.
කුකි = මන් ඔයාව ගිහින් දාන්නම් ඔයා ඉන්න තත්වෙත් එක්ක ඔයාට තනියෙන් යන්න දෙන්න බැ.
ටෙනු = හම්ම්
මාව කුකි අපෙ ඩ්රොම් එකටම ගෙනත් දැම්මා ඊට පස්සෙ එයා ගියා අනිත් කට්ටියව අරන් ඉන්න.මම එයා යනකම් ඉදලා අර්ජුනට කොල් කරා
අර්ජුන = හෙලො මැඩම් මොකො කාලෙකින් අපිව මතක් වෙලා. මොනාද වෙන්න ඔනෙ.
ටෙනු = හම්ම් ඔයා දන්නවනෙ මන් ඔයාට කතා නොකරන්න හෙතුව වුනෙ දිනු මාෆියාවට සම්බන්දයි කියල ඔයා කියන එක කියලා නේද?
අර්ජුන = ඔව් ඔව් මැඩම් මම දන්නවා එත් ඉතින් මම කොච්චර කිව්වත් වැඩක් නැනෙ මැඩම් පිලිගන්නෙ නැනෙ.
ටෙනු = හම්ම් අර්ජුන මම පිලිගන්නෙ නැ නෙමෙයි පිලිගත්තෙ නැ .
අර්ජුන = එ කියන්නෙ මැඩම් දැන් පිලිගන්නවද?
ටෙනු = ඔව් අර්ජුන මන් පිලිගන්නවා. එ නිසාම තමා මට ඔයාගෙන් උදව්වක් ඔනෙ.
අර්ජුන = මොකක්ද මැඩම් මගෙන් වෙන්න ඔනෙ?
ටෙනු = මට මගෙ තාත්තගෙ මිනිමරුවව මරන්න සාක්ෂි ඔනෙ.
අර්ජුන = එත් මැඩම් එයාව මරන්න මැඩම්ට පුළුවන්ද?
ටෙනු = මට පුළුවන් අර්ජුන දැන් එයයි මායි අතර දැන් කිසිම සම්බන්දයක් නැ.
අර්ජුන = ඔය දෙන්නා අතර කොහොමත් සම්බන්දයක් තිබුනෙ නැනෙ තිබුනෙ මෙ ලොකෙ තියෙන වටිනම ජාතියෙ සහොදර බැදිමක් එහෙමනෙද?
ටෙනු = ඔව් එහෙම එකක් තිබුනා එත් මෙ වෙද්දි එක නැතිවෙලා ගොඩක් වෙලා.
අර්ජුන = හරි මැඩම් මම විස්තර එවන්නම් .
ටෙනු = මෙක මිෂන් එකක් මාත් එනවා හෙට වෙද්දි ඔහෙට.
අර්ජුන = මැඩම් ඔයා ටිකක් රිලැක්ස් වෙලා ඉන්න . දැන් ඔයා දුකයි වෙෙරයයි එකතුකරන්න එපා හොදෙ.
YOU ARE READING
Fighting sisters
Actionපන වගෙ අදරෙ කරන සහොදරියන් දෙදෙනෙක් ඔවුන් අතරට පැමිණි අමුත්තන් කිහිපදෙනෙක් දෙපිරිසක් අතර යන ගැටුමක් වර්ථමානය අනාගතය අදුරැ කරාවිද ?