Part 22

65 16 170
                                    

Tenus pov

අවුරුද්දක් ගතවුනෙ දැනෙන්නෙවත් නැතුව දැන් දිනු,ජුන්,දිසි,ජින්,සදි,හොබි අපි එක්ක නැ එයාලා දැන් වෙනම ඉන්නෙ අපි ඉතින් මෙ අවුරුද්ද තුල කොහොමහරි වෙලාව හදාගෙන එලියෙදි හම්බුනා දිසිනම් දැන් ඔම්මෙක් ඔම්මෙක් කිව්වට තාම ඔම්මෙක් නෙවෙයි එයාගෙ චුටි පැටියා ලබන මාසෙ තමා අපි ලගට එන්නෙ. අනිත් කෙනා සදි එයාගෙ පැටවු දෙන්නානම් එන්න තව මාස6ක් විතර තියෙ. හැබැයි පොඩි ප්‍රෂ්නෙකට තියෙන්නෙ දිනු තාමත් මට පුන්චි කෙනෙක් වෙන්න අවස්ථාවක් නොදුන්නු එක මම තාම බලාගෙන ඉන්නවා එ සුබ අාරංචිය අහන්න එත් තාමටත් එහෙම දෙයක්ගැන ඉගියක්වත් නැ . ෆියො,ජිමින් ඩබලනම් දැන් කොයි වෙලෙත් අාලෙන් වෙලිලා ඉන්නෙ එතකොට නිපු එකිගැනනම් කතා කරලා වැඩක් නැ කොයි වෙලෙ බැලුවත් කොහෙටහරි වෙලා අර පුස් ඔප්පාවත් බදාගෙන බුදි.රුචිනම් ඉතින් ටෙ ඔප්පා එක්ක එයාගෙ ෂො වලට යනවා එයාලා දෙන්නාගැන මිඩියාවලට කියපු දවසෙ එ දෙන්නගෙම සම්බන්දෙට හැමොම සුභ පැතුවෙ නොහිතපු විදිහට. මමනම් ඉතින් වැඩවලට හිර වෙලා ඉන්නෙ කුකිත් එහෙමයි කොටින්ම කිව්වො අපි දෙන්නම ගෙදර මිනිස්සු එක්ක අඩුම එක දවසකට වචන 10ක්වත් කතා කරන්නෙ නැ .දිනුලා එක්ක එලියට ගියාම තමා අඩුම වචන15ක්වත් කතා කෙරෙන්නෙ එ තරමටම බිසි වුනා මෙ අවුරුද්දෙ. අදත් අපි එලියට යනවා හැබැයි තනිකඩ අපි විතරයි බැදපු තුන් දෙනාව මහත්තුරු එක්ක ගෙදර තියලා යන්නෙ එත් එයාලත් අද එනවා අපෙ ගෙදර නවතින්න.

ඩින් ඩොන් .......... ඩින් ඩොන්.

අැවිල්ලද කොහෙද?

Tenus pov end

ටෙනු = ඉන්න එනවාාාාාාාාාාාාාාාාාාාා.

හී දිසි සදි ජින් ඔප්පා හොබි ඔප්පා එන්න අැතුලට.

දිසි = කො දිනුලා තාම නැද්ද.

නිපු = එයාලා මග එන ගමන්ලු ඔයාලා හතරදෙනාට ඉන්න පුළුවන්නෙ එහෙනම් අපි යන්නම් නෙද?

දිසි = හරි පරිස්සමට ගිහින් එන්න හොදෙ.

ටෙනු = ඔයාලත් පරිස්සමට ඉන්න අපි ගින් එන්නම්.

සදි = හරි .




Fighting sistersWhere stories live. Discover now