Iman rakannya ditawar untuk bekerja di kedai kek bulat, Rudy izinkan memandangkan kebelakangan ini dia juga busy..
Moon:wah cantiknya..
Alicia:haah..
Bulat:err iman,alicia moon,awak smue dh boleh bekerja,iman pelayan,moon tukang hantar and alicia jaga kaunter,boleh girlsss..
All girls:bolehh boss..
Bulat:bagus, beberapa minit lagi,moon buka kedai ok..
Moon:baik bos
Sedang sibuk melayan pelanggan,datang seorang wanita berpakaian ketat menuju ke arah iman..
Iman:err cik order?
???:knapa u rampas tengku rudy darj i hah?
Iman:err...
???:hey ada mulut jawab la..
Iman:saya tak rampas pun hak cik..
Panggg..terkejut alicia dan moon melihat iman ditampar...kebetulan zakh juga baru sampai ke kedai dan melihat kejadian itu...hero malaya sudah sampai..
Bella:wow zakh..
Zakh:what r u doing here..
Bella:i nak ajar perampas ni..
Mata biru zakh bertukar merah,membuatkan orang orang disitu terkejut..
Zakh:u better get out now..
Bella:nope,hey perempuan ambik ni(simbah air panas ke arah iman)..
Iman:arghhh..
Moon:hey asal kau kasar sngat hah..
Zakh:holy,berapa kali aku nak ingatkan kau,jangan kacau family aku(cengkam rahang bella)..
Pukkk..wajah bella diletak di atas meja...zakh masih dalam keadaan marah..
Zakh:if u touch my sister in law,that mean u touch me tooo hahahha,dont play with me bella..
Bulat:asal ni,zakh?
Khai:oi zakh?
Zakh:shut up ur fucking mouth..hey i give u last chance,if u touch my lovely sister,aku takkan ragu ragu nak bunuh kau,kau faham tak...
Bella:baik arghhh..
Zakh:get out,bit*h..
Selepas bella keluar dari kedia..
Zakh:hey bulat,kau mcmana pekerja kene serang kau kat mana sibuk makan..
Itulah kali pertama zakh jadi pemarah,tergamam...khai sempat call jeff dan chris untuk menenangkan zakh..
Chris:hey zakh,come hug(depakan tangan)..
Mata zakh kembali normal,dia terus memeluk chris yg sudah dianggap abang..
Zakh:hiks hiks,zakh taknak benda tu berlau lagi,cukupla she leave us hiks hiks..
Jeff:shhhh zakhh shhhh,good boy..
Zakh pun tido...
Chris:iman kau ok?
Iman:err sikit je..
Iman:apa yg dia ckp,spa tinggalkan kita?
Jeff:khai cerita..
Khai:ish yelah,sebenarnya zakh pernah ada kakak,tapi kakak dia dh mati bunuh diri sebab mengandungkan anak haram..dari situlah zakh menjadi murung..yah sifat marah muncul pada diri dia..bulat kau pulak.
Bulat:hmm bila dia dapat tau maklumat tentang lelaki yang mengandungkan kakaknya,dia belasah mamat tu smpai mati..smpai skarang polis tak tahu siapa yang bunuh dia,sebab zakh hack cctv..
Chris:dan nasihatnya, walau tngok zakh tu mcm suka bergurau ke apa,dia memang sayang kau iman,dia dh anggap kau kakak dia...
Moon:jadi kalau zakh marah mata dia akn bertukar merah?
Jeff:tepat sekali..
Iman:ooo hmm baiklah..
Rudy:imannnnn awak ok..
Iman:ok.
Chris:hero lambat..
Jeff:nasib si innocent tu ada..
Rudy:ooo hmm lebam ni kenapa?
Moon:kene tampar and tangan dia melecur sebab kene simbah dngan air panas..
Rudy:what the...habistu?
Khai:zakh dah ajar budak perempuan tu,yah the demon control him again..
Rudy:holy where is he?
Bulat:tengah berehat dekat bilik aku
Beberapa minit kemudian....
Zakh:erhhhh..
Rudy:zakh..
Zakh:abang rud...buat apa?
Rudy:terima kasih jagakan iman untuk aku..
Zakh:iman kan kakak zakh..eh(dipeluk seseorang)..
Iman:yes zakh adik akak(peluk zakh)..
Zarif:rud khalid serang kita lagi..
Rudy:shit,bulat khai stay sini...
Zakh:nak ikut..
Rudy:no..
Zakh:alah nak ikut..
Jeff:kau tu kecik lagi,tak payah hahaha,jom.
Dimarkas..
Ali:huhu penat..
Chris:pasukan A jaga sana,pasukan B backup pasukan C..
Jeff:bab1 la main ambush...
Bang...
Ali:what..
Chris:the..
Rudy:hell..
Khalid yg kelihatan minum kofi sebentar tadi sudah terbaring di atas lantai..
Zarif:cis mudah..
Ali:nice👍
Rudy:pasukan A dan B,bakar tempat ni,jangan bagi ada sebarang bukti pun faham..
Sementara di kedai...
Zakh:hmm haa nak tu..
Moon:nah...
Masuk beberapa lelaki yg bertopeng sambil membawa pisau..
Perompak=P
P:bagi aku duit skarang..
Zakh:step my corpse first..
Beberapa minit berlawan..
Zakh:hahaha kau lawan mafia,memang lah kalah bowdoh..
Khai:zakh satgi polis mai
Moon:fuh hebatla zakh
Alicia:memang tabik ah..
Perompak perompak itu sudahpun diberkas oleh pihak polis..
Bulat:bagus lah kau zakh...
Zakh:no hal..
Dikafe...
Rudy:khalid dah mampus,lagi seorang..
Chris:yeah,aku tkut diorang main ambush,kang mati kita..
Zakh:haah
Sedang mereka berbincang,mata zakh dan chris tertancap pada dua figura yang amat dikenalinya....
Bersambung
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊