Aqilah bangun awal untuk menyiapkan sarapan untuknya dan chub...chuh yang menghidu bau makanan terus kedapur dan memeluk aqilah..aqilah sedikit terkejut...
Dia cuba untuk menolak chuh tapi tak berhasil...Ermm sedapnya peluk kau...ermm kau masak apa?
Err..saya masak nasi goreng...ermm..sya nak makan dulu,awak boleh lepaskan saya?
Boleh..lepas makan kita beli barang barang kau...baju, seluar...bra..pant"belum sempat chub menghabiskan ayatnya terlebih dahulu dipotong oleh aqilah...
Hish janganla sebut..malulah"kata aqilah lalu menutup mukanya yang sudah berona merah...chub hanya tersenyum nakal dan terus pergi ke tandas untuk mandi...
Setibanya di mall..chub terus menyuruh apa yang patut..bila aqilah sudah selesai membeli...chub akan suruh dia beli lagi...takut tak cukup katanya...aqilah hanya akur,orang nak belanjakan...rezeki jangan ditolak...
Aqilah sedang memelih pakaian dalamnya..agak lama kerana tiada saiz yang sesuai dngan nya...tanpa dia sedari...seorang lelaki menyeringai dan terus mendekatinya....dia mengambil bra berwarna merah dan terus meletakkan di dadanya..pekerja pekerja disitu mula ketawa...aqilah berpaling dan melihat chuv sedang cuba memakai bra...dia pun apa lagi...tangan ketamnya terus mencubit perut chub..chub memejam mata smbil menghayati cubitan itu...
Awak buat apa hah...tak malu ke...nak sngat ada buah dada ke hah"marah aqilah...
HAHAHAHA aku nak ada buah dada?memang taklah..ni haa aku tlong kau beli...aku tngok kau mcm tak jumpa je...apa kata kau try yang ni"kata chub lantas mencabut bra yang dipakai lalu diberi kepada aqilah...aqilah terus masuk fitting room...terkejut dia apabila bra itu memang sesuai dengannya.....
Mamat ni curi curi ukur aku punya ke...eee pervert"kata aqilah smbil menggoyangkan badannya mcm sotong....
Dia keluar dan melihat chub sedang bermain dengan telefon...chub yang melihat aqilah tersenyum nakal...
Eh siapa punya ni?"tanya aqilah apabila melihat beberapa pakaian dalam wanita yang dibayar oleh chub..
Kau punya lah...aku belikan kau sport bra je...dh jom..aku lapar lah"kata chub lalu menarik tangan aqilah...
Direstoran...
Haa..nasi ayam dengan air milo...kau"kata chub kepada pelayan lalu bertanya kepada aqilah...
Err ikut awak je"katanya...
Jadi nasi ayam 2,air milo 2"tanya pelayan itu untuk memastikan pesanan pelanggan nya betul...
Yes..."jawab chub lalu membuka aplikasi mobile legend....
Weyh qilah"panggil chub...
Ye"..
Kau...kau tknak kahwin ke?...
Aqilah yang sedikit tersentak apabila chuh mula bertanya hal hal kahwin kepadanya...dia mula berlagak tenang...
Err..saya nak tapi bukan ada orang nak perempuan mcm saya pun...muka tak cantik,miskin...lepastu tumpang rumah orang...lepastu-"kata aqilah terputus apabila chub menyuap nasi ayam ke mulutnya...entah bila pesanan mereka sarapan...
Dah puas membebel...btw kau cantik apa..kalau kau tanya aku lah..aku nak je kahwin dngan kau"kata chuh selamba...
Ada ada je awak ni"balas aqilah lalu menjamah makanannya...
Keesokannya,di rumah chub...chub sedang sibuk membuat kerjanya..dekat 2 jam dia dok kat depan komputer.. aqilah pula hanya melihat chuh...fonnya sedang charge...chuh yang perasan dirinya dipandang terus menegur...
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊