Iman masih terfikir jawapan yg mahu diberi untuk rudy,dia juga tidak mahu rudy kecewa...sedar tak sedar satu hari sja berbaki rudy menetap di kampung iman,dia masih menunggu jawapan dr iman walaupun dia tau di akn dipersiakan.
Dirumah iman...iman masih buntu,tanpa dia sedar rudy memerhatikannya..ayah iman yg mahu kedapur membatal niatnya apabila melihat rudy mengintai anak daranya...dia trus menegur rudy..
A.iman:rudy buat apa tu?
Rudy:oo pakcik,sya tngk iman,kalau pakcik nak tau,sya dh luahkan perasaan pada iman,cuma sya masih menunggu jawapan drpd dia,tapi nampaknya seperti tiada jawapan pakcik,harini kira lastday sya lah pakcik,sya mohon maaf kepada pakcik kalau sya ada buat slh ke silap ckp,dan halalkan makanan dan minuman sya disini ya pakcik..
A.iman:apa kamu ni haih,ya kamu nak pergi mana?
Rudy:oo sya nak ambil angin pakcik,buat kali terakhir esok dh takdpt nak rsa udara fresh hihihi..
A.iman:pergilah...
Situasi rudy..
Rudy pov..
Apalah nasib hmm iman tak cintakan aku ke,penat je aku luah perasaan,dh la aku ni bukan senang nak mesra dengan org hmm..End pov..
Perempaun=P
P1:eh awk tengku rudy fareed kan?
Rudy:hmm
P2:wah nak ambik gambar boleh?
Rudy:boleh tpi jangan lebih ii..
Kcak kcak kcak..
Rudy mula berlari di tengah sawah padi dan menjerit,AKU SAYANG KAU IMANNN...
Org yg lalu lalang memandang pelik,tapi mereka tidak kisah kerana rudy seorang usahawan,mungkin banyak masalah..
Keesokannya..
Rudy:tq pakcik bagi sya tinggal sini,nah ikhlas dr sya(hulur sampul)..
A.iman:eh nak,pakcik tknak..
Rudy:takpe pakcik,anggap sya sewa rumah pakcik ya..
Iman:rudy maaf sya x dpt terima cinta awak..
Rudy:takpe lah,dh la bye..
Setelah kereta rudy meluncur iman bersiar ii mengelilingi kampungnya,tiba ii dtg satu van hitam dan trus menarik iman kedalamnya..
A.iman mula risau iman tidak balik,tiba ii dtg seorang lelaki mengatakan iman telah diculik,jatuh terduduk a.iman mendengar berita itu..dia lupa pula nak minta ni fon rudy,dia hanya mampu berharap kepada polis..
Iman pov...
Kepala aku pening,mataku terasa berat untuk buka,aku berasa mual mungkin kerana kesan ubat yg membuatku pengsan..aku tidak thu dimana aku skarang...End pov...
Lelaki:L
L1:haa ni dia awek kampung tu..
L2:cantik juga..
L3:boss budak tngku tu nak dia(tunjuk iman)..
L2:brapa dia bayar?.
L3:rm100000
L2:dia beli ke?
L3:tak sewa..
L2:prepare dia bawa kebilik..
Setibanya dibilik iman berasa sngat tkut dan hanya pasrah akn nasib yg akn menimpanya..seorang lelaki masuk dan trus memeluknya dr belakang..
????: kau bertudung tpi knapa buat kerja mcmni..
Iman:sya(memaling muka)eh rudy(peluk rudy)..
Rudy:iman knapa awk buat mcmni..
Iman:rudy sya kene culik lepas awk pergi,rudy sya tkut..
Rudy:kejap,hmm haah,sya beli awak ok..
Iman:ok..
L3:tq boss
Rudy:ok..
Setibanya dirumah rudy..
I.rudy:eh rudy iman knapa?
Rudy:iman kene culik,rudy pergi kelab malam ibu,iman bertuah jumpa rudy,kalau jumpa lelaki lain..
I.iman:ya ALLAH,iman stay sini tau syg(peluk iman).
Iman:baik aunty..
Rudy:awk stay sya call kwn ii awk ya,dh tdo dulu..
Dh cukup kan😥,nnti author buat lagi bye
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊