Iman pelik melihat rudy yg sentiasa keluar waktu malam,yaa memang rudy dh mula berkerja kembali sebagai seorang usahawan tetapi dia kerap kluar pada waktu malam,dia mempunyai rahsia yg disimpan dari rakan mahupun isterinya, keluarganya sudah tau knapa dia asyik kluar pada waktu malam....
Iman:rudy awk buat apa waktu malam?knapa awk asyik kluar wktu malam?
Rudy:oh sya ada kerja,kalau sya bagitau awk mesti tak percaya punya..
Iman:kerja apa?knapa perlu berahsia dngan sya?
Rudy:sebab kerja ni melibatkan pembunuhan(bisik)..
Iman mula terkejut dan perlahan lahan dia menjauhi rudy,dia takut + resah,rudy memeluk iman dengan erat supaya iman tidak lagi menjauhi nya..
Rudy:kan sya dh ckp,awk xkan percaya saya?
Iman:k-kerja apa yg melibatkan pembunuhan?
Rudy:sya sebenarnya mafia yg bekerjasama dngan pihak polis,so awk takyah tkut,sya pernah bunuh bbrp orang je setakat ni...
Iman:hah jangaj dekat sya(tolak rudy)..
Rudy:shhh shhh,jangan tkut,i mafia baik i akn jaga family awak dan family kita...ok i promise...
Iman:sejak bila awk jadi mafia?
Rudy:dr start sya kerja dngan papa,tapi wktu tu sya tak aktif sngat tapi skarang ramai musuh dh tau kubu kami,so kami bertahan dan tunggu bantuan polis..
Iman:Awak tak bunuh sya kan?
Rudy:yaAllah buat apa sya nak bunuh awak,awk isteri saya... kalau sya nak ngap awak boleh...
Iman:ahhh lari(pecut ke bilik)
Dirumah keluarga rudy...
I=ibu
A=ayahI.rudy:iman dh tau ke rudy?
Rudy:dh ibu,dia ok tapi first tu dia mcm trauma..
A.rudy:rudy kamu kene hati hati,jaga keluarga kamu,ayah dpt rasakan mereka akn target iman sebagai tebusan,ayah cdangkan kamu suruh bodyguard kamu jaga iman,perhatikan iman,ayah nak dua orang,satuu tak cukup,faham rudy?
Rudy:faham ayah, cadangan ayah saya akn fikir fikir kan...
Sejak kebalakangan ini rudy mulai memarahi iman entah knap,perangainya 100% berubah,sering pergi ke club,mabuk dan memukul iman...
Iman:eh rudy,lah mabuk lah ni,jap eh...
Iman memapah rudy dan trus membaringkannya di atss katil...pakaian nya diganti oleh iman,rudy hanya melihat isterinya membuka bajunya...
Rudy:i-iman jom tidur..
Iman:jap,ehhhh..(ditarik rudy)
Rudy:kalau aku ckp tidur,tidur lah,lagipun kau kan pemuas nafsu aku...ok syaang(mengeratkan pelukan)..
Iman:b-baik abang..
Malam itu menjadi saksi mereka bersetubuh........
Keesokannya...
Rudy terbangun dan melihat isterinya masih nyenyak tidur,mungkin penat buat projek smalam,jam baru menunjukkan 5:20 pagi...
Rudy:iman bangun..
Iman:hmmm eh,sya tak pakai baju...(tutup badan dngan selimut)..
Rudy:lah nak malu apa,abg dh tngok smua,dh guna pakaian kau kita solat sama sama...(berlalu ke toilet)..
Iman hanya mengangguk dan mengenangkan peristiwa smalam,dia dpat merasakan rudy menyayanginya...
Behind the scene...
Ali:author nak lari mana,knapa nak cepat cepat ni?
Author:aku nak main game...
Chris:hari ni kau kene hukum..
Author:haa hukum apa,aku buat salah apa?
Jet:kau buat readers tertunggu next chap,kau memang nak kene hukum..
Ali:zass bulat buka baju author..
Author:woi lepaskan aku..
Chris:badan yg cntik,jom geng...
Mereka melekatkan pita pelekat dibadan author,sakit rasanya ingin mencabut pita pita pelekat itu..
Chris:itulah padan muka...
Ali:haah dh korang,jangan lupa like,comment n follow k bye..
Author:woi lepaskan akuuuu....
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊