Semua ahli SWAG CLUB berkumpul di bilik meeting...dengar cita rudy ada mission baru...
Okay semua dh ada"tanya rudy..
Dah...."jawab mereka semua..
Aku kumpul korang kat sini sebab kawan lama yang sngat lama sudah kembali"kata rudy smbil tersenyum sinis...
Erhh kawan mana ni abang rud"tanya zakh..
Ah cheng...merangkap gangster yg pernah buat kacau tempat kita satu ketika dahulu"jelas rudy..
Uuu mamat tattoo ular tu kan..hmm ok teruskan"kata zakh lagi..
Baru baru ni...aku dpt info dari kamil...ah cheng dh berani ceroboh hq kita...
Eee watefak..biar betol dia tu"kata jet lantas menyepak meja...
Hoi diam ah...so aku nak kita backup hq...kita dh tkleh berkurung dlm mansion ni je...kita kene juga bantu dari dekat mahupun jauh so,aku hantar kumpulan A,C dan H untuk pergi...yeah chris,zarif dan zaid...korg sebagai captain akan dpt penjelasan lebih lanjut...
Habistu kitaorang?"tanya ali...
Backup...ok dh semua bersurai..."halau rudy...
Di mall....
Weyh weyh tu tngok..cina cibai tu ada kat situ..mesti bagitau rudy ni..."kata akram lantas mengeluarkan fon...
Weyh ilek ilek...oi konco dia tngok kita do mak lari"kata chong lantas berlari mengheret akram yg sedang sibuk mengedit gambar ah cheng...
Hoii jangan lari"kata salah seorang konco ah chong..
Setibanya di kereta...akram dan chong masuk ke dlm kereta dngn panik...lee yg melihat mereka terus terkejut..
Lee pecut cepat"arah chong...
Ok...
Bruuuuuuuuu..
Skelip mata kereta mereka bertiga hilang dari penglihatan konco konco ah cheng...
Setibanya di mansion...
Eh eh korg asal ni,mcm kene kejar anjibg je"tegur khai yg baru balik dr honeymoon...
Kene kejar tu betul..tpi bukan dngan anjing..tpi konco ah cheng.."kata lee lantas duduk di sofa dan tertidur di situ.....
Ooo gituw..haa dh gi rehat... diorang tak nmpak korg punya"kata khai terus pergi ke dapur...
Di bilik zai dan zaid....
Zai kelihatan sedang menyemak beberapa fail...zaid pula sedang sibuk bermain game...
Zaid melihat badan zai yg menggoda itu...nafsu nya pula semakin mengawal tubuhnya...zai hanya menggunakan bathrobes berwarna putih yang menampakkan branya yang berwarna biru tua....perlahan lahan zaid memeluk zai smbil tangannya mula mengusap gunung milik zai...zai tersenyum,sudah biasa dibelai dan diusap oleh zaid...baru sahaja mahu bercium,ketukan pintu menyebabkan zaid merengus geram...
Tok tok tok...
Babi lah kcau je org tngh feeling ni"katanya lantas membuka pintu..
Ermm tuan zaid..tuan rudy panggil"kata kak za(pembantu rumah ni)..
Ooo ok,give me five minutes"balas zaid terus menutup pintu...
Kcing...bang....
Semua yg berada di mansion itu terkejut dengan bunyi tembakan...bergegas mereka ke tingkat dua...
Zakh,kau pi tngok mayat tu"arah chris...
Ermm ok"kata zakh terus memalingkan mayat seorang perempuan...
Alangkah terkejutnya mereka melihat kak za yg sudah tidak bernafas dngan dahi berlubang....
Tidak...kak za.....hiks hiks"jerit zakh sambil menangis...
Chub,khai bulat,cari spa yg buat ni,now"arah rudy yg turut bersimpati atas kematian orang yg paling lama berkhidmat di mansion ini...
Apa dah ja-watefak...kak za...bangun kak za...kak za jangan buat prank...kak za bangunn"kata zaid sambil menggoncang badan kak za...
Chris memeluk zaid sambil berkata"zaid kita terima qada dan qadar Allah...kita dh xleh buat apa zaid,nangis air mata darah pun nyawa kak za xkan kembali....
Warhhhhhhh kak za.....baru je tadi aku cakap dengan dia..."kata zaid lantas menumbuk lantai yg dibanjiri dengan darah...
Rudy,aku dh dapat...berdsarkan apa yg kamil cakap,dia ada ternampak seorang lelaki bawa pistol tapi dia tak dpt cam muka dia"terang chub panjang lebar...
Ok kerah anak anak buah kita...chub kau dengan bulat ada misi kan dekat kelab malam jalan merpati tu kan?"tanya rudy..
Haah,kalau diikutkan,aku dengan bulat nak settle mlm ni..tpi ada misi ni pulak..."kata chub lalu menyimpan tabletnya..
Takpe...korg berdua dikecualikan dari misi ni.....
Oh nice,jom chub get ready...
Malam menjelma...kelibat dua orang lelaki yg diarahkan untuk mengintip sudah ada disitu...ya,mereka adalah chub dan bulat..maklumat dh cukup..mereka mahu beredar tetapi bulat terdengar tangisan seorang perempuan...
Weyh chub,kau dngar tak apa aku dengar"tanya bulat smbil menepuk bahu chub...
Dengar...kau jangan mcm
macam aku seram ni...."kata chub smbil menggigil...Kau stay sini aku nak gi cek"ujar bulat terus berlari meninggalkan chub...
Bulat ternampak seorang wanita yg memeluk seorang budak smbil dikelilingi oleh beberapa orang berbadan sasa...
Lu bila mau bayar hutang"tanya salah seorang dari lelaki itu...
S-saya akn bayar secepat mungkin...sya perlukan duit tu untuk anak sya cik,tlongla faham"kata perempuan itu smbil menangis..
Lu mau gua faham lu,lu tak faham gua...mcmana..lu sudah janji bayar ini bulan..tup tup u cakap u takde duit..mcmana sekarang..gua punya bos sudah bising tau....sya tidak kisah...sya nak duit mlm ini juga...
Oh cop cop ilek ilek"kata bulat..
Lu spa?
Aku manusia lah..."kata bulat lagi smbil tersenyum sinis..
Hey gua takde masa mau main main tau..
Brapa dia hutang sma lu?
Oo 10 ribu maa...manyak ooo,dia takmahu bayar....waa punya boss sudah bising maa..
Takpe aku bayar...jap aku pi ambik duit...u stay ah..."kata bulat terus berlari ke arah keretanya..
Hoi kau gimana tadi?"tegur chub
Ish diamlah kau..kau start enjin kereta,aku ada masalah nak settle"katanya nya dan terus berlalu pergi...
Cibai, cibai... nasib member"balas chub dan terus masuk kekereta..
Berbalik semula..
Nah duit lu,sudah jangan kcau...
Wahh tq,ok boyss balik....
Hmm kau ok"tanya bulat...
Terima kasih encik"kata wanita itu...
Hmm jom ikut aku balik"kata bulat smbil menghulurkan tangan...
Takpe cik..sya nak balik dh ni...
Aku kata ikut aku,ikutlah asal degil sngat hah..
Akhirnya wanita yg bernama SARAH itu setuju dan mengikut bulat pulang...chub tanpa banyak tanya terus memecut ke banglo milik dia,bulat dan khai...
Sampai di banglo K,B,C..
Ok bik,sediakan bilik tetamu,hmm kau ikut dia....takyah tkut aku org baik"kata bulat meninggalkan sarah dan anaknya yg terpinga pinga...
Bersambung
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomantizmBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊