Sambungan....
Long time no see ya...fahmi a.k.a bulat"kata ah cheng...
Wahh cina botak...lu sudah manyak berubah ah,apa lu mau"balas bulat..
U memang rude la...bro bantai ini budak"arah ah cheng kepada anak anak buahnya..
Belum sempat untuk membelasah bulat...
Bang
Bang
Bang...3 konco ah cheng sudah terbaring di atas lantai...ah cheng sudah mula cuak dengan kehadiran tiga lelaki yg amat dikenalinya..manakala bulat tersenyum...
Wahhh u mau bantai gua punya sepupu..bantai wa dulu..."kata zaid smbil mengacu pistol ke dahi ah cheng...
Wahhh pistol jangan main ma"kata ah cheng smbil mengangkat ke dua belah tangan tanda menyerah...
Weyh bulat kau ok ke"tanya zakh prihatin..
Aku ok je..nasib korg datang....
Oo ni ke future wife kau...eh budak ni spa?..
Anak dia..dhla nanti aku cerita...tangkap dulu mamat botak ni"kata bulat dan meluru kearah ah cheng...
Kalau rudy tau ni mesti dia happy hahahah...
Mereka membawa ah cheng ke mansion milik rudy.... sarah dan anaknya juga ikut...
Di mansion...
Wahhh ah cheng...kene tangkap"kata darren smbil ketawa terbahak bahak...
Hahahah bawa dia ke bilik bawah tanah..tahu lah aku nak bantai dia"kata rudy smbil melihat ke arah ah cheng....
Awak siapa?"tanya lea...
Ooo dia la future wife aku"kata bulat smbil melihat zakh bermain dngan yusuf...
Budak ni siapa"tanya chris..
Anak dia...
Kau dh mengandung kan dia ke bulat"tanya jeff gelabah...
Mana ada...anak dia dengan org lain...
Bistu asal kau nak kahwin dngan dia?..
Sebab aku nak tlong dia dengan anak dia...."kata bulat sedikit marah...
Ok chill dh rehat je kat bilik korang"kata zaid....
Selepas semua membuat hal masing masing...
Zaid,siapa tu?"tanya zai..
Oo itu future wife bulat"kata zaid smbil mengusap punggung zai..
Zaid nakal ya..."kata zai smbil melingkarkan tangannya ke leher zaid...
Minggu depan kita kahwin..yeay happy nya"kata zaid teruja...
Hmm tak sabar nak jadi isteri awak"balas zai lalu menyembamkan mukanya ke dada bidang zaid...
Berbalik semula...
Hmm..kakak minggu depan sarah akan kahwin...kalau ibu,ayah dan kakak ada mesti adik tak mcmni..."luah sarah smbil memandang haraz...
Tiba di hari perkahwinan...zaid dan bulat selamat bergelar suami...mereka mengucup kepala isteri masing masing...
Zaid dan zai dah masuk bilik...tadi dah..bulat dan sarah masih diluar bilik..entah apa dibincangnya..
Malam ni aku nak kau,faham"kata bulat..
Hmm faham a-abng,"balas sarah sedikit tergagap..
Bagus prepare urself for the firstnight...
Malam itu...
Sarah hanya menggunakan bathrobe...dia memandang katilnya yg dipenuhi dngan bunga..tanla disedari bulat sudah menerjah ke bilik dan terus menindihnya..tanpa banyak soal...bulat terus melakukan apa yg suami lain lakukan pada malam pertama....
Sempit betul kau punya ni"kata bulat sambil mengesat peluh...
A-awak sebenarnya saya masih dara"kata sarah tercungap cungap...
Tiba tiba..darah mengalir dari alat sulit sarah..membuatkan bulat sedikit terkejut...
Kau masih dara?...
Ermm haraz tu bukan anak saya...dia anak buah saya...kakak saya mati sebab melahirkan haraz..disebabkan tiada siapa lagi waris..sya terpaksa jaga haraz.. selama ni semua orang ingat haraz anak saya tapi sebenarnya tak...hanya awak yang tahu"luah sarah panjang lebar...
Oooo maksudnya..aku la firstime tebuk kau ni?.
Ermm lebih kurang mcmtu...
Jom sambung"kata bulat smbil tersenyum nakal...
Bersambung
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊