Kelihatan the SWAG CLUB baru sahaja menamatkan perjumpaan seseama ahli...terdapat beberapa cadangan dikemukakan oleh rudy seperti,ketatkan kawalan,meletakkan lebih ramai ahli do hq supaya mampu untuk bertahan apabila diserang..selesai berbincang...mereka kembali ke mansion....
Warhhh penatnya...dh la meeting 2 jam,kalau sedia makanan kar situ takpla juga..ni tak,air je sedia"ujar zakh tidak puas hati...rudy memandang tajam kearah zakh...zakh menelan air liur...
Ohhh complain eh..kalau nak ada makanan kenelah keluar duit...kau mana nak keluar duit..kedekut punya pasal...duit aku juga yang keluar...dhla diorang smue 100 orang..bankrupt aku dibuatnya kau tau"balas rudy smbil menunding jari kearah zakh..
Takyahla marah marah,gurau je maa,eh ada nampak chris tak"soal zakh lagi smbil memandang kekiri dan kekanan...
Ohh chris dah klua dengan ara...kan ara punya baby dh nak keluar...tu la chris ajak beli barang baby awal awal"jawab darren smbil matanya fokus menghadap telefon..
Ohh gitu,tak sangkakan kita semua dh kahwin..dulu smue liar perangai...lepas beristeri..berubah 360 darjah kita semua....
Hoi kau menganjing aku ke hah"sergah chuh smbil membaling kusyen kearah zakh..mujur zakh sempat mengelak..
Eh lupa lak kau belum kahwin..haha bye peace no war... arhhh"kata zakh lalu memecut meninggalkan tiga jejaka itu...
Chuh hanya membiarkan..dia tahu dia siapa..hanya lah rakan seperjuangan di dalam kumpulan itu....
Kenapa orang single selalu diejek eh...better apa single...best apa nanti kahwin nak jaga bini lah,anak la...tak ke menyusahkan namanya..mentang mentang diorang dh kahwin..suka suka dia je ejek aku...apalah nasib kau chuh...dh la bulan depan last month umi bagi untuk aku cari jodoh,kalau tak kahwin dengan india jiran sebelah tu...ee taknak aku..nanti hari hari makan kari...mcmana nak cari jodoh ek"kata chub dalam hati,tanpa sedar rudy dan darren memandangnya lalu memutarkan tangan di tepi kepala(gila)...darren hanya ketawa...
Seminggu kemudian...darren dan zaid berjalan smbil berborak...kadangkala mereka ketawa bersama...mereka berlalu dihadapan bilik chub..mereka terdengar seseorang mendesah..
~ahhh ahhh...ahh sakit tapi...sedap...
Weyh ren,kau dngar tak"tanya zaid lalu mendekatkan telinga ke pintu bilik chub..
Weyh chub bawa perempuan masuk bilik ke"tanya darren pula...
Jom tengok weyh,kalau rudy dengar ni masak chuh weyh..
3..2..1
Pummmmmmm...zaid dan darren melihat kearah chub yang kelihatan tidak bermaya...cadar katil chub juga berlendir..mereka tau apa benda tu..di telefon chub pula sedang menayangkan aksi seks antara lelaki dan perempuan..zaid dan darren sedikit terkejut melihat chub sebegitu rupa....Weyh chuh...kau asal do..terdesak sngat ke nak lepas nafsu weyh...kau ni kan,aku bagita-"zaid tidak menghabiskan ayatnya lalu mengeluh...rupanya chuh sudah lena dibuai mimpi...darren juga menyusun apa yang patut...
Weyh ren,kau nasihat lah sepupu kau ni...kalau aku nasihat dia,takdenya dia dengar..."kata zaid lalu mengambil pakaian pakaian yang berselerak di atas lantai...
Dia ni memang...haih aku susah nak cakap..orang suruh kahwin taknak..ni lepas nafsu dia kat bantal...ingat bantal tu boleh mengandung ke"balas darren smbil meraup wajahnya...
Takpa...nanti kita bincang... sekarang kemas apa yang patut dulu"arah zaid..
Keesokannya..chuh menunduk apabila kegiatannya selama ini terbongkar...zaid dan darren memandang tajam kearah chub..
Chub,kau ada benda nak cakap"soal darren..
A-aku minta maaf,aku tak leh kawal nafsu aku..hiks hiks..aku b-bukan sengaja nak hiks buat mcmtu...aku horny dengar khai dan zura mendesah kat bilik sebelah.."jelas chub smbil menangis teresak esak...
YOU ARE READING
CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️
RomanceBERKISAH TENTANG SEORANG WANITA BERNAMA IMAN QAISARA YG TANPA SENGAJA TERLANGGAR SEORANG USAHAWAN TERKENAL IAITU TENGKU RUDY FAREED,HOPE ENJOY TANPA DIKETAHUI IMAN...RUDY ADALAH SEORANG MAFIA...BERSAMA SEPUPU DAN KAWANNYA YANG LAIN... HOPE ENJOY😊