PART 42

86 0 0
                                    

Sarah yg tersedar dari tidurnya bergegas ke dapur kerana haus...dia meneguk air segelas air sejuk dan menbasuh gelas itu...baru shaja ingin beredar dia dicempung seseorang dan dihempas ke katil...

Emm tuan,tuan nak buat apa?"tanya sarah smbil berpeluk tbuh...

Aku nak tanya..knapa kau pinjam duit dengan along"

Ermmm sya perlukan duit untuk rawatan anak sya"kata sarah dengan nada sedih..

Anak kau sakit apa dan mana bapak budak tu?...

Anak sya sakit asma...dan ayah dia taknak bertanggungjawab...

Kira anak luar nikah lah ya...hmm?

Ermmm ya cik...

Aku ada offer yang baik punya untuk kau"bisik bulat...

Ermm apa?

Kau jadi isteri kontrak aku,amacam?

Hah apa kahwin,ermmm knapa?

Sebab aku nak tlong kau dan anak kau tu...acane kau nak ke tak?

Demi anak sya...sya setuju...

Bermula malam ni...kau akan layan aku.."kata bulat smbil membuka baju dan seluar...

Hah skarang ke,hrmmmm b-baik....

Bulat memeluk sarah dari belakang...sarah rindu dengan sentuhan seorang lelaki..tpi bulat tidak menyentuh pun sarah...cukup sekadar peluk,cium dan tidur...sebab bulat jenis tahan nafsu..

sebab bulat jenis tahan nafsu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bulat(dalam hati)..

Sedih gak cita budak ni...sayang betol muka cantik,body cantik..tapi tak pandai jaga diri...hmm mungkin dh takdir aku untuk jaga dia..budak tu pun kecik lagi...maybe tak kenal apa apa lagi...hey perempuan zaman sekarang ni memang tak tau batas pergaulan ke apa?pening aku tpi takpe...aku akan jaga dia dan budak kecik tu...

Keesokannya...

Mama...mana mama....mama..jangan tinggal haraz kat sini hiks hiks"tangis seorang budak bernama haraz..

Hey kau kenapa ni?"tanya chub sambil membantu haraz berdiri...

Mama mana mama?uncle siapa?

Mama kau ada dekat uncle bulat,aku uncle chub..dh pergi sana..nnti jumpa lah mama kau tu"kata chub terus meninggalkan haraz sendirian...

Mama!!!!!"jeritnya lantas memeluk ibunya...

Haraz kenapa ni sayang"membalas pelukan anaknya...

Mama kita kat mana.....

Kita selamat ni mama kenalkan uncle bulat...

Haraz terus memeluk bulat...bulat tersenyum...dia bersedia untuk menerima haraz walaupun itu bukan anak nya...

Haraz..taklama lagi haraz nak ada papa tau..."kata sarah sambil mengusap pipi haraz..

Yeke mama...spa nak jadi papa haraz?

Uncle lah..uncle akan jadi papa haraz"kata bulat sambil menunduk supaya sma tinggi dengan si kecil...

Dimalam hari..

APAAAAAAAA...

Weyh ilek ilek,kahwin je pun"kata zaid...

Aku tak kisah pasal kau dngan zai.. masalahnya sibulat ni tetibe nak kahwin asal...kot ye pun tunjuk la siket muka bakal bini..."ujar rudy panjang lebar..

Lah biarlah aku kahwin,zaid kita kahwin sma sma nak tak?

Weyh nak nak,takde la aku malu sngat"kata zaid bersemangat....

Di banglo milik bulat...

Ok jom ikut aku fitting baju...minggu depan kita nak kahwin"kata bulat smbil menggomol pipi tembam haraz..

Ermm ok"jawab sarah

Setibanya di butik...

Hmm biru cantik tak?"tanya bulat..

Hmm cantik juga...eh awak"kata sarah lantas menolak bulat hingga terjatuh di lantai...

Asal kau ni,sakitlah....

Ada pisau terbang belakang awak tadi..

Hah apa oh shit...zaid...chub tlong aku..kene ambush ni oi...korg track lah lokasi aku..(kata bulat melalui earpiece..

Bersambung..

CIK BUNGA🥀,CIK AIS❄️Where stories live. Discover now