" Сайн байна уу? Надтай уулзах---"
" Хувцасаа тайл "
" Юу??? "
" Хувцасаа тайл гэж байна "
" Яагаад тэр вэ? Мэндийн зөрүү ч байхгүй хувцасаа тайл гээд байх юм. Ээж намайг өөрийнх нь оронд таньтай уулзаад өгөөч гэж гуйсан юм. Тэгээд л би ирлээ "
" Ээж гэж юу яриад байгааг чинь мэдэхгүй ч чи энэ газрын бүжигчин биз дээ? "
" Тиймээ "
" Тэгээд? Уг нь бол эхлээд чи миний урд халууханаар бүжиглэх ёстой л доо. Гэхдээ би тэгэж цаг үрэхгүй шууд гол ажилдаа ормоор байна "
" Гол ажил гэж.....? "
" Чи ажлаа мэддэггүй бололтой. Алив ах нь зааж өгье. Энд суучих. " гэхэд нь итгэлгүйхэн хажууд нь очиж суулаа.
" Эхлээд " гэснээ хөхнөөс минь базлаад цамцыг минь урчихлаа.
" Та яаж байнаа?! " гэж зандархад тэр надаас жоохон ч болов холдсонгүй. Харин ч эсрэгээрээ намайг доороо оруулчихаад ороо нь орсон бух шиг дайрч эхэллээ.
" ЖИМИН АХАА!! ТУСЛААРАЙ!!!! " гэж хамаг чадлаараа орилоход Жимин ах хэдхэн секундын дотор орж ирээд над руу дайрах хүнийг эргүүлж харуулаад хэд хэд цохиод унагалаа.
" Зүгээр үү? " гэж хацарнаас минь барин өөрлүүгээ харуулж байгаад асуулаа.
" З-Зүгээрээ. Эндээс явъя " гэхэд Жимин ах толгойгоо дохиод намайг 2 гар дээрээ өргөөд машин руугаа явлаа.
" Таны хэлсэн үнэн бололтой....."
" Энэ шуналын туйл болсон хоёр новшийг ариухан охидыг бузарлаж амиа эгүүтхэн хүртэл нь зовоохыг харах ямар хэцүү байдаг гээч....Аймшигтай. Хамгийн ахны дүү маань амиа хорлоход би гүн цочиролд орж хэдэн сарын дараа л буцаад хэвэндээ орсон. Хэвэндээ орсон ч бараг л инээхээ больсон"
" Та тэгээд яагаад энэ гэрээс явж болдоггүй юм бэ? Та одоо бол өөрийгөө хангалттай аваад явж чадна биз дээ? "
" Энэ гэр, тэдний унаж, эдэлж хэрэглэж байгаа бүхэн ээж аав хоёрын минь эд хөрөнгө. Анх намайг үрчилж авахад нь би аравхан настай байсан учир юу ч ойлгодоггүй байлаа. Тэднийг ямар санаатай намайг өргөж авсанг нь. Тэр хоёр гөлөг миний ээж аав хоёрын үүрэн дээр ирж хэвтчихээд томороод байгаа юм. Гэхдээ тэр хоёр гөлөгт ээж аав хоёрынхоо үүрийг зүгээр хараад булаалгаж чадахгүй. "
" Би одоо яах вэ? "
" Надад нэг санаа байна "
Vote
YOU ARE READING
🅾︎🆁🅿︎🅷🅰︎🅽
Short StoryӨнчин байхын зовлонг мэдрээд эцэст нь нэг юм айлд үрчлэгдэхэд...Жимин гэх хүн миний ах болчихсон. Тэр надад үнэхээр дургүй. Жимин: Энэ гэрээс хурдан зайл!! Started: 2021.10.04🖤 Ended: 2021.10.27🖤