Өглөө Жимин ахтай хамт цайгаа ууж байтал гэрт нэг хүн ууртай нь аргагүй миний нэрийг чангаар дуудлаа.
" МАРИ! "
" Өө ээж...Аав та хоёр ирчихсэн юм уу? "
" Чи яаж байгаа юм бэ?! "
" Я-Яасан бэ? "
" Өчигдөр миний уулз гэсэн хүнтэй яагаад аятайхан харьцаж чадаагүй юм! "
" Тэр хүн чинь л өөрөө шууд хувцасаа тайл гээд байсан шд "
" Тэгээд тайлахгүй яасан юм! "
" Юу?? Таныхаар бол би тэр хүний өмнө шалдлаад, хүчиндүүлэх ёстой байсан юм уу?"
" Тэгсэн ч яадаг юм ер нь! Ажилд золиос хэрэгтэй байдаг юм! Чамаас болж тэр хүн надруу гомдолтой байна гэж ярьсан! Тэгээд бид шууд ирлээ! "
Жимин: Заа ээж тайвширдаа~ Би ер нь таньд хэлье гэж бодоод байсан юм. Би танай бааранд менежерээр ажиллахыг зөвшөөрч байна. Өнөөдрөөс эхэлж ажилдаа орноо. гэж Жимин ах хэллээ.
" Ашгүй одоо л нэг юм саналыг маань зөвшөөрөв үү? " гэж ээж их л баярлаж байв.
" Өнөөдрийн ажилд нь амжилт. Бас наад нэг юмаа сайн харж байгаарай. Дахиад ямар нэг хэрэг тарьж магадгүй шүү " гээд ээж Жимин ахад хандан хэллээ. Тэгснээ над руу нэг зэхэн хийж харснаа "Арчаагүй амьтан" гээд өрөө рүүгээ явлаа.
Юу болоод байна аа. Энэ хүн анх намайг энд ирэхэд байсан сайхан ааштай эелдэг хүн биш байна. Хөшиж гайхсан намайг Жимин ах түшиж босгоод, гэрээс гарлаа.
" Жимин ахаа ээж яагаад надтай гэнэт ингэж муухай харьцаад, тийм муухай үг хэлээд байгаа юм бэ? "
" ....Тэр хүн анхнаасаа л ийм байсан. Зүгээр л маскаа аваад жинхэнэ төрхөө харуулж байна. Жоохон л тэсчих хоёулаа энэ гэрт өшөө илүү удаан байхгүй ээ "
" Хоёулаа? "
" .....Ямартай ч миний хэлсэнг хийгээд, намайг дагаад байгаарай. Бүр шүүх дээр хэрэг үүсэх юм бол чи намайг өмгөөлж чадна биз дээ? "
" Өөрийгөө ч өмөөрч чадахгүй байж өмгөөлөгч гэдэг мэргэжил сонгочихсон би ч үнэхээр тэнэг юмаа...."
" Зааза хичээлдээ ордоо. Амжилт " гээд яваад өгөв.
=======================
Сургуулийн цайны газарт Шихэтэй хамт хоол идээд сууж байтал Тэхён, Жонгүг хоёр бидэн дээр хүрч ирээд миний 2 талд суулаа. Тэгээд Жонгүг намайг мөрөөр минь тэврэхэд Тэхён ч бас миний мөрөөр тэврэх гэж байгаад тэдний гар нь хоорондоо хүрэхэд тэд хоёул сандарч гараа авч мөн гайхсан харагдана.
YOU ARE READING
🅾︎🆁🅿︎🅷🅰︎🅽
Short StoryӨнчин байхын зовлонг мэдрээд эцэст нь нэг юм айлд үрчлэгдэхэд...Жимин гэх хүн миний ах болчихсон. Тэр надад үнэхээр дургүй. Жимин: Энэ гэрээс хурдан зайл!! Started: 2021.10.04🖤 Ended: 2021.10.27🖤