Reggel korán ébredtem, még Dominik sem kelt fel. Hagytam tovább aludni, csak halkan kisurrantam a házból. Bármit megadtam volna egy jó kávéért, azonban még az étkező sem volt nyitva, vagy egy óra múlva lehet csak reggelizni menni.
,,A kilátóban" – írtam Sárának, tudtam, hogy nincs még ébren, mert kijelezte az insta, hogy legutóbb 3 órája volt elérhető. Majd ha felébred, látja. Felérve a faszerkezetbe, leültem a lépcsőhöz legközelebbi helyre, és lehunytam a szemeim. Hideg volt az idő, hiszen még a nap is csak most kezdett el felkelni.
Az idő gyorsan telt, mire újra kinyitottam a szemeimet, már a nap is felkúszott az égre, hangokat hallottam a kilátó aljából. Pár pillanattal később Vivi és Dominik léptek mellém, és ők is helyet foglaltak.
– Sára? – húztam fel a szemöldökömet.
– Még alszik – legyintett Vivi lemondóan. – Tegnap későn aludt csak el. Vagy inkább korán...
Nagyjából negyed órát beszélgettünk, mikor Sára jelent meg előttünk nagy mosollyal az arcán.
– Sziasztok – köszönt.
– Tekebajnok – vigyorgott rá Dominik, én pedig azon voltam, hogy csak maradjak a helyemen és meg ne fojtsam... Tekebajnok, nagyon vicces... Szerencséje, hogy Sára semmiről sem tud.
– Mióta vagytok itt? – ült le mellénk.
– Úgy negyed órája – válaszolt Vivi. – Épp rólad beszéltünk.
Megosztottuk vele, hogy jobbnak tartjuk, ha egyéni vagy páros feladatoknál ezúttal nem ő vesz részt, akármi is legyen az, ugyanis eddig ő minden egyes próbánál ott volt, és egyszer sem panaszkodott, pedig biztosan nagyon kimerült. Egyetértett a felvetésünkkel, így a hűvös nyári reggelen négyen együtt indultunk az étkező felé, hogy elfogyasszuk a reggelinket.
Leültünk a szokásos asztalunkhoz, és nekiláttunk... volna a reggelinek, ha Kocsis nem zavar be. Egyszerre érkezett mindegyünknek az értesítés, miszerint Kocsis élő videót indított. Mindenki megnyitotta az Instát, együtt figyeltük a történéseket. Több Szirteses diák is jelent volt, a kommentek csak özönlöttek.
,,Na, mi van, kiestünk?"
,,Sziasztok, nyertünk a bográcsfeladatnál?"
,,ÉRTSÉTEK MÁR MEG, A BOGRÁCSOZÁS NEM FELADAT VOLT!"
,,Hangosabban, A HÁTSÓK NEM HALLJÁK!"
,,Lol"
,,Láttátok Rajmund és Sára feltöltött képét? A csónakosat?"
,,Aha, brutál lájkszámot kapott..."
,,Nem csoda, Rajmi rajta van póló nélkül..."
,,Vagy a fürdőruhás Major Sára kapott ennyi lájkot. Durván tízes a csaj."
,,Mindig is az volt"Kocsis folyamatosan kérdezgette, hogy jól halljuk-e.
,,Igen, jó a hang."
,,Halljuk, igazgató úr!"
,,Igen, kristálytisztán"
,,Bojler eladó"
,,:D"
,,Ott egy nő Kocsis mellett."
,,Neee, tényleg..."
,,Kocsis nője van adásban, vagy wtf?"
,,Lehet, hogy nászúton vannak a suliban"
,,XDDD"– Először is. Köszönöm, hogy a kora reggeli órák ellenére ennyien itt vagytok – kezdte a beszédét Kocsis. – Mint többen észrevehették, nem egyedül vagyok, itt van velem Kati is. A titkárságról. Szóval Kati nem véletlenül van itt ma velem – folytatta.
,,Gondoltuk, papi, ne szívass már, mondjad!"
,,Jaja, engem is hív anyám reggelizni..."
,,Nekem a reggelim ette meg anyámat"
,,LMAO"
,,Rég lejárt, barátom..."– Az egyik bejelentenivalóm az, hogy nagy örömömre a Szirtes csapat is néz minket – vigyorgott a kamerába, Kati pedig csak szimplán ült tovább fapofával. – A másik, amit szeretnék közölni, hogy amit most láttok, az a nagy sikerű KŐB-adás egy újabb része, és máris kapcsolódik az élőmbe egy meglepetésvendég, akivel beszélgetni fogok. Elsőként szeretném, ha sok szeretettel fogadnátok Major Milánt, akivel a nővéréről, Sáráról fogunk kicsit beszélgetni. Előtte azonban szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy Sára öccse siket, így Kati a jeltolmács szerepét tölti be a beszélgetésben. Nyomatékosan megkérnék mindenkit, hogy mellőzze a trágár, sértő, kirekesztő kommenteket, aki ezt a szabályt megszegi, az szeptemberben nálam kezdi a tanévet. Értitek? Világos? Jelezzétek – kérte.
YOU ARE READING
𝙃𝙞𝙜𝙜𝙮 𝙣𝙚𝙠𝙚𝙢 𝙛𝙛.
Teen FictionKezdés: 2021. 05. 23. Befejezés: ,,I'm not the same kid from your memory/ Well, now I can fend for myself" Paramore - Ignorance 2021 | @--notearslefttocry-- Minden jog fenntartva!