2

484 54 3
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyor olacağım 👉👈



"Amy durdur şunu daha fazla bu acıyı çekemem! "

Amy benim baş hizmetçim, başkaları Daisy'i sevmesede Amy her zaman beni sevmişti çünkü o benim dadımın kızı benim de ilk arkadaşım. Hal böyle olunca kızmam da pek etki etmiyor.

"Biraz daha dayanın hanımım....ve bitti"

Sonunda benim saçma çabam yene boşuna oldu ve o lanet korseyi giymek zorunda kaldım. Zaten çıbık gibi vücudum var ama yene de giymek zorundayım ben buranın güzellik standartlarına edeyim.

"Bana bu yaptığınız resmen iskence haberiniz olsun"

Amy nin uğraşları sonucunda hazırlıklar bitmiş baloya tamamen hazırlanmış bulunmaktayım.

"Hanımım çok güzelsiniz"

"Evet hanımım dünya da ki en güzel insan"

Her zaman ki gibi hizmetlilerden gelen minik çaplı övgüler benim götümü kaldırmaya yetti de arttı.

"Araba hazır hanımım"

"Tamam teşekkürler"

Arabaya doğru ilerlediğim sırada Amy elimi tuttu.

"Şey hanımım canınızı sıkmayın elbet prens sizi sevecek ve sizin orda partneriniz olacak, lütfen üzülmeyin"

Amy'e tebessüm etmeden duramadım gerçekten beni sevip sevmemesi umrumda değil sadece kellem yerinde dursun bu bana yeter.

"Gelirken yeni açılan tatlı dükkanına uğrayacağım, sana da kurabiye getiririm. "

Tam arabaya bineceğim de Amy e tekrar baktım

"Ve beni ne sevecek ne de orada partnerim olacak, boşuna kürek çekmeye değmez Amy"

Arabaya binip yola koyulduk. Amy e dediklerim doğruydu. Prens beni yani  Daisy'i sevmeyecek hatta bugün ki baloya o çok sevdiği biricik sevgilisiyle gelip beni yüz üstü bırakmaya çalışacaktı tabi ben gerçekte Daisy olsam planı doğru ilerlerdi.

Yarım saatin sonunda Parti'nin olduğu yere geldik. Neden bu at arabaları rahatsız edici resmen götüm düzleşti.

"Geldik efendim."

Arabadan inip salona doğru ilerledim. Burda ki kimse Daisy'nin  dostu değil asla da olamazlar malum ben kötü kadınım ya.

"Yanlız geleceğinizi düşünmezdim leydi Daisy"

Karşımda duran kızıl kafalı iri yapılı şövalye lideri Jackson ne kadar yakışıklı olursa olsun resmen  dağ ayısı yobazın teki.  Kitapta bulunan ana karakter kızımıza aşık olan üçüncü değersiz varlık.

Ah gerçi bu da benim kader ortağım başrol kızımıza aşık olup o üzülmemesi için herşeyi yapan ama sonunda prens Yoongi nin kıskançlık yüzünden gazabından yararlanan şövalye.

"Ben her zaman yanlız gelirim"

Jackson önüne gelen saçlarını eliyle arkaya atıp bana pis gülümsemesini sundu.

"Ah öyle mi leydim pek fark edememeşim kusura bakmayın"

"Salak olduğunu biliyordum da kör olduğunu bilmiyordum sör"

Elimi uzatıp onun yaptığı gibi pis bir sırıtış edindim yüzüme.

"Şimdi elimden tut ve içeriye beraber girelim, önden uyarayım sadece içeriye kadar eşlik edin gerisinin lüzumu yok"

Jackson gülümseyip kolunu uzattı. Ne kadar garip ölüm fermanınımı veren adam nişanlım koluma taktığım herif kellemi alan büyük şövalye ve bu gerizekalıların tek ana noktası aşık oldukları kadın Julia.

Parti salonuna Jackson denilen ahmak ile girmem işe yaradı en azından boş gelmedim sanırlar.

"Dikkat veliaht prens Yoongi ve Bayan Julia teşrif ettiler"

İşte şimdi güne başlamış olacağız. Demek prens bu, sarı saçları, süt gibi teni ve ruhsuz bakışları tabi bu bakış Julia ya baktığı zaman sevecen bir hale alıyor. Daisy salağının aşık olduğu kadar yokmuş meğer.

Yanında bulunan kadın kırmızı saçları, dolgun dudağı, belirli vücudu ile gerçekten yanına yakışmış resmen ben ana karakterim diye bağırıyor.

Ama bana kalırsa Daisy daha güzel şuan bu bedende olduğum için demiyorum. Gerçekten çok güzel bir kız gece gibi koyu siyah saçları, yosun yeşili gözleri, uzun kirpikleri , beyaz teni ve pembemsi dudakları ile resmen kraliçe gibi ama değeri yok.

Prens ve yanında ki şırfıntı yavaş adımlarla merdivenden aşağı inip benim yanımamı geliyor. Kitapta böyle bölüm varmıydı.

"Daisy seni burda beklemiyordum"

Saygıyla önünde eğildim. Normal durumda olsaydık ben sana yapacağımı bilirdim ama şimdi kellemi korumak zorundayım dua et.

"İmparatorun güneşini selamlıyorum"

"Neden geldin buraya Daisy"

Gözlerimi devirmemek için zor duruyorum, tanrım sen yardım et.

"Sizinle konuşmak istedim majesteleri"

"Yene kene gibi yapışacaksan sonra konuşalım gördüğün gibi meşgulüm"

Seni sıçan yüzlü herif

"Nişanımızı bozun lütfen majesteleri"

"Ne! "

Kollarımı birbirine bağlayıp gülümsedim.

"Nişanı diyorum, bozun diyorum, sizi sevmiyorum diyorum daha ne diye bilirim".........



Again My Life Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin