6

359 42 0
                                    

Sevimli adamın yanından hemen uzaklaşıp evin yolunu tutmak zorunda kalmıştım. Kitapta okuduğum kadarıyla Jimin ikinci erkek başrol olmakla beraber kızımıza en çok yardım eden ve benim yediğim bokları ortaya çıkaran biriydi.

Bu kadar yakışıklı olduğunu bilseydim asla kitabı okurken küfürler edip lanetler okumazdım.

"Daisy geldin mi bebeğim~"

Babamın sesini duyar duymaz merdivenlerin başında heykel gibi duran adama sardım bedenimi. Sana yeminler olsun iyi ki babamsın yoksa bütün herkesi bırakıp sana sarkardım paçayı kurtardın.

Babamda vakit kaybetmeden önce  o büyük kollarını benim ince bedenime sarıp saçımdan öptü. Biliyordum çocukluğumdan beri yanında olamasam da beni karısına çok benzetiyor, bunu gözlerinden bile anlayabiliyorum.

"Bugün neler yaptın"

"Pek birşey yapmadım babacığım, ladylerle oturup biraz sohbet ettik"

"Sohbet mi? , onlar seninle konuşuyor muydu? "

Dudaklarımı büzüp birazcık hayıflandım.

"Aslında ilk başta beni aşağılamaya çalıştılar ama buna izin vermedim"

Babam ondan beklenildiği gibi hemen kaşlarını çatıp neler olduğunu anlatmaya devem etmem için  başıyla harekette bulundu. Zaten anlatacaktım baba, anlatayım ki onların başına zebani gibi kon.

Gözlerimi doldurup babama olanları anlattım tabi ara sıra burnumu çekip iç çekiyordum. Eğer ben bunu yapmasam herkes hala bana böyle davranmaya devam edecekti, Saygısızca...
     
                         ✧༺♥༻✧

Çok geçmeden bütün kraliyette Mina nın ailesinin büyük bir borç batağına battığı ve kimsenin onlara para yardımı yapmayı kabul etmediği ortaya çıktı. Babası kızını o yaşlı moruğa vererek para alıp itibarını korumayı düşünürken.

Yaşlı adam yani damadı paranın yüzde on beşini vererek adamın itibarını daha çok yerle bir etmiş oldu. Damadının yaptıkları kendi seçimi olmakla birlikte borca batışının duyulması ve kimsenin yardım etmeyişi kesinlikle babamın işiydi. Ona sormama gerek yoktu tam onluk isti, yani insanları parasıyla yok etmesi gibi.

Çay bahçesinde otururken Amy yanıma gelmiş babamın birazdan benimle çay içeceğini bildirmişti.  Uzun zamandır babamla karşılıklı sohbet etmediğimiz için hemen kabul etmiş gelmesini istemiştim.

"Bebeğim~"

"Babacım~"

Babam gelir gelmez yanağıma öpücük kondurup karşıma oturdu. Bende onun seveceğini ve biraz da dinlenmesini sağlayacak yasemin çayını bardağına döküp ona uzattım.

"Kendim demledim umarım beğenirsin"

Babam çaydan bir yudum alır almaz yüzünü ekşitmiş ama içmeye devam etmişti.

"Ne oldu? Olmamış mı? "

Babam cevap vermeyince önümde duran çayı içtim. Resmen limonu basmışım babamın yaptığı gibi yüzümü ekşitip bardağı geri bıraktım.

"Sende içme şunu zehirleneceğiz "

Babam dediğime kıkırdayıp çayı bıraktı. Amy halimizden anlamış bize yeni çay getirmişti.

Babamla uzunca sohbet etmiş baya bir konudan konuşmuştuk. Bana Mina nın ailesine neler yaptığını anlatmış bende büyük bir şokla onu dinlemiştim adam resmen ince den inceye plan yapmış ve bunda da başarılı olmuştu.

Bana tavsiyelerde bulunmuş bende onu dinlediğimi belli edercesine yorumlar katmıştım. Babam varis olmak istediğimi söylediğim den beri daha çok dikkat ediyordu bana bunun farkındayım.

"Babacım senden bir konu için izin isteyecektim"

Babam beni dinlediğini belli edercesine oturuşunu dikleştirip ellerini birbirine kenetledi.

"Seni dinliyorum"

"Babacım biliyorsun soylular arasında pek bir itibarım kalmadı"

"Daisy! "

"Lütfen devam etmeme izin ver"

Babam hüzünlü olduğunu belli eden gözlerle beni onayladı.

"Dediğim gibi beni seven hiç yok nerdeyse bu yüzden bu düklüğü kalkındırmak için kendimi de sevdirmek zorundayım"

"Buna gerek yok daisy eğer paran varsa senin köpeğin bile olur o soysuzlar"

Dediğine gülmeden edemedim. Evet haklıydı köpeğim olurlardı ama kuduz köpek olurlar arkamdan bıçaklamak için fırsat kollarlardı. Buna izin veremem.

"Baba işimi garantiye almak istiyorum bu yüzden güzel bir imaj çizmek için iznin olursa ladyleri çay saati için evime davet etmek isterim. "

"Daisy sana karşı değilim tabi ki çağira bilirsin ama dediğim gibi kendini çok kasma "

"Evime gelsinler ki kiminle uğraştıklarını bilsinler. "

Babam son kurduğum cümleyle yandan gülüş sunmuş sonra da kalkmamız gerektiğini söyleyip içeri geçmemizi sağlamıştı.

"Babacım ben odama çekiliyorum"

"Tabi git dinlen biraz".

Babamın yanağını öpüp odama doğru ilerlerken babam konuşmuş beni sinir küpüne çevirmişti.

"Sakın misafirlere çayı sen demleme birde doktor parası ödemeyelim"

Ben sinirden gülerken babam evde yankılanacak kadar gülmeye başladı.....



Again My Life Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin