Hellögggg nabersiniz gençler bayram nasıl gidiyor.
Evlenmek mi?, Hemde seninle
"Ne saçmalıyorsunuz siz!"
İstemeden yükseltmiş olduğum sesimi biraz daha alçaltarak devam ettim.
"Bakın çocukça şakalara ayıracak vaktim yok."
Jackson bileğimden tutup önüme geçti
"Ben ciddiyim leydim, ben de size hemen evlenelim demiyorum sadece-"
"Sadece ne?"
"Nişanlı taklidi yapalım."
Jackson'ın dediğinden sonra şaşırmadan edemedim manyağın derdi ne ki benden böyle şeyler istiyor.
"Neden yapayım?"
Jackson gülümseyip sandalyeye oturdu. Aklımda bulundurayım bu gittikten sonra baya bir temizlik yapsınlar.
"Prensi elde edeceksiniz"
Dediğine gülmeden edemedim, hatta kahkaha atıp onun karşısına oturdum.
"Sör benim senin gibi birine ihtiyacım yok sevdiğin kadını elde etmek istiyorsan beni değil , paranı ya da mertebeni kullan yoksa bu plan işe yaramaz."
Jackson sinirlendiğini belli edercesine dişlerini birbirine bastırdı.
"Prensi istediğinizi düşünmüştüm leydim ya da güç istediğinizi"
Kollarımı birleştirip gülümsemeye devam ettim.
"Prense ihtiyacım yok ki benim, ben prens olmadan daha güçlüyüm, güce gelince zaten babama sahibim"
Ayağa kalkmadan önce Amy'ı çağırmış Jackson'ın duyacağı şekilde konuşmuştum. Bir daha kimse randevu almadan gelmeyecek bu prens olsa bile...
Ben ayağa kalkınca kahya da Jackson'ı uğurlamak için yolu göstermişti.
✧༺♥༻✧
"Adama bak Amy pişkin pişkin yalandan nişan diyor!"
Amy saçlarımı tararken bir anda durmuş tabakta duran kurabiyeyi ağzıma tıkmıştı. Galiba Jackson gittiğinden beri durmadan konuştuğum için Amy de benden sıkılmış olmalı.
"Duke söyleyecek misiniz peki leydim?"
"Sence demeli miyim ?"
Gerçekten emin olmak için soruyorum çünkü ne yapacağımı bilemediğim bir andayım. Tabi ki onun teklifini kabul etmeyeceğim ama babam bilmeli mi?, yoksa bilmemeli mi? işte orası problem.
"Bence babamın zaten haberi vardır değil mi?"
Amy kafasını onaylar şekilde salladı, işte biliyorum adam bu evin sahibi illa ki olan biteni yetiştiren olmuştur.
"Dük'ün haberi var leydim ancak daha bir hamlede bulunmadı"
Tabakta duran son kurabiyeyi de ağzıma atıp Amy'e odakladım gözlerimi
"Bulunmadı derken?"
"Yani sör Jackson'ı bitirecek hamle yapmadı daha ben hemen yapar sanmıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again My Life
Fanfiction"Okuduğum kitaba reenkarnasyon oldum hemde kötü kadın bedenine. Ama ben bu kaderi değiştirip yaşayacağım" Başlama tarihi : [8/5/22 ] Bitiş : [11/10/22]