4

421 51 11
                                    

Okuyan bir kaç kişi bile varsa lütfen oy verin ( ˘ ³˘)♥ iyi okumalar

Partiden iki gün sonra normale döneceğim den emin adımlarla yürüyen kişi ben ken prens Yoongi bu düşüncelerimi bozan oldu.

Nişanı iptal etmemizi istediğimden beri durmadan elbiseler, elmastan yapılmış nadir bulunan takılar ah birde mektup yolluyor. Daisy bunları görse kalpten giderdi kesin.

"Leydim majesteleri yarım saate görüşmeye gelecekmiş"

Pencerenin yanından çekilip Amy'e gülümsedim.

"Babam odasında mı? "

"Evet leydim"

"Güzel hadi babacığımı görmeye gidelim"

İki gün boyunca babamı bekledim genelde ben birşey istesem hemen işi gücü bırakıp bana odaklanır ama bu sefer durumlar biraz karışık olunca bende canını sıkmak istemedim.

Babam büyük gelirli bir dük ,daha fazla para istese imparatorluğu bile yakabilecek güçte biri ama kendisinin de dediği gibi, fazla göstermemek gerekiyor gücünü.

Soylular ya yanında ister ya da ortadan kaldırır. Babam da dediği gibi yapıp tarafsız kalıp herkesi elinden geçiriyor.

Kapının önünde bekleyen şövalyeler babama geldiğimi haber eder etmez kendimi içeri attım.

"Daisy bebeğim neden bu kadar geç kaldın"

Vay be salak Daisy baban seni bu kadar severken sen gidipte turşu kafalıyı sevdin ya daha da birşey diyemem.

Babam kollarını iki yana açınca bende ona koşarak sarıldım.

"Babacığım yorgunsun diye gelmedim. "

Babam başıma öpücük kondurup yılanın bir insanı sıkar gibi kucaklamaya devam etti. Ulan sevdiğini bilmesem beni boğarak öldürüyorsun sanardım.

"Seninle konuşmam gereken konular var babacığım, ama müsait değilsen sonra da konuşabiliriz"

Babam omzumdan tutup koltuğa oturttu.

"Bebeğim sana her zaman vaktim var hadi anlat bakalım. "

"Baba ben senin varisin olmak istiyorum"

Bu dünya da işler biraz farklı istiyor. Erkek kardeşim olmadığı için babamın tek varisi Daisydi. O da saçma bir aşka gönül kaptırınca varislik yapamazdı.

Okuduğum kitapta babası Daisynin ne isterse yapmasına izin verdi. Bolca para harcamak, gezip tozmak gibi işte o zaman babasının gücünü anlayıp varis olmak ister diye düşündü ama Daisy yene prensi bırakmadı ve varis olmadı.

Ama şimdi ben babamın istediğini yapıp varis olacağım ve para içinde yüzeceğim.

"Daisy bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi? "

"Evet babacım biliyorum"

Babam kollarını birbirine bağlayıp gözlerini bana odakladı.

"Daisy kararını ne değiştirdi? "

Hadi ama babacık sende bunu istiyordun neden şimdi sorguya çekiyorsun.

"Çünkü ben senin paranın gücünü anladım ve sonsuza kadar bu parayla yaşamak istiyorum"

Babamın ifadesiz yüzü bir anda gülümseyen yüze dönüştü. Bu kadar mı mutlu oldun.

"O zaman nişanı bozma zamanı geldi."

İşte şimdi benim dilimde konuşmaya başladık.

Gülen yüzüme üzgün olduğumu belli eden bir ifade yapıp gözlerimi doldurdum.

"Babacım bende bozulmasını çok istiyorum ama prens"

Babam yaptığım küçük oyuna inandığını belli edercesine kaşlarını çattı.

"Ne demek prens, sana birşey mi yaptı?! "

Yüksek sesine aldırış etmeden devam ettim..

"Balo günü ayrılalım dedim ama beni reddetti. "

"Sen mi ayrılalım dedin, prens demiştir kızım sen anlamamışsındır"

"Ya baba ben dedim. Zaten başkasını seviyor gözümün önünde başkası ile elleşiyordu çok bile dayandım"

"Daisy! "

"Evet babacım? "

"Nişanı hemen iptal ediyoruz"
   
                     ✧༺♥༻✧

"Sonunda geldin Daisy, bir prensi bekletmek canına kastın olduğunu gösterir ama merak etme sana insaflı davranacağım"

Karşımda duran prensi selamlayıp karşısına oturdum.

"Neden gelmiştiniz? "

Karşımda duran prens Yoongi bacak bacak üzerine atıp gülümsedi.

"Nişan törenimizin gününü belirlemek için tabiki Daisy"

Prensin yaptığı gibi bende bacak bacak üzerine atıp yüzüme gülümsememi yerleştirdim.

"Nişan olmayacak demiştim. Galiba iyi anlatamadım"

"Daisy o gün ilgi mi çekmek için yaptığını biliyorum şimdi uzatmayalım da tören ne zaman olacak kararlaştıralım."

"Velihat prensim galiba beni anlamadınız bu nişan olmayacak"

Prens hızla yerinden kalkıp benim karşıma geçti.

"Sen beni anlamadın galiba işim var ve hemen günü belirle-"

"Bu nişan olmayacak! "

Prens arkasını döndüğünde babamın sert çıkan sesi ve ifadesiz yüzüyle karşılaştı.

"Kızımı duydunuz bu nişan bozuldu, kendinize yeni bir velihat prensesi bulun. "

"Dük sen kimsin ki benimle böyle konuşuyorsun! "

"Eski nişanlın Daisy'nin babası olarak, eğer babalık vasfımımı küçümsüyorsanız imparatorluğun para kaynağı Dük Kim Namjoon olarakta görebilirsiniz beni"

Prensin sinirden kızaran yüzünü gördükçe içimin yağları eriyor.

"Sizin nişanı bozmak için iyi bir nedene ihtiyacınız var, yoksa bu nişan bozulma-"

"Kızım Daisy  benim Yeni Varisim...!!!"


Again My Life Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin