O günden sonra olaylar hızlı gelişmiş ve aileler bir araya gelmişti, babam başta olmaz falan desede jimin ve ben ikna etmiştik onu. Sadece hemen evlenmemi istemiyordu onuda anlıyordum.
"Leydim şimdi evleniyor musunuz?, Hala gözlerime inanamıyorum sizi gelinlikler içinde görmeye"
Sonkez aynaya bakıp Amy'e sarıldım.
"Herşey için teşekkür ederim Amy"
Amy bir anda ağlamaya başlayınca daha sıkı sarıldım, o benim arkadaşım, kardeşim en çokta doğru yolu gösteren pusulamdı.
"Ne teşekkürü leydim, lafı bile olmaz"
Biz sarılmaya devam ederken kapı tıklanmış babam gelmişti.
"Bebeğim hazır mısın?"
Yüzümde tebessümle babamı onayladım. Aslında evliliğimiz bu kadar hızlı olmayacaktı yani evlilik teklifinden hemen üç ay sonra ama maalesef jimin'in babası bir anda kötü olunca jimin evin başına geçmiş babası da evliliği öne alıp alamayacağmızı sormuştu.
"Hazırım babacım"
Babam kapıyı kapatıp bana sıkıca sarıldı, bende hemen karşılık verdim tabi ki
"Her zaman yanındayım biriciğim, ne zaman istersen ayrılabilirsin hemen şimdi bile"
Babam şuan bile vazgeçirme peşinde olduğu için gülmeden edemedim.
"Merak etmeyin bay Kim , ben her zaman yengemin tarafında olacağım."
Babam Sooyung'a aferin adlı konuşmasını yapmış ve bana tekrar sarılmıştı.
"Gidelim mi artık?, zaman geldi"
Babamın uzattığı eli tutup gülümsedim
"Evet gidelim"
Babamın elini sıkı sıkıya tutarak merdivenleri inerken herkesin gözü bizi bulmuştu bile.
Bizim evliliğimizi gerçekleştirecek olan rahipin yanına kadar getirip sıkı sıkıya tuttuğum elimi jimin'e devretti.
Beyaz içinde beni karşılayan eşim olacak kişi bana minik bir tebessüm verip rahibe döndük.
Rahip tahmin edeceğiniz şeyleri zırvalamış ve hala uzatma konusunda da diretiyordu.
"Tanrı sizi kutsasın, gelini öpebilirsin"
Jimin onayı alır almaz dolgun dudaklarını benim ince dudaklarımla birleştirmiş hemen arkasından büyük bir alkış kopmuştu.
Herkes bizim gibi mutluydu babam dışında tabi ki ağlıyordu şımarık kızı evden uçmuştu artık.
"Dans edelim mi?"
Yüzümden bugün asla düşmeyen gülümsemem ile eşimi kabul etmiş ilk dansı açmıştık. Jimin elini ince belime koymuş bende ezbere bildiğim geniş omuzlarına.
"Çok güzel olmuşsun gözlerimi senden alamıyorum, karıcım"
Kalbim daha ne kadar hızlı atabilirse o kadar atmaya başladı bu adam kalbime zarardı ve ben bunu daha yeni anlıyordum inanamıyorum.
"Asıl sen aşırı yakışıklı olmuşsun, beyazı sana yasaklamam gerek kocacım"
Dediğime küçük bir kıkırtı bırakıp yanağıma öpücük kondurdu.
"Yanına yakışmak istedim sadece"
Omuzlarında duran elimi boynunda birleştirip yüzlerimiz daha da yakınlaştırdım.
"Sen her zaman yanıma yakışırsın"
Biz dans etmeye devam ederken imparator ve prens teşrif ettiler. Haliyle müzik durmuş ve onları selamlamıstık.
Yoongi Julia ile ayrılmış ve kısa bir dönem sevgili işine girmeyeceğini söylemişti. Bana bir kaç defa daha teklif etmiş en sonunda ise anlamıştı jimin ile asla ayrılmayacağımın.
Julia ne alemde hiç bir fikrim yok, belki de küçük şehrine geri dönmüştür kim bilir.
"Tebrik ederim ikinizi de "
"Teşekkür ederiz majesteleri"
Yoongi elinde tuttuğu mavi kutuyu bana uzatıp mahcup bir şekilde gülümsedi.
"Bu sana hediyem Daisy, umarım kabul edersin ve yaptıklarımdan dolayı beni affedersin"
Bana uzattığı kutuyu alıp açmıştım. İçinde zarifçe süslenmiş takı seti vardı.
"Teşekkürler majesteleri"
Prens yoongi yanımızda çok durmamış ve soylulardan uzak bir yere oturmuştu.
Biz ise eğlenceye devam etmiş ve akşamı bitirmiştik.
Jimin elinde bulunan kadehi havaya kaldırıp herkesin sessiz olmasını sağlamıştı.
"Bugün düğünümüze gelen herkese içtenlikle teşekkür ederiz. HEP MUTLULUĞUMUZA"
Kadehlerimiz yudumlanıp dudaklarımız birleşti ve bu peri masalını mutlu sonla bitirmiş olduk.
Unutmayın her zaman doğru yolu bulamayız her zaman mutlu olamayız, bu iki günlük dünyada laylaylom dolaşamayız ama elbet birgün bizde mutlu oluruz düşe kalka mutluluğu buluruz.
Çocukken okuduğum masallardan her zaman nefret ettim gerçekten, bir kadını ya da kızı erkeğin korunmasına muhtaç, güzellik sıtandartlarına uymazsak asla bir prensimizin olamayacağını gösteriyorlardı. Bunlardan hep nefret ettim ince bel, kiraz dudak, büyük ama parlak gözler hepsi birer oyuncak bebek yaratmak için yaratılmışlar.
Örneğin güzel ve çirkin, çirkin olan erkek değil de kız olsaydı sizi temin ederim ki asla kimse onu sevmez ve büyüyü bozmazdı.
O yüzden siz kendi hikayenizin prensesi olun, asla boyun eymeyin kendinizi sevin neden bunları diyor diye düşünen olursa da ben bu yollardan geçtim.
Zamanın da hafif tombiktim kendimi aç bıraktım ve zayıfladım, asla kendimi beğenmedim, hatta sevdiğim çocukla ayrılınca hep kendimi eksik gördüm kendimde kusur aradım ama kimse sesimi duymadı anneme ne kadar derdimi anlatsam da bir müddet sonra o da anlamadı.
Ama sonunda bu güçlü halime gelebildim, kendinize değer verin unutmayın kendinizden daha değerli kimse yok.
SAĞLICAKLA VE MUTLU KALIN. BENA VE OKUDUĞUNUZ KİTABA DEĞER VERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ❤️❤️🌈
Alın bakalım bu gelinlik
Buda jimin'imin damatlığı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again My Life
Fanfiction"Okuduğum kitaba reenkarnasyon oldum hemde kötü kadın bedenine. Ama ben bu kaderi değiştirip yaşayacağım" Başlama tarihi : [8/5/22 ] Bitiş : [11/10/22]