Naber gençler Fırat ve Ceyda'yı izleyip geldim aşırı komikti BDSJEHSJ iyi okumalar dilerim🐰
"Babacım~"
Çelimsiz kollarımı babamın kaslı gövdesine sarıp onu sıcaklığı gömdüm. Babamın beni varisi olarak prense bildirmesin den hemen sonra prensin verecek cevabı kalmamış ama bozuntuya vermeden yanımızdan uzaklaşmıştı.
Prensin yanımızdan gitmesinden iki hafta geçmiş ama benim babama hayranlığım hala devam etmekteydi. Adam resmen prense kafa tuttu, tutmasını geçtim aşırı havalıydı be.
"Daisy"
"Efendim babacığım~"
Babam gövdemizi birbirinden ayırıp bana olabildiğince sıcak bir gülümseme sundu.
"Varis olmak istediğini kendin söyledin, o yüzden artık dersler almak zorundasın"
Tek kaşımı kaldırıp dikkatle babama baktım
"Ne dersleri? "
"Varislik dersleri Daisy başka ne olabilir"
Babamın bana gülümsediği gibi bende ona gülümseyip başımla onayladım. Ben buranın, burada ki bütün paraların sahibi olup, en önemlisi kafamı gövdem de kalmasını sağlayacağım.
Babamla konuştuktan sonra hızlandırılmış dersler almaya başladım, tanrıya şükür bu bedenin sahibinin bilgileri hala temiz ki hem dillerini hemde okuyup yazmayı biliyorum.
Babamın istediği gibi derslerime önem verip baya bir bilgi sahibi oldum. Şimdise bana ayrılan zamanın keyfini çıkarmakla meşgulüm.
"Küçük hanım size bir mektup geldi"
Elimde tuttuğum zencefil çayını masaya bırakıp Amy'e mektubu getirmesi için işarette bulundum.
"Davet mektubuna benziyor leydim"
"Görelim bakalım"
Sevgili Leydim Daisy'e
Yarın saat 12:30 da olacak küçük çaplı çay partimize sizi de davet etmekteyiz. Umarım çay Partisine gelip bizi onurlandırırsınız...
kontes Nayeon
"Leydim gidecek misiniz? "
Kontes olduğuna göre mevkisi benden daha aşağıda, bu demektir ki gitmesem olur ama nedense bu isim bana çok tanıdık geliyor.
Amy'nin titrek sesi beni kendime getirdi.
"Bilmiyorum Amy, peki senin neyin var? Neden böyle görünüyorsu? "
"Leydim olanları unuttunuz mu? "
"Ne olmuştu ki? "
Amy elini koluna koyup hafif bir şekilde okşamaya başladı. Sanki diyecekleri beni çileden çıkaracakmış gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again My Life
Fanfiction"Okuduğum kitaba reenkarnasyon oldum hemde kötü kadın bedenine. Ama ben bu kaderi değiştirip yaşayacağım" Başlama tarihi : [8/5/22 ] Bitiş : [11/10/22]