Hastayım ama teyzem ile film izliyoruz, gözümden uyku akıyor
Babamın imparatora söylediği nişan talebi pekte etki ettiği söylenemez o yüzden ikinci plana geçiş yapacağımız günü bekliyoruz yani prensin doğum günü şölenini.
"Merak etmeyin bu plan işe yarayacak"
Amy'i onaylayıp elbisemin kenarını düzelttim. Plan iyi güzeldi ama ya başarısız olursak diye düşünmeden edemiyorum. Sonuçta ilk başta bu nişanı isteyen bendim babam onay vermese bile kendimi rezil ederek o adam ile olmak istedim ama şimdi de tam tersini istiyorum ve bu kolay olmayacak bununda farkındayım. Karşımda ki adam normal biri değil ki imparatorun çocuğu.
"Leydim arabanız hazır"
"Tamam hadi gidelim"
Amy ile bugün gerçekleşecek sokak festivaline katılma kararı almış ve bu karara sooyoung'u da katmıştık. Yarım saat boyunca at arabasının içinde götüm düzleşti, araba yerine düzleştirici ismini vermeleri gerekirmiş buna.
"Geldik leydim"
Arabadan indiğim anda elim istemsizce kalçama gitmişti yemin ederim abartmıyorum aşırı acıyor.
Etrafa kısa bir göz gezdirdikten sonra bana gülümseyerek el sallayan arkadaşımı görünce bende el sallamış onun yanına gitmiştik."Geç kaldın"
Sooyoung'un koluna girip sorusuna cevap verdim.
"Sabah biraz babama yardım ettim zaman nasıl geçti anlamadım özür dilerim"
Sooyoung eliyle omzuma hafif bir şekilde vurdu.
"Saçmalama istersen, özür dilemene bile gerek yok "
"Gidelim o zaman"
Sooyoung alt dudağını kemirerek bana baktı.
"Sana birşey demem gerek"
"Evet dinliyorum"
Söylerken çekindiği belli oluyordu. Bende baskı yapmadım zaten söyleyecek.
"Şey annem abimide benimle yolladı. Biliyorum beraber olacaktık ama gerçekten annem diretince kıramadım "
Sooyoung'u da anlıyorum evet ne kadar beraber takılalım istesem de artık abisi gelecekti ve biz buna katlanacaktık.
"Sorun değil, hem en fazla ne olabilir ki;"
Evet herşey burda başladı işte jimin yanımıza gelmiş ve kardeşine aldığı bilekliği bileğine takmış sonra da bana selam vermişti. Geçen ki karşılaşmamızdan dolayı mesafesini koruduğunun farkındayım.
"Kizlar ilk ne yapmak istersiniz?"
Evet aslında ilk bunu soruyor sonra da hep kendi istediği yere götürüyordu. Sooyoung derin nefes alıp abisinin kafasına bir tane geçirdi.
"Yeter artık ya hep senin istediğini yapıyoruz"
Jimin önce bana sonra kardeşine baktı
"Gerçekten sizde mi öyle düşünüyorsunuz leydim"
Anında kafamı salladım, jimin de kafasını iki yana sallayıp kahkaha attı.
"Başta söyleseydiniz ya "
Sooyoung omuz silkmiş bende içimden geçeni söylemek zorunda kalmıştım. Tamam kalmadım söylemek istedim sadece.
"Sizinle aramız iyi olmadığı için konuşmak istemedim, ortam benim yüzümden bozulsun istemem"
"Leydim sizinle aramızın bozuk olduğunu düşünmüyorum"
Jimin konuşmaya devam ederken bir yandan da elini saçlarını götürüyordu galiba biraz utanmıştı ya da bana öyle geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again My Life
Fanfiction"Okuduğum kitaba reenkarnasyon oldum hemde kötü kadın bedenine. Ama ben bu kaderi değiştirip yaşayacağım" Başlama tarihi : [8/5/22 ] Bitiş : [11/10/22]