Choi aera pov~
Pagi yg cerah~ harini langit sangat cerah dan indah ye kawan ii udara juga sangat segar pada Pagi ini.
Hi! Aku choi aera! Jodoh dan masa depan Park jeongwoo hek>< aku cumalah pelajar biasa je dekat sekolah tu..but aku ade satu misi yg aku dah tekad untuk laksanakan! Iaitu..aku nak memikat hati crush aku! Park jeongwoo! HAHAHHAHAHA walaupun hyemin selalu kata itu semua mustahil..tapi bagi aku..tak mustahil kalau aku cuba! Aku nak buktikan dekat budak kecik tu yg aku boleh curi hati jeongwoo tu!
"CHOI AERAAAA AWK NAK TUNGGU TENGAH HARI BARU AWK NAK PERGI SEKOLAB KE HAH??!!" Alamak eomma dah menjerit! Baik aku cepat ii turun!
-
-
"Apa yg lama sangat kamu bersiap hah? Ke kamu berangan lagi hm?""Hehehe alah..eomma ni..sekali-sekala berangan..apa salahnya kan?"
"Sekali-sekala konon..klu asyik berangan je..si Park jeongwoo tu pon tak nak tau dekat awk!"
"Ish..eomma ni.."
"Dah tak payah bising ii lagi! Pergi sekolah cepat!"
Huhu apalah nasib aku ni..kena halau dengan eomma sendiri pergi sekolah! Tau tak sekolah tu macam neraka? Pls aku nak berhenti sekolah je rasa! Eh tak boleh! Aku kena pikat jeongwoo dulu! Hehehehe Park jeongwoo..klu bukan sbb kau..tak nak aku pergi sekolah tu tau!
-
-
"Hyemin tunggu japppp"
Jerit aku sambil berlari ke arah si empunya nama."Ye choi aera...ko nak apa?"
"Teman lah aku gi locker jeongwoo...aku nak letak surat ngan coklat ni...pls min" rayu aku. Minah ni je yg boleh teman aku..nak ajak ayraa? Mmg tak ah..dia garang kot..
"Haih...yelah...cepat sikit! Aku nak masok kelas ni"
"Ok. Hek thank you budak kecik!!"
-
-
"Dah ke blom nyah??"Tanya si hyemin. Ish bising lah pompuan ni."Sabar lah...banyak sangatlah surat dlm ni...aku nak muatkan ni"
Ha..selepas 15 minit aku mencuba..akhirnya muat jugak! Hehehe banyak tau manusia yg bagi si jeongwoo ni surat! Sbb tu jugak lah si hyemin dengan ayraa ni selalu kata yg impian aku untuk jadi yeochin dia ni mustahil..takpe aku akan try jugak hiks><
"Ha...ok dah! Jom masok kelas" ujar aku lalu menarik tangan hyemin.
-
-
"Bye min! Jumpa masa rehat nnti!""Ha ok bye!"
Aku dengan hyemin tak satu kelas.. dia satu kelas dengan ayraa.aku satu kelas dengan euna! Dia ni pon gile ii sikit. So aku paling rapat dengan dia kalau dalam kelas.
"Lambat kau masuk kelas harini aera...kau pergi lokar woo lagi ye.."
"Hehehe mestilah! Aku still mencuba yk!"
"Zaman bila hah main bagi ii surat ni huh?"
"Habistu? Kau nak suruh aku buat apa hah?"
"Try lah berkawan dengan dia!"
"Euna..kau tau ak..yg si jeongwoo tu popular?? Susah kau tau tak?"
"Habistu yg kau berangan lagi nak jadi yeochin dia tu asal?"
"Ishh kau ni..sama je dengan hyemin dengan ayraa!" Huh menyampah aku dengan dorang ni! Takpe..aku akan buktikan yg aku pon boleh dapat kan jeongwoo!
-
-
"SELAMAT PAGI CIKGU!"" selamat pagi kelas...jadi harini kelas kita saya nak buat dekat makmal ye..jadi kamu boleh bergerak ke makmal sekarang ye..hyunsuk! Sila pastikan semua pelajar cukup sebelum saya sampai ke makmal."
YOU ARE READING
Ⓒ︎Ⓡ︎Ⓤ︎Ⓢ︎Ⓗ︎•✓||𝑃𝑎𝑟𝑘 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑤𝑜𝑜 [COMPLETE]
أدب الهواة"park jeongwoo..aku akan buat kau jatuh cinta dengan aku hiks><" - choi aera choi aera telah tekad untuk mencuri hati si lelaki populor kegilaan ramai. park jeongwoo. adakah dia akan berjaya? ataupun semuanya hanya boleh ditunaikan oleh mimpi semat...