Чонгук леко започна са се пробужда, навън отдавна бе станало светло, а часът минаваше десет и половина сутринта.
Малкия се изправи от дивана и се огледа спомняйки си че е в домът на своя хьонг. Вдигна от земята одеалцето с което той бе завит до преди малко и се усмихна..
"Той ме е завил?!" помисли си малкия усмихвайте се, той сгъна одеалото и го постави в края на дивана.
...
През това време Юнги се намираше в кухнята и пиеше сутрешното си кафе докато четеше нещо на телефона си.
Докато се бе загледал към екрана на малкото остройство в ръката му той осети чуждо присъствие в стаята и надигна главата си като с поглед там срещна сънения Чонгук.
Косата на малкия бе разрошена, устните му бяха подпухнали а очичките му бяха леко присвити. Същински ангел и голям сладур..
- Добро утро, хьонг! - усмихна му се малкия.
- Добро.. - промърмори Юнги и отпи от кафето си - Ти няма ли вече да се прибираш във вас, мама и татко трябва да са се върнали вече.. - продължи да мърмори под носът си по-големия..
- Говорих с тях по-телефона преди два дни, мама каза че още не са приключили там и не знае кога ще се върнат.. - тихо каза малкия - Но щом не ме искаш около теб аз ще се прибера в нас.. - усмихна се тъжно той, а Юнги го погледна за кратко.
- Добре, ще се видим в училище.. - каза той, като не знайно защо за част от него, не искаше да казва тези думи.
Кук кимна и се отправи към банята, пооправи се малко и след като бе готов отиде в кухнята.
- Аз тръгвам.. Чао хьонг.. - тихо каза малкия.
Част от Юнги в този момент крещеше да спре мъника, да направи така че той да остане с него, а другата част от него отричаше всичко това и не му позволяваше да направи каквото и да е било..
- До понеделник Чонгук.. - каза той, но закъсня защото вратата бе затворена и Кук не го чу..
♛┈⛧┈┈•༶♡༶•┈┈⛧┈♛
Ами да.. Нищо не стана.. Мисля..
ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤❤
YOU ARE READING
𝓘𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾...[𝓨𝓸𝓸𝓷𝓴𝓸𝓸𝓴]
FanfictionДвама доведени братя, по-големия мрази по-малкия, а по-малкия от своя страна е влюбен в него.. Чон Чонгук, на 18 години. Все още ученик, перфектен във всичко, така да го кажем.. Мин Юнги, на 23 години. Учител по пиано в училището на Кук, мрази по...