♡23♡

196 16 11
                                    

Вече бе събота, измина се седмица от както двете момчета се бяха уговорили да излязат заедно и да отидат на кино.

Малкия бе доста развълнуван, нямаше търпение да излезе с хьонга си и да прекарат един прекрасен ден заедно.

- Е Куки, тръгваме ли? - обърна се към него по-големия.

- Дам.. - отвърна малкия и заедно се качиха в колата като потеглиха към мола където се намираше и киното.

.

Вече на даденото място двете момчета си взеха пуканки и безалкохони напитки след което влязоха в залата.

- Хьонг, защо избра точно този филм? - обърна се към него Кук гледайки притеснено.

- Спокойно, нищо няма да се случи, а и не е чак толкова страшен.. - успокои го по-големия и заедно заеха местата си.

Филмът започна, като за начало не бе никак страшен което поуспокои малкия, но това спокойствие не продължи особено дълго...

.

Филмът вече бе свършил, а малкия се бе вкопчил в по-големия.

- Куки, добре ли си? - попита го с усмивка Юнги докато излизаха от залата.

- Никога повече няма да ти дам ти да избираш филмът Юнги хьонг! - каза Кук но така и не се отдели от ръката на по-големия.

- Добре.. - леко се подсмихна - Сега какво ще правим? Все още е рано а и не ми се прибира вкъщи.. - каза Юнги а Куки се усмихна широко.

- Хайде за сладолееед! - извика той докато излизаха от мола,а по-големия се засмя на сладостта на малкия.

- Добре, нека да вървим тогава! - и така двамата се запътиха към парка от където щяха да си вземат сладолед и да се разходят..

♛┈⛧┈┈•༶♡༶•┈┈⛧┈♛

Такам, надявам се тази част да ви е харесала..

ОБИЧАМ ВИ😊😘❤❤❤

𝓘𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾...[𝓨𝓸𝓸𝓷𝓴𝓸𝓸𝓴]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora