♡15♡

209 18 13
                                    

Седмица по-късно Юнги бе изписан от болницата и сега се намираше в своя дом, а Чонгук бе при него.

- Хьонг, имаш хубава къща.. - отбеляза малкия, а Юнги извъртя очи и внимателно седна на дивана.

- Да, благодаря.. - каза той и си пусна телевизора, като в точно този момент малкия се настани до него, Юн му хвърли един поглед след което въздъхна и пак го върна на големия екран пред тях..

Двете момчета се за гледаха в телевизора и не след дълго малкия Кук вече бе заспал..

_

Та ако се питате какво се случи през тази седмица, ами следното..

Чонгук се прибираше до домът си само за по няколко часа колкото да се изкъпе и преоблече. Нонстоп бе до Юнги, а на по-големия му бе писнало от загрижеността на мъника, но и до някъде му бе приятно да го вижда да се върти около него, но не посмя да си го признае, дори и пред себе си.

Кук не ходеше на училище но нямаше и отсъствия така че бе спокоен, бе наваксал с домашните докато бе в болница при Юнги и си знаеше уроците перфектно...

Та да се върнем в настоящето..

_

Юнги забеляза че Кук бе заспал и леко се усмихна. Стана внимателно и отиде до спалнята си и взе едно меко и пухено одеало след което се върна в хола и зави Куки.

Загледа се в спокойното му лице, бе така нежно, кожата му изглеждаше така мека, устните му бяха розови и изглеждаха толкова сладки, нослето и миглите му леко птрепваха докато спи, а косичката му която бе малко по-дълга се спускаше по челцето му.

- Изглежда толкова.. - тихо тръгна да казва Юнги, но се спря и замлъкна - Мамка му! Какви ги мисля само.. - ядоса се на себе си по-големия и погледна големия екран на телевизора опитвайки да се разсее от мислите си..

♛┈⛧┈┈•༶♡༶•┈┈⛧┈♛

Надявам се тази част да ви харесва..

ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤

𝓘𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾...[𝓨𝓸𝓸𝓷𝓴𝓸𝓸𝓴]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora