♡26♡

180 17 8
                                    

Куки и Юнги навлязоха в домът на родителите си, а там ги посрещна майка им.

- Здравейте момчета! - поздрави ги тя и се усмихна топло.

- Здравей мамо! - поздрави я Куки и  прегърна.

- Много си щастлив, да не се е случило нещо? - попита го тя, а той кимна леко.

- Ще остана при Юнги хьонг за уикенда! - усмихна се той.

- Това е чудесно, айде качвай се горе тогава да си вземеш нещата. - каза тя и малкия се качи в стаята си, я майка му и Юнги седнаха на дивана в хола - Нали няма да ти пречи? - попита го, а Юнги се усмихна леко.

- Не.. - отговори простичко той, а тя го погледна леко учудено.

- Юнги, мили, искам да те попитам нещо.. - той само кимна - Защо така изведнъж толкова много се сближи с Куки и започна да прекарваш време с него? - попита го тя - И не, не си мисли че не се радвам, радвам се че се сближихте, но стана така изведнъж и затова..

- Ами, честно казано, осъзнах си грешката, не биваше да го нападам и да се държа с него лошо, та той нищо не ми е сторил, много миличък и добричък е, а аз се държах с него ужасно.. - сведе леко глава, а тя се усмихна.

- Радвам се моето момче.. - усмихна се тя и точно в този момент малкия слезе от втория етаж с една голяма раница на гърба си, а щом жената го видя се засмя - Боже Куки, взел си си неща сякаш ще ходиш там за цял живот.. - каза тя семейки се тихо.

Куки леко се нацупи, а Юнги само отиде до него и взе раницата му усмихвайки му се.

- Тръгваме ли? - попита той, а Кук кимна леко.

Двамата казаха по едно "Чао" на майка си и излязоха от къщата като се качиха в колата и потеглиха към домът на по-големия..

♛┈⛧┈┈•༶♡༶•┈┈⛧┈♛

Надявам се тази част да ви е харесала..

ОБИЧАМ ВИ😘❤❤❤

𝓘𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾...[𝓨𝓸𝓸𝓷𝓴𝓸𝓸𝓴]Where stories live. Discover now