Heeej! Jak szkoła? Oceny? U mnie...średnio, ale jakoś się trzyma to kupy.
Pamiętajcie!
Instagram: Vicanfia_
Twitter: Vicanfia_
#Vicanfia_bogaczMiłego czytania!
***
Giovanni
- Szefie, Pani Diana czeka za drzwiami. Wpuścić ją?
Spytała moja asystentka- Crystal. Dziewczyna miała czarne włosy i zielone oczy. Jest dość wysoka i idealnie sprawdza się w swojej roli.
- Zawsze ją wpuszczaj.
Odpowiedziałem. Po chwili do pomieszczenia weszła moja ukochana. Brunetka wyprostowała swoje włosy, idealnie pasowały do jej kompletu ubrań. Piękna sukienka z bufiastymi rękawami, podkreślała jej cudowną figurę.
- Hej, kochanie.
Usiadła na moim biurku, odwrócona w moją stronę. Podniosłem się z fotela, całując ją czule. Kobieta uśmiechnęła się.
Odkąd Camilla dowiedziała się prawdy, wszystko się między nami ułożyło. Blondynka się wyprowadziła, a jej miejsce zajęła Diana. Wkurwiony Treyvon wystawił walizki Diany na korytarz. Brunetka przyjechała do mnie, niemal mijając się z wychodzącą Camillą.
- Hej, misiu. Czemu nie w pracy?
- Źle się czułam.
Czerwona lampka zapaliła się.
- Czemu nie wróciłaś do domu? Byłaś u lekarza?
Spytałem. Dziewczyna chichotała pod nosem z mojego zestresowania.
- Nie chciałam siedzieć sama, a Hylie kończy lekcje za godzinę. Byłam. Podobno zwykłe przeziębienie.
Kiwnąłem lekko głową.
- Boli cię coś jeszcze? Co cię bolało?
Di przełknęła głośno ślinę.
- Brzuch. Wymiotowałam dzisiaj. Kręci mi się w głowie i chyba mam migrenę.
Jedna myśl krążyła mi po głowie...
Diana jest w ciąży!!!
Tak bardzo bym chciaał!
- Kiedy miałaś okres?
- Mam dostać w tym tygodniu. Nie jestem w ciąży, Gio.
Zaśmiała się. W tym samym czasie, dźwięk powiadomienia wypełnił pomieszczenie.
Massage:
From: Mama <3Gio, kochanie. Menda przyjeżdża na weekend. Weźmiesz Dianę i Hylie? Przyjedźcie, jest gdzie spać :)
Menda, to znaczy Mandy, to moja siostra. Nie przyjeżdża często, przez co prawie się nie widzimy. Ona po ślubie zamieszkała w New Jersey. Tam też wychowywuje Endy'ego - mojego adoptowanego siostrzeńca. Partner Mendy jest bezpłodny... Przejebane.
CZYTASZ
Adwokat Diabła
RomanceSeksowna pani prawnik - Diana Smith, po przegranej rozprawie udaje się na pełne luksusu wakacje, gdzie spotyka przystojnego biznesmena, znanego całemu światu, Giovanniego Vega. Kontrowersyjne wybory Diany, będą oddziałowywać na ich wspólnej przyszło...