Uprostřed stodoly se zhmotnila modrá budka a dveře se s mírným zavrzáním otevřely. Z nich vyšel Doctor a rozhlédl se.
"Myslím že jsme ve správné stodole."
Najednou se odněkud přiletěla židle. No ona nepřiletěla sama, někdo ji hodil. Doctor uhnul a suše poznamenal.
"Samolétací židle se vynaleznou až v jednadvacátém století."
Zpoza rohu vyšel vyskoký hnědovlasý muž v košili a hnědých kalhotech.
"Tady nemáte co dělat!"
Doctor už vytahoval psychopapír, když tu z TARDIS vystoupila Kensi. Nejdřív se zarazila a pak zalapala po dechu.
"To je on! Panebože, to je on!"
Stihla se za tu chvíli převléct, a tak na sobě měla dlouhou sukni a bílou halenku. Přešla k muži a usmála se.
"Alan Turing. Ani nevíte jak moc obdivuji vaši práci."
Turing zvedl obočí.
"Tak to jste asi jediná, slečno. Ale kdo jste a jak jste se sem dostali?"
Doctor konečně vytáhl psychopapír.
"Jsme z MI6. Já jsem Doctor a tohle je Kensi. Přišli jsme se podívat, jak pokračují práce."
Matematik uchopil falešný doklad.
"Tady se píše, že jste rodina mimozemšťanů cestující časem."
Doctor vykulil oči a otočil se na svou dceru.
"Nemysli na to, rušíš signál."
Kensi si založila ruce v bok.
"Tak já ruším signál, jo? A čeho?"
Turing si odkašlal.
"To je psychopapír, že? Ten na mě nefunguje. Takže kdo jste a co tu chcete?"
Doctor vykulil oči.
"Jak to sakra..."
Celou konverzaci zachránila Kensi, která se na Turinga usmála a zeptala se.
"Ukážete mi Christophera?"
Teď to byl zase Turing, který vypadal překvapeně.
"Vy...Vy o tom víte?"
Doctor se začal ptát.
"O če... Au!"
Nedokončil, protože mu Kensi dupla na nohu.
"Nikomu to nepovíme. Ukážete mi ho? Vždycky jsem ho chtěla vidět."
Matematik přikývl a vydal se ke dveřím. Ti dva ho následovali a snad poprvé se Doctor na něco zeptal.
"Kdo je Christopher?"
Kensi se zasmála.
"Počítač. To si říkáš Doctor, jo. Cestuješ časem a nikdy si neslyšel o prvním počítači? Tady se tvoří budoucnost."
Doctor se na ni podíval.
"Tohle obvykle říkám já."
Kensi na něj mrkla.
"Jsme rodina, ne?"
ČTEŠ
Pudding brain (CZ Doctor Who)
FanfictionVe škole v Brightonu se dějí věci. Mizí učitelé, ozývají se divné zvuky a ještě něco. Chodí sem dívka s úžasným talentem na technologie. Možná i to je důvod, proč se jednou ve skladu objeví modrá budka a její třída dostane nového třídního. Kdo stojí...