Večeře? Spíš blivajz.

398 55 6
                                    

"Ten tvůj táta, kdo to je?"

Zeptal se Oliver zatímco Kensi obcházela místnost a hledala jiný východ než hlavní dveře.

"Doctor. Je to Doctor."

Oliver k ní přistoupil.

"Nic nenajdeš, už jsem to skoušel. Jaký doktor?"

Kensi se na něj otočila.

"Prostě Doctor. Je to složité."

On si sedl na palandu a podepřel si bradu.

"Já mám čas."

Kensi se na něj otočila.

"A právě o to jde. O čas."

Na chvíli se zamyslela a pak si sedla vedle něj.

"Povím ti to, ale ty si o mně nesmíš myslet, že jsem blázen."

Oliver přikývl a ona pokračovala.

"Já a táta cestujeme. Časem a prostorem."

On se usmál.

"Aha."

Kensi pokračovala.

"Nejsem tak trochu člověk."

Oliver se usmál.

"To nevadí. Jsi na asteroidu Heer, spusta jeho obyvatelů nejsou lidé. Zajímá mě spíš to cestování časem."

Ona se na něj podívala.

"To mě taky. Který je rok?"

"2459."

Odvětil prostě on a než stačila dívka něco říct, otevřely se dveře a v nich se objevila podivně oblečená žena.

"Večeře."

Oznámila suše a odkráčela pryč. Oba dva se zvedli a vyšli z místnosti. Oliver vedl a nenápadně se k ní naklonil.

"Neprotestuj a nesnaž se vyčnívat. Musíš zapadnout."

Kensi se pořád koukala dopředu a poznamenala, že se to v jejím případě lépe řekne než udělá. Došli do velké bílé místnosti s čtyřmi dlouhými stoly. Vzala si tácek a došla k okýnku. V něm byla kuchařka, podle všeho člověk. Na tácek jí kydla jakousi šedou hmotu, kterou nedokázala pojmenovat a ani nechtěla vědět co to původně bylo. V duchu děkovala, že Páni Času nemusí tolik jíst a plánovala, že svůj příděl dá Oliverovi. Došourala se k jednomu ze stolů a sedla si na lavici. Začala se hrabat ve svém "jídle" a přitom pozorovala svého nového kamaráda jak do sebe cpe lžíci po lžíci.

"Chceš i to moje?"

Oliver vytřeštil oči.

"Blázníš? Budeš mít hlad."

Kensi se zasmála a přesunula své jídlo na jeho talíř.

"Nebudu. Vzpomínáš? Nejsem člověk. A stejně tu dlouho nepobudu."

V tu chvíli se otevřely dveře a vstoupil kdosi koho Kensi tipla na vrchní sestru. Celá místnost ztichla a všechny oči se obrátily na ženu.

"Přišla k nám inspekce z vedení, tak běda jestli se budete chovat neslušně. Jinak jdete na samotku."

Všichni se narovnali a do místnosti vešel muž. Kensi v něm okamžitě poznala Doctora. Ten pohledem přelétl místnost a když postřehl svou dceru mírně se usmál.

"Jsem Doctor."

Pravil jen a potutelně se usmál.

Ou jé :-)

Pudding brain (CZ Doctor Who)Kde žijí příběhy. Začni objevovat