Turing otevřel dveře a pustil naši dvojici dovnitř. Doctor následoval svou dceru a ruce měl ležérně v kapsách. Zato ona nadšeně přeběhla ke krabici uprostřed stodoly a obrátila se na matematika.
"To je on, že? Stroj který jednou rozluští enigmu. Christopher."
Doctor začal obcházet počítač. Alan si sedl na stoličku v rohu místnosti.
"No, zatím nedělá nic. Nefunguje. Asi toho nechám."
Kensi vytřeštila oči a přistoupila k němu.
"To nesmíte. Nesmíte to vzdát, Alane. Můžete tím zachránit miliony lidských životů."
Doctor se zastavil a věnoval jí varovný pohled. Najendou se ozval rachot a ve dveřích se objevila příšera. Vypadala jako gorila s ostny na těle, měla pět očí. Kensi couvla a otočila se na svého otce. Turing si ochranářsky stoupl před Christophera a Doctor vytáhl šroubovák. Začal sonicovat a pak se obrátil na matematika.
"Vy! Potřebuju, abyste ho zdržel! Kensi tady máš šroubovák, použij nastavení 28. Musíš mi získat čas."
Kensi svírala v ruce šroubovák a koukala se na něj.
"Budu dělat návnadu?"
Doctor jí dal pusu na čelo.
"A budeš v tom dobrá. Utíkej!"
Pak se otočil na matematika.
"Ručíte mi za ni. Něco se jí stane a vyřídím si to s vámi. Dvakrát."
Turing přikývl a vyběhl za ní. Příšera se vydala za nimi a Doctor začal cosi montovat.
Když Alan doběhl Kensi, byla ta věco skoro za nimi. Prudce zahnuli vlevo a on začal hovor.
"Vy a ten Doctor. Co k sobě jste?"
Kensi zamávala šroubovákem nad hlavou.
"Je to můj táta. A vy jste můj vzor."
Znavu zahnuli a trochu spomalili, protože jim ta věc nestačila. A oni byli návnada.
"Vy cestujete časem, že?"
Ptal se on dál. Kensi na něj mrkla.
"Ano. Ale nic vám nepovím."
Matematik ji chytil za ruku, ale najednou se před nimi objevila zeď. Kensi zmáčkla tlačítko a šroubovák vydal zvuk, který tu věc na chvíli zastavil, ale za chvíli se už zase vzpamatovala. Najednou se za ním objevil Doctor s jakousi věcí v ruce a tu po něm hodil. Stvůra zmizela.
"Tati?"
Zeptala se Kensi a usmála se. Potom ho obejmula a otočila se na Turinga.
"Rozluštěte tu šifru. Vy to zvládnete."
Mrkla na něj a otočila se. Když s Doctorem odcházeli otec se obrátil na dceru a zeptal se.
"Všechno chápu, jen jedna věc mi vrtá hlavou. Proč tomu stroji říkal Christopher?"
Kensi se otočila za matematikem a pak mu odpověděla.
"Jmenuje se podle muže kterého miloval."
Vážení čtenáři. Mám pro vás úkol. Napište mi do komentářů nějaké pěkné mužské jméno. Anglické. Nejlépe nějaké, které se v Doctorovi moc nevyskytuje.
ČTEŠ
Pudding brain (CZ Doctor Who)
FanfictionVe škole v Brightonu se dějí věci. Mizí učitelé, ozývají se divné zvuky a ještě něco. Chodí sem dívka s úžasným talentem na technologie. Možná i to je důvod, proč se jednou ve skladu objeví modrá budka a její třída dostane nového třídního. Kdo stojí...