အချိန်တွေကြာလာတာနဲ့အမျှရိပေါ်သူ့ညီရှန်းယွမ်ကိုအကောင်းဆုံးပျိုးထောင်နိုင်ခဲ့သည်..ဝမ်ရှန်းယွမ်ဟာအရင်လိုနုံနုံအအပေျာ်ပါးနေတတ်တဲ့သူမဟုတ်တော့ပေ...ဘုရင်ဖြစ်ဖို့ထိုက်တန်နေပြီဖြစ်သည်..ဒီအတောအတွင်းကျန့်ကျန့်နဲ့အမြန်ဆုံးအတူနေချင်တာကြောင့်သူ့အကြံတွေကိုအကောင်အထည်ဖော်ဖို့စလုပ်တော့သည်....
ရန်ဖေးလုံနဲ့လီမေရန်ဟာလဲပျောက်ချင်းမလှပျောက်နေကြသည်...သူတို့ဘာတွေကြံစည်နေလဲတော့မသိပေ...အဝေးမှာမဟုတ်ပဲသူတို့ပြဿနာမရှာပဲငြိမ်နေခြင်းသာ...ဘုရင့်ညီလာခံ
"အိမ်ရှေ့စံ..ဒီတစ်ခါအချိန်ထပ်ဆွဲဖို့အကြောင်းပြချက်မရှိတော့ဘူး..ထီးနန်းအရိုက်အရာကိုလွှဲပေးတော့မယ်.....
"ခမည်းတော်..ဒါက...
"သားတော်မှာရွေးချယ်စရာရှိပါတယ်...ချက်ချင်းနန်းတက်ပြီးဘုရင်လုပ်..ဒါမှမဟုတ်..ချွေ့ယန်ရဲ့မွေးစားသမီးမေရန်လေးနဲ့ထိမ်းမြားပေးမယ်..သူမကလှလဲလှ..အစွမ်းထက်ပြီးရဲရင့်တာကြောင့်မိဖုရားဖြစ်ဖို့သင့်တော်တယ်....
"သားတော်မှာချစ်ရတဲ့သူရှိပါတယ်..သူကလဲဲပီးဘယ်သူ့ကိုမှလက်မဆက်နိုင်ပါဘူး...
"အို့..သားတော်သဘောကျနေတဲ့ကံကောင်းတဲ့မိန်းကလေးကဘယ်သူများလဲ..သားတော်နဲ့ထိုက်တန်ရင်ပေးစားမယ်....
"သူကသားတော်ခေါ်လာတဲ့ကျန့်ကျန့်ပါ..လီမေရန်ရဲ့အစ်ကိုဝမ်းကွဲတော်စပ်ပါတယ်..သားတော်သူ့ကိုပဲမတ်နိုးပါတယ်...
"အော်...သူကအရမ်းလှတယ်ဆိုပြီးနာမည်ထွက်နေတဲ့တစ်ယောက်ပဲ..ခမည်းတော်တောင်သူ့ကိုတွေ့ချင်နေတာ...အဲ့တစ်ယောက်ရဲ့သတင်းအရပြည့်စုံပါတယ်..
"ဒါဆို..
"ဒါပေမဲ့လို့သူနဲ့သဘောမတူနိုင်ဘူး..သူကဘယ်လောက်ပြည့်စုံစုံမင်းအတွက်မျိုးဆက်မှမမွေးနိုင်တာ..တော်ဝင်မျိုးဆက်တော့အပျက်မခံဘူး..
"ခမည်းတော့ဘယ်လိုပြောပြောသားတော်သူ့ကိုပဲရအောင်လက်ထပ်မှာပါ...ခွင့်ပြုပါအုံး..
YOU ARE READING
ပြောင်းလဲသွားတဲ့ရှောင်း🐰
RandomYizhan (uni +Zawgyi) ၂၁ရာစုမှရှောင်းကျန့်ဟာဝတ္ထုတစ်ခုထဲရောက်ရှိသွားပြီးသူနဲ့နာမည်တူတဲ့မူလကိုယ်အတွက်မတရားမှုတွေကိုဘယ်လိုဖြေရှင်းပေးမလဲ???????