ကျန့်ကျန့်နိုးလာတော့အေးစိမ့်မှုကိုအရင်ခံစားလိုက်ရသည်...သေချာကြည့်တော့သူရောက်နေတာဂူတစ်လုံးဖြစ်သည်....
"ကော..နိုးလာပြီလား..မေရန်ကောအတွက်ယုန်တွေဖမ်းထားတယ်..မီးလဲမွှေးပြီးပြီ..ကောကယုန်သားကြိုက်တယ်မလား....
ကျန့်ကျန့်သူ့ရှေ့မှမိန်းမပျိုလေးကိုကြည့်လိုက်သည်.. လှပပြီးချစ်ဖို့ကောင်းတဲ့အသွင်ရှိပြီးကျားသားရေကိုဝတ်ဆင်ထားသောကြောင့်မလုံ့တလုံနဲ့ကောက်ကြောင်းတွေမြင်သာနေသည်...ကြည့်ရတာရှောင်းရဲ့ညီမတစ်ဝမ်းကွဲလီမေရန်ဖြစ်မည်...ထိုကလေးမကိုရှောင်းဟာအရမ်းချစ်ပြီးဂရုစိုက်ပေမဲ့သူမကတော့လက်ဖက်စိမ်းမဖြစ်သည်..သေချာတာပေါ့..လီမေရန်ဟာဒီဝတ္ထုရဲ့ဇာတ်လိုက်မ...ကြာပန်းဖြူရောင်ဆောင်ထားတဲ့မိန်းမဖြစ်သည်.....
ဂူထဲရောက်နေတာဆိုတော့ဇာတ်လမ်းဟာအစောပိုင်းပဲရှိသေးတာဖြစ်သည်...သူဇာတ်ကြောင်းကိုအစအဆုံးစဉ်းစားလိုက်သည်....
ရှောင်းကျန့်ဟာနတ်သားရဲဖစ်သည်...ဒီကမ္ဘာမှာလူသားတွေနဲ့သားရဲတွေဟာယှဉ်တွဲနေထိုင်ကြသည်....မိန်းမပျိုသာမကလှပတဲ့ယောကျ်ားပျိုလေးတွေကိုပါလိင်ကျွန်အဖြစ်ဝယ်ယူကြသည်....ယောကျ်ားလေးတယောက်နဲ့လက်ထပ်ထားလျှင်လဲမျိုးဆက်အတွက်နောက်ထပ်မိန်းကလေးတွေကိုပါလက်ထပ်ကြသည်..တလင်တမယားစနစ်မရှိပေ....သူတို့မိန်းမတွေကိုယ်ဝန်ရှိရင်သူတို့လိင်ကိစ္သတွေကိုယောကျ်ားပျိုလေးတွေနဲ့သာပြုလုပ်ကြသည်...သူတို့ဟာအရေးမပါချစ်ခင်ခြင်းမခံရပေ....ဒီဝတ္ထုရဲ့ဇာတ်လိုက်ကတော့စစ်သူကြီးဖြစ်ပြီးနာမည်ကတော့ရန်ဖေးလုံ.......သူဟာဖခင်နေရာဆက်ခံပြီးစစ်သူ့ကြီးဖြစ်လာရတာဖြစ်သည်...သူဟာအားနည်းပြီးသူများတွေကအနိုင်ကျင့်ကြသည်....ကျင့်ကြံခြင်းကမ္ဘာဖြစ်တဲ့အလျောက်ကျင့်ကြံဆင့်တွေအလိုက်အင်အားကိုသတ်မှတ်ကြသည်...
အခြေတည်အဆင့်
မြေကမ္ဘာအဆင့်.
သူတော်စင်အဆင့်
ကောင်းကင်အဆင့်
တ်ဘုရားအဆင့်ဆိုပြီးခဲဲခါးထားသည်...ဇာတ်လိုက်ကတော့အဆင့်တက်တာနှေးလွန်းပြီးလှောင်ပြောင်ခံရသည်..သူ့ရဲ့မိသားစုဟာအနိမ့်စားအဆင့်သာရှိပြီးသူများတွေကြားမျက်နှာငယ်ရသည်...ဖေးလုံဟာဒါကိမြကျေမနပ်ဖြစ်ပြီးသူအင်အားအကြီးဆုံးဖြစ်လာရမယ်ဆိုပြီးတွေးထားခဲ့သည်....
YOU ARE READING
ပြောင်းလဲသွားတဲ့ရှောင်း🐰
RandomYizhan (uni +Zawgyi) ၂၁ရာစုမှရှောင်းကျန့်ဟာဝတ္ထုတစ်ခုထဲရောက်ရှိသွားပြီးသူနဲ့နာမည်တူတဲ့မူလကိုယ်အတွက်မတရားမှုတွေကိုဘယ်လိုဖြေရှင်းပေးမလဲ???????