Part 15

2.9K 170 37
                                    

လီမေရန်ဟာသူမရဲ့အကြံအစည်အတိုင်းအကောင်အထည်ဖော်တော့သည်...

တစ်ပတ်အတွင်းမှာအဖြစ်အပျက်တွေအများကြီးဖြစ်သွားခဲ့သည်...ဘုရင်ဟာပြုစားတာကိုဖြေပေးလိုက်သည့်အတွက်ပုံမှန်ဖြစ်သွားပြီးသူလုပ်ခဲ့တဲ့ကိစ္စတွေကိုမယုံနိုင်ဖြစ်နေခဲ့သည်....

အမတ်ချုပ်နှင့်စစ်သူ​ကြီး​ဖေးလုံရဲ့ပုန်ကန်မည့်အစီအစဉ်ကိုသက်သေနှငွတကွတွေ့ရှိတဲ့အပြင်မေရန်ကြောင့်..ရန်ဖေးလုံဟာအမတ်ချုပ်နဲ့မိဖုရားလေးတို့ရဲ့တိတ်တိတ်ပုန်းသားဆိုတာပါပေါ်သွားခဲ့သည်..ဘုရင်ဟာအမျက်ချောင်းချောင်းထွက်ပြီးတစ်မိသားစုလုံးကိုဖမ်းဆီးစေခဲ့သည်....သူတို့ဟာဘာမှကိုဖြေရှင်းခွင့်မရှိဘဲဖမ်းဆီးခံရကာသေမိန့်ချခံရသည်..ရန်ဖေးလုံဟာနာမည်ကျော်ကြားလာတာမကြာသေးဘဲအကြောင်းမဲ့ရိုက်ချခံခဲ့ရလေသည်..ဘုရင်အပေါ်သစ္စာရှိတဲ့စစ်သူကြီးဟောင်းဟာလည်းအရှက်ရကာဖေးလုံအပေါ်သားအရင်းလိုစောင့်ရှောက်ခဲ့တဲ့ရန်ကတော်ဟာလဲမျက်ရည်စက်လက်နှင့်ပင်..သူတို့ဟာကလေးမရသောကြောင့်ဖေးလုံကိုကောက်ရတုန်းကအလွန်ပျော်ရွှင်ခဲ့ကြတာပင်..သူတို့ပျိုးထောင်ခဲ့တာပုံစံမှားသွားလေသလားဟုတွေးနေကြသည်...

ရန်ဖေးလုံဟာလီမေရန်ကိုပါဆွဲထည့်ဖို့ကြိုးစားပေမဲ့အခွင့်မရခဲ့ပေ..သူ့မှာမုန်းတီးရုံမှအပမတတ်နိုင်ခဲ့ပေ....

.........
နန်းဆောင်တစ်ခုထဲတွင်တော့ကျန့်ကျန့်ဟာသူတောင်ဘာမှလုပ်စရာမလိုဘဲကိစ္စတွေကဖြေရှင်းပြီးသားဖြစ်သွားတာကြောင့်အံသြနေလေသည်..လီမေရန်ကတော်တော်အဆိပ်ပြင်းတာပဲ...သူမဘာအကြံအစည်တွေရှိနေမှန်းသူမသိပေ...ယခုဆိုမင်းကြီးဟာလီမေရန်အပေါ်ပိုပြီးအကောင်းမြင်လာခဲ့သည်..မေရန်ဟာရှောင်ကျန့်မကောင်းကြောင်းတွေကိုမင်းကြီးအားပြောတာကြောင့်ဘုရင်ဟာသူ့သားအားမကောင်းတဲ့ကလေးနှင့်သဘောမတူချင်တော့ပေ...ပြီးတော့မေရန်ဟာရိပေါ်နှငွမှားခဲ့ဖူးကြောင်းလျှောက်ပြောတော့စေ့စပ်ပွဲဟာတစ်ဖန်ပြန်ပေါ်လာပြန်တော့သည်..ကာယကံရှင်ရိပေါ်ကတော့ကျန့်ကျန့်အဆောင်တွင်ရှိနေလေသည်..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ပြောင်းလဲသွားတဲ့ရှောင်း🐰Where stories live. Discover now