5.

858 82 9
                                    

Roxival beszéltem az ajtóban, elmondta mikor jöjjek holnap, miben jöjjek holnap, és hova. Rákérdeztem volna arra is, hogy milyen menyasszonyi ruháról volt szó, de akkor jöttek ki a fiúk is. Taxit hívtak. Beszálltak a kisbuszba, majd köszönés nélkül elhajtottak. Roxi is elment. Király. Akkor haza sétálok, az lesz a legjobb.

Gyors léptekkel közeledtem a házam felé, de ekkor szembejött velem egy kis vizsla kölyök. Vidáman ugrált körbe, és megnyaldosta a cipőmet. Nevetve guggoltam le hozzá, majd néztem meg a nyakörvét. Zuzmó. Vicces név. Tovább sétáltam a kutyussal a karjaim között. Ekkor vettem észre a költöztető kocsit a házunk előtt. Három munkás hordta be a dobozokat, a ház oldalánál pedig egy magas fekete hajú férfi telefonált.

- Bocsánat, a maga kutyája, Zuzmó?- kérdeztem a férfitól, miután letette a telefont.
- Igen, köszönöm. - nyugodott meg az eddig feszült arca. - Azt hittem eltűnt.
- Csak kicsit elkóborolt. - mosolyogtam rá. Majd indultam volna be, mikor utánam szólt.
- Ez a szép hölgy is itt lakna?- kérdezte, kacér mosollyal az arcán.
- Igen, gondolom az úr is ide költözik. Hányadikra?
- Harmadikra.
- Eggyel alattam. Na, de én megyek is, viszlát!
- Viszlát!

Miután kikerestem a kulcsokat a zsebemből, mosolyognom kellett. Meg sem kérdeztem a nevét. Na mindegy.
Hamar a konyhában kötöttem ki, palacsinta sütés közben azon gondolkoztam, vajon kivel találkozom holnap... Remélem nem olyan, mint Giorgio. De ő miért is ilyen? Passz. Bár, a kedvencemmel nem is tudtam beszélni. Petivel. - állapítottam meg okosan, magamban.

A palacsintám odaégett.

[...]

Hatalmasat aludtam az este, kemény három órát. A szomszédom megint bulizott. Jeeej!

Már készülődök, mert nem szeretnék elkésni. Felvettem egy zöld bársonyos nadrágot, egy fehér garbót, és rá egy zöld, csíkos inget. Fehér teniszcipő, a fehér kabátom és indulhatunk is. Viszont a táskám majdnem otthon maradt, szóval visszaszaladtam érte.
Lent a kapuval bajlódtam, amikor megszólalt az új házlakó mögülem.
- Elvigyelek, Csipkerózsika? - a becenév hallatán vörösödni kezdtem.
- Tamara vagyok.- fordultam hátra komoly arccal.
- Akkor ezt egy igennek veszem.- bólintott, majd kézen fogott és a kocsijáig húzott. Egy pezsgőszínű Jaguar állt a belső udvarban.
Kinyitotta nekem az ajtót, és emelte a kezét, amivel mutatta, hogy üljek be. De én hátra léptem egyet és megráztam a fejem.
- Nem kell elvinned, köszönöm. Nem is ismerlek. - mosolyogtam rá.
- Márk vagyok. Most már jössz? - nézett rám kajánul.
- Nem tudom. Nem lenne szabad idegenek mellé beülnöm, nem néztél még Crimiket?
- Nem, inkább Fantasy fan vagyok.- vonta meg a vállát.- Na gyere!
- Jól van...- szálltam be végül.

Na nektek szimpi Márk? Vajon mit akar, csak barátokat? Vagy valami mást?
Nyomj egy csillagot, ha már erre jársz!
Puszi:3 Gitta

A Carson Coma és Én - Avagy az ismeretlen világaWhere stories live. Discover now