4.

886 86 2
                                    

- Hahaha! Peti, ez aztán tényleg nagyot csattant! Ja, nem.
- Mi van "olasz", menstruálsz?- vágta hozzá gúnyosan Bálint.
- Igen, bazdmeg! Igen! - mondta mérgesen, majd a többiekkel nevetve pacsizott le. Még Roxival is fogott kezet, de engem kihagyott. Jogos. Hisz, nem is ismer.
- Szóval, ki ez? - fordult a többiek felé.
- Már bocs, de én is itt vagyok. Tőlem is megkérdezheted! - egy lenéző pillantást kaptam jutalmul.
- Tóth Tamara. - kezdte Roxi.
- Mira. - mondta egyből utána Barni.
- 18 éves.
- Csak? - jött a kérdés Atitól.
- Csak. Budán lakik, és ő bizonyosult a legjobbnak.
- Volt nagyjából 300 ember, és mégis egy miniont kellett választani? - forgatta meg a szemét Giorgio. A harag kezdett felemészteni. Összeszorítottam a kezem. Nem értettem, hogy miért ilyen ellenséges. De nem baj, én tűröm.
- Rövid, barna haj, barna szemek, görbe hát, vékony, nagyon vékony, a bőre mint, a hó. Bajok lesznek itt. Nagy bajok... Melle nincs is! Hogyan akartok így ráadni egy menyasszonyi ruhát? És miért ilyen alacsony?! - megdöbbentem.
- Hogy milyen ruhát? - kérdeztem, és mintha a többi sértést nem is hallottam volna, kapkodtam a fejem a többiek között.
- Basszus, Giorgio! Elszóltad magad! - kiáltott rá Roxi.
- Jaj, de sajnálom! - fogta két keze közé a fejét. Drámaian. - Úgyis megtudta volna, nem?
- Nem! Most még nem!
- Mi van? Miről beszéltek?- kérdeztem, de nem válaszoltak. Csak veszekedtek tovább.
- Elegem van! Soha nem tudunk semmiben megegyezni! - mérgelődött Zsoma.
- Szerinted miért? - kérdezte irónikusan Bálint.
- Mert Giorgio állandóan tönkre teszi a tervünket. - jelentette ki Barni.
- Ja, igen! - értett egyet Peti.
- Most mindenki ellenem van? - akadt ki Giorgio.
- Én nem veszek részt ebben a játékban.- magyarázta Ati, majd Roxi is csatlakozott az elvéhez.
- Rajtuk kívül, ki van ellene?- kérdezte Barni. Mindenki felemelte a kezét. Én is, pedig elvileg én nem is szavazhattam volna. Ezt Giorgio szóvá is tette.
- Mi van? Ez miért szavazhat? Tedd le a kezed, semmi jogod a szavazáshoz! - tűröm, én tűröm.
- Ez egyértelmű. Ezen a héten Giorgio takarít. Kész! - nevetett fel Barni. Ő csak felsóhajtott.
- Tudjátok mit? Én haza megyek... - mondtam végül.
- Menj, nem fogsz hiányozni.
- Köcsög.
- Fazék. - szúrós szemmel néztem rá.
- Amúgy ki nyerte a szavazás? - szólt Zsoma közbe.
- Tényleg! A szavazást el is felejtettem.- mondta Roxi, majd felolvasta az eredményt.
- Harminc százalékkal nyert, Attila.
- Ez az! Mi van báttya?! Engem bírnak a legjobban a csajok.
- Csak, hogy tudd... Voltak fiúk is a válogatáson, és a fiúk közül a legjobbat, pedig holnap hívom be. - magyarázta Roxi.
- Oh, így már más. - vakargatta a tarkóját kínosan Ati.

Egy csillagot légyszíves nyomj, ha már erre jársz. <33

A Carson Coma és Én - Avagy az ismeretlen világaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora