Sırtınızın küçük kısmına dayanan bir kol hareketlenmenize neden oldu ve gözlerinizi yavaşça açtı. Dikkatiniz kısa süre sonra yüzünde geniş bir gülümsemeyle yanınızda yatan Jungkook tarafından çekildi. Onunla göz göze gelir gelmez yanaklarının kızardığını hissettin, onu durdurmak için başka nereye bakacağını bilemedin."Günaydın," diye fısıldadı, elini sırtına daha da bastırarak, "uyanmak isteyip istemediğinden emin değildim ama dün geceden sonra, bol bol dinlenerek yapabileceğini düşündüm."
"Yoğundu," endişeyle kıkırdadın, "ama aynı zamanda inanılmazdı. Tam sana daha fazla aşık olamayacağımı düşünürken, dün geceden sonra kesinlikle bunu aştın," diye iltifat ettin, elini göğsüne yasladı. "Nasıl uyudun? iyi miydin?"
"Ne mutlu ki," dedi kendi sinirli kıkırdamasını bırakarak. "Seni ilk kez değil de yıllarca yanımdaymış gibi hissettim, yanında çok rahattım."
Yanaklarınız, soğukkanlılığınızı korumaya çalışarak Jungkook'un size yaptığı her iltifatla daha koyu bir kırmızı tonuna dönmeye devam etti.
"Dün gece bana bu kadar iyi baktığın için gerçekten teşekkür edebildiğimi sanmıyorum."
"Tabii ki, bu bizim ilk seferimizdi, sonuçta özel olmasını istedim."
İkiniz de ilişkinizin en başında hiçbir şeyi aceleye getirmeyeceğinize karar verdiniz. İşleri resmileştirmeden önce birbirinizi tanımak için haftalar harcamıştınız ve dün gece nihai hedefe doğru kararlı adımlar atmak için daha da uzun bir süre harcadınız.
Jungkook, birlikte geçirdiğiniz ilk gecenin olabildiğince özel olduğundan emin olmaya kararlıydı, istediği son şey, ikinizin yıllar sonra geriye dönüp işlerin gidişatından pişmanlık duymasıydı. Ayrıca seninle ilgilenecek zamanı olduğundan ve senin de onun tarafından sevildiğini hissettiğinden emin olmak istedi.
"Tuhaf, en son ne zaman biriyle bu kadar doğru hissettiğimi hatırlayamıyorum," diye mırıldanmaya devam etti ve seni kendine doğru çekti. "Hiç kimse beni senin gibi gülümsetemedi, sanki tam olarak nasıl tıkladığımı ve her seferinde tam olarak ne yapmanı istediğimi biliyorsun."
Devam eden nezaketi karşısında başını salladı, "Bu sabah kalbinin atmasını sağlayan kişi ben olmalıyım, tam tersi değil. Dün gece benim için yeterince yaptın."
Jungkook, hayatının geri kalanında mutlu etmek, kalbinin çarpmasını ve gülümsemeni genişletmesini istediği kişinin sen olduğunu biliyordu. Daha önce emin değilse, dün gece onu ne kadar mutlu ettiğinizi bilmesi için ihtiyaç duyduğu son dürtüydü.
Ne zaman onun yanında olsanız güvende ve güvende hissediyordunuz, sizi kalp atışında rahatlatma yeteneğine sahipti. Dün geceki sinirleriniz, Jungkook'un her şeyin doğru olduğundan emin olmak için ne kadar kibar ve dikkatli olmasının bir sonucu olarak çok çabuk kayboldu.
"Bu andan asla ayrılmak istemiyorum," diye güldü, "her şey mükemmeldi.
"Dün gece geç saatlerde dairesine geldiğiniz andan itibaren, nefesinizi tamamen kesmişti. Dairesine girip ne kadar şık giyindiğini, her zamanki gibi çok ileri gittiğini fark ettiğinizde, akşamınızın özel olacağını söyleyebilirdiniz."Sessiz kaldın," diye fısıldadı, "her şey yolunda mı?"
"Kesinlikle," gülümsedin, kendini hayalden çekip çıkardın, "Hayattan bu kadar memnun olabileceğimi hiç hayal etmemiştim, şu anda her şey biraz fazla rüya gibi geliyor."
"Bu bir rüya değil," Jungkook yumuşak bir şekilde konuştu, "gerçek, bunların hepsi gerçekten oluyor."Dün geceki her şeyin gerçekten olduğuna inanmak için ne kadar çabalarsan çabala, yine de gerçek olamayacak kadar iyi hissettirdi. "Sanırım dün gece sonsuza kadar benimle kalacak ve bu senin ne kadar inanılmaz bir insan olduğuna bağlı Jungkook."
Onunla ilk tanıştığınızda, bir kişinin size kendini bu kadar adamış ve dikkatli olmasını hiç beklemiyordunuz. Çok önemsiyordu, ihtiyacın olduğunda her zaman dinledi ve alana ihtiyacın olduğunda geri çekildi. Fark ettiği tüm küçük şeyler, dün gece ve bu sabah sizin için her şeyi mükemmel bir şekilde yapabilmesini sağladı.
"Benimle de kalacak çünkü senden başka kimse olmayacak," dedi gülümseyerek.
İkinizin seksten çok daha derine indiği bağ, ikinizin de birbirinize olan yakınlığı ve tutkusu, en çok sarıldığın şeydi. Birbirinizin yanında olma ve birbirinizi anlamak için her zaman daha çok çalışma arzusu.
"Sanırım seninle tanıştığım gün şanslıydım," diye iltifat etmeye devam ederek göğsüne hafifçe vurarak, "her gün senin yanında olduğum için kendimi daha şanslı hissetmemi sağlıyor.
"Jungkook dinlemeyi reddetti ve aslında şanslı olanın kendisi olduğuna dair güçlü bir dava sundu. Onu destekleyen ve onun için tezahürat yapan birine sahip olmak tüm dünya demekti, sanki hayatında yıllardır kaçırmış gibi hissettiği tek şey buydu."
"Sonsuza kadar burada kalmamızı önermek isterim," diye konuşmaya devam etti, nazikçe başının üstüne bir öpücük kondurdu.
"Bu öneriyi beğendim," diye hemen kabul ettiniz, "ama bir şekilde bunun tam olarak gerçekleşeceğini sanmıyorum."
Başka hiçbir şey olmasa da, her zaman tutunacak dün gecenin anılarına, birbirinizin gözlerindeki sevgiye ve ikinizi daha önce olduğunuzdan daha da yakınlaştıran samimiyete sahiptiniz.
"Birbirimize bir söz vermemizi istiyorum," diye kulağına fısıldadı, "hayat nasıl değişirse değişsin, şimdi ve uzun vadeli gelecekte, her zaman birbirimizi seveceğiz ve birbirimizi önemseyeceğiz. dün gece yaptığımız gibi ve paylaştığımız bağın ne kadar özel olduğunu asla unutmadığımızdan emin olun."
"Bu sözü beğendim ve kesinlikle tutacağım bir söz olacağını düşünüyorum. Yeterince sıkı çalışırsak, birbirimize aynı sevgi, kalp ve özen ile her zaman ilk seferimizmiş gibi hissettirebiliriz. Buradan ayrılmak zorunda olsak da, özellikle hayat biraz daha zorlaştığında, onu her zaman yanımızda taşıyabiliriz."
"Buna da söz veriyorum." Gülümsedi.Başın salladı ve Jungkook'a tutması için elini uzattı, "Birlikte kim olduğumuzu asla gözden kaçırmayalım."
İlişkinizin hala balayı evresinde olmanıza rağmen, önümüzdeki yıllarda birbirinize karşı bu kadar sevgi duymaya devam edeceğinizi umabilirdiniz. Önümüzde, umarız hala birbirlerinin taraflarıyla karşılaşacakları daha zorlu engeller olacaktır.
"Bana teşekkür etmekle meşguldün ama ben de sana bir dakikamı ayırıp teşekkür etmek istiyorum." Jungkook sırıttı, "sadece sen olduğun için."Yanakları da kızarmaya başladığında başının salladı, "Beni ben olduğum için kabul ettin ve Jungkook'tan isteyebileceğim tek şey bu."
"Sen olduğun halinle benim için mükemmelsin, zaten değişmeni asla istemem.sadece benim için aynı kal."