9 (Hoseok)

826 17 8
                                    

Abiye giyim senin için garip bir kavramdı. Hayatın boyunca hiç kimse sana gece elbisesi giymeni söylememişti. Yine de burada, randevunuzun giymenizi istediği doğru kıyafet türü olup olmadığı konusunda endişeli bir şekilde elbisenizi çekiştiriyordunuz. Sol bacağınızda bir yırtmaç bulunan, dizinizin hemen üzerinde biten basit kırmızı bir elbise. Onu bir çift gümüş topuklu ve kırmızı bir debriyajla eşleştirmiştin. Hissettiğin kadar gergin görünmemek için elinden geleni yapıyorsun.

Hoseok'la pek çok randevuya çıktın ama nedense bu seni diğerlerinden daha fazla endişelendirdi. Potansiyel olarak, ondan önce gerçekten hiç çıkmadığın ve ne bekleyeceğin hakkında hiçbir fikrin olmadığı için. Bir tür flört rehberi kitabı varmış gibi değildi ve varsa da. Okumaya çok ihtiyacın vardı.

"Çok güzel görünüyorsun." Tatlı bir ses kafanı doldurdu ve şaşkınlıkla arkanı döndü. Hoseok, randevun olduğun restoranın dışında seninle buluşacaktı. Plan içeride buluşmaktı ama aslında içeri girmeye çok korkmuştun.

Çok büyüktü ve son derece pahalı görünüyordu, üç yaşam için biriktirmiş olsanız bile asla karşılayamayacağınız bir şeydi. Hoseok, elini dikkatlice dudaklarına kaldırdı ve sana gülümserken tenine yumuşak ve nazik bir öpücük kondurdu. Gün boyu onu işe devam ettiren tek düşünce bu gece seninleydi. Bu gece onunla ne kadar güzel görüneceğini hayal ediyorum.

"Elbise iyi mi?" Küçük bir kekeme, gergin olduğunuz konusunda onu uyardı ve o da başını salladı. Elini seninkinin içine sokmak ve küçük bir sıkmak için zaman ayır.

"Mükemmel Y/n," Adını söylediğinde bile yerde eriyebilirsin.

İkiniz onun işi sayesinde tanışmıştınız ya da daha doğrusu. Bir sabah aceleyle işe gidiyordun ve son derece pahalı görünen bir takım elbiseye dört fincan kahve döktün, bunu telafi etmen için ona yalvarıyordun. Hepsi koca bir klişe olmuştu ama umursamıyordun.

Hoseok ile bu kadar çok zaman geçirdikten sonra onun bir CEO ve zengin bir adam olduğunu görmezden gelip gerçek benliğine odaklandın. Temas kurduğu herkese karşı nazik olan. Sanki biri onu bir masal kitabında yaratmış ve bu dünyaya yerleştirmiş gibiydi, seni istediğine inanmak zordu.

"Bunu söylemek zorundasın çünkü çıkıyoruz," diye dalga geçtin, seni belinden tutup kendine çekerken, yanağına uzun bir öpücük kondururken parlak bir şekilde gülümsedi.

"Hayır, söylüyorum çünkü gerçek bu." Restoranın kapısına doğru yürümeye başlarken fısıldadı.

Tamamen siyah takım elbiseli uzun boylu sarışın bir adam orada duruyordu ve Hoseok'un adını almadan önce ikinize de yukarıdan bakıyordu.

"Tam bu tarafta, sizi bekleyen güzel bir standımız var Bay Jung." Hoseok ve sen el ele restoranın içinde yürürken bir ısı dalgası üzerinizi kapladı. Tavandan sarkan peri ışıkları ve sahte çiçek dalları, odanın bir ormandaymışsınız gibi görünmesine neden oluyordu. Senin ve Hobi'nin götürüldüğü kabinlerin yanında kocaman bir şömine vardı.

"Biri birazdan içki siparişinizi almak için gelecek." Hoseok ona teşekkür etti ve oturmana yardım etmek için elini tutmadan önce nazikçe bahşiş verdi. Yer inanılmaz derecede süslü görünüyordu ve burada yemeye hazır olup olmadığınızı bilmiyordunuz.

"Rahatla... Sadece sen ve ben varız." Elini masanın üzerine koyarken, parmakları seninkilerle kenetlenirken Hobi fısıldadı. Elini seninkinin yanında tuttuğu sürece, sanki dünyada her şeyi yapabilirmişsin gibi hissediyordun.

"Sadece sen ve ben," diye tekrarladın ona, gününün nasıl geçtiğini sormaya başlarken oturduğun yerde eriyip gittin.

----

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin