𝘈𝘧𝘧𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 - 𝘔𝘪𝘯 𝘠𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪

1.1K 23 1
                                    

Özellikle dün geceki olayları hatırladıktan sonra, içinizde karıncalanma hissederek uyandınız. Geceyi Yoongi ile ilk kez birlikte geçirmiştin. İkiniz de yaklaşık iki aydır resmi olarak çıkıyor olsanız da, ikiniz de acele etmek istemiyordu. Ayrıca, yoğun programı yüzleşmesi gereken bir başka zorluktu. Seninle birlikteyken tüm dikkatini sana verebilmek istediğini biliyordun.

Bu yüzden onu yatakta yanında bulamayınca biraz hayal kırıklığına uğradın. İşyerinde beklenmedik bir şey oldu ve gitmek zorunda kaldı mı? Herhangi bir not var mı diye etrafına bakındın. Hiçbir şey değil. Ayrıca yeni mesajınız da yoktu.

Tam orada geçirdiğiniz ilk geceden sonra evinde yalnız olmanın garipliğiyle paniklemeye başladığınızda, başka bir odadan hafif bir ses geldiğini duydunuz. Rahatladın, yataktan çıkıp Yoongi'yi bulmaya karar verdin. Daha önce, yine de, yatağı yapmaya karar verdin.

Çabuk, mutfaktan sadece gürültü değil, aynı zamanda lezzetli bir koku geldiğini fark ettiniz. Erkek arkadaşının arkasını görmeye geldin. V yakalı beyaz bir tişört giydiğini anında hatırladı. Ah, böyle ne kadar güzel görünüyordu.

Ona sessizce yaklaşmaya çalıştın. Ona arkadan sarıldın ve o ne olduğunu anlayamadan sol omzuna ve boynuna birkaç öpücük bıraktın. Seni görmek için başını yana çevirdiğinde, hızla parmak uçlarının üzerinde durup dudaklarını öptün. Kısa ve tasasız bir öpücüktü ama Yoongi'yi şaşkına çevirdi.

"Bu ne? Yemek yapmaya çalışıyorum." Sahte bir rahatsızlıkla dedi.

"Açıkçası sevgi." Gerçeği söyledin.

"İğrenç." Bu cevapta ne yapacağını bilemedin.

Sesi ciddi değildi ama ilişki gerçekten iyi olup olmadığını bilemeyecek kadar yeniydi. Belki de ona fazla yapışıyordun. Gözleriniz buluştuğunda onu elinizden bırakmaya başladınız.

"Bekle, tekrar yapmayacak mısın?" Tutuşunun gevşediğini hissettikten sonra sessizce söyledi.

Rahatlamış bir şekilde gülümsedin ve onu tekrar öptün. Ancak bu sefer, birbirinize düzgün bir şekilde bakacak şekilde hareket ettiniz. Ayrıldıktan sonra onun sakızlı gülümsemesinin kızardığını gördünüz. Min Yoongi istediğini söyleyebilirdi ama her zaman senin dokunuşunu kabul ederdi.

~~~

bipolar yoongi 🤪

benden bu günlük bu kadar gençler, sonra görüşürüz <333

~~~

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin