11 (Yoongi)

1.1K 22 13
                                    

!!!Lise AU!!!

Okulunuzun koridorunda koşarken her öğrenciden kaçarak onu bulmaya çalışıyordunuz. O kimdi? O Min Yoongi. Okulunuzun soğuk kötü çocuğu olarak da bilinen tek arkadaşınız. Diğer öğrenciler için senin gibi utangaç ve masum bir kızın onun gibi biriyle konuşması gerçekten tuhaftı. İkiniz de tam zıtsınız. Sen tatlı, utangaç ve masumsun o soğuk. Beğenisine çok yaklaşmaya çalıştıklarında insanları sertçe uzaklaştıran biri. Sen gerçekten zekisin ve onlardan nefret ederken her öğretmen senden hoşlanıyor. Ona bir bak ve ona yaklaşmak istemezsin. Sağ kolu dövmelerle dolu ve onun da uyuşturucu sattığına dair söylentiler var. Ama onları umursamıyorsun. Ne de olsa seninle konuşan ve seni zorbalığa uğramaktan kurtaran ilk kişi o.

Utangaç ve çekingen bir yapıya sahipsin. Ve bazen insanlar utangaçlığınızdan yararlanmaya çalışır. Okulunuzun popüler kızları sizi hep orada projeler ve ödevler yapmaya zorladı. Ve onları her dinlediğinde bile okuldan sonra sana zorbalık ettiler. Eve yürürken, evinin yolunun üzerindeki ara sokakta duran kızları gördüğünde yutkunduğun o günü hatırlıyorsun. Yüksek sesle gülerken sigara içiyorlardı. Onları fark etmeden geçmeye çalıştın ama içlerinden birinin seni görüp "Hey! Nereye gidiyorsun aptal?!" yakanızdan tuttu ve sizi ara sokakta daha derine sürükledi. Seni sert bir şekilde duvara yasladığında ve kafanı duvara çarptığında acı içinde inledin. Daha çok güldüler ve biri öne çıkıp dumanı içine çekti ve yüzüne üfledi. Gözlerinden akan yaşlarla yüksek sesle öksürdün. Dün de yaptıkları için boğazınız yanıyordu. "L-lütfen dur.." demeyi başardın ama o sadece saçını sıkıca tuttu ve sana tokat atmak için elini kaldırdı "Onu rahat bırak." diye hepsi sinirli bir şekilde onları kimin rahatsız ettiğini görmek için baktılar sadece Min yoongi'nin ayakta durduğunu görünce solgunlaştılar orada. "Beni duymadın mı? Lanet olsun onu rahat bırak dedim." diye homurdandı ve hepsi hemen oradaki çantaları alıp kaçmaya başladılar. Yoongi sana soğuk gözlerle bakarken göğsünü okşarken duvardan aşağı kaydın. Şiddetle öksürdüğünü görünce içini çekti ve senin seviyene doğru çömelerek sana doğru geldi. Yüzünün her yerinde yaşlarla ona baktın ve bir an gözlerinin yumuşadığını düşündün. Ama geldiği gibi gitmişti. Sana şişesini verdi.

Ertesi gün elinizde küçük bir kutu tutarken tereddütle yanına yürüdünüz. Onu okulun önünde duvara yaslanmış sigara içerken gördün. Başını kaldırdı ve senin ürkek bir şekilde ona doğru yürüdüğünü gördü ve sigarayı yere attı. Kaşını kaldırdı ve ona baktın ve "Dün bana yardım ettiğin için t-teşekkür etmek istedim." derken sadece başını salladı ve yürümeye gitti ama senin kolunu tuttuğunu hissedince durdu. Sana bakarken rasgele "Ne?" dedi, taşıdığın kutuyu ona ittin ve "B-bu senin için" diye mırıldandın ve hızla kaçtın. Yoongi pembe kutuyu açtı ve gülümsedi. İçinde farklı şekillerde kurabiyeler görmek onu eğlendirdi. Yüzünde utangaç bir gülümsemeyle ona baktığını bilmeden bir tanesini ağzına attı.

O günden sonra ona yavaş yavaş yaklaşmaya başladın. Öğle yemeğini yerken okulun arka tarafında yere onun yanına oturur ve sessizce ona da verirdin. Ya da sen konuşurdun o sessizce dinlerdi. Ona aşıksın. Arkadaşlığının başladığı günden beri ondan hoşlanıyorsun. Ama arkadaşlığınızı mahvedebileceğini düşünerek itiraf edemeyecek kadar utangaçtın ve korktun. Ama bugün beyninizin yüzde 90'ı reddedilebileceğinizi bilmesine rağmen itiraf etmeye karar verdiniz. Ama kalbinin o yüzde 10'u hala onun da aynı şeyi hissedebileceğini umuyor. Onu her zaman ki yerinde dururken görünce gülümsedin ve ona "Yoongi!" dedin. Sesini duyunca başını kaldırdı ve yüzünde parlak bir gülümsemeyle ona el salladığını görünce hafifçe gülümsedi. Sigarayı yere attı ve ona doğru yürürken "Yine sigara mı içiyordun?" somurtarak sordun, o da "Haftada bir sigara içebileceğimi söylemiştin." diyerek kıs kıs güldü ve hafif sigara kokusuyla yüzünü buruşturdun ve "Burada!" dedin. Ona öğle yemeğini veriyor.O kaşlarını çattı ve "Sana benim için özel yapma demiştim." dedi. Sen sadece elini salladın ve "Tamam! Şimdi ye!" dedin. İkiniz de oturdunuz ve içinizde büyüyen bir gerginlikle yemeye başladınız.

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin