Pencerenizin dışına düşen kar taneleri, etrafınızdaki mahalleyi sokak ışıklarının altında parıldayan ince bir beyaz toz tabakasıyla kaplıyor. Göz alabildiğine etrafınızda, her şey bozulmamış ve mükemmel görünüyor. Sen hariç, değil. Yaklaşık yirmi dakika önce arabanızın motoru sıçrayarak bir iş gezisinden eve karlı yollarda giderken sizi tam bir paniğe sürükledi. Nefesinizin altında küfrederek, karın daha sert yağdığını, önünüzdeki yolu görmenizi engellediğini, sizi kaybolmuş ve kafanız karışmış, nerede olduğunuzdan veya hangi yöne gideceğinizden emin olmadığınız halde izliyorsunuz.
Yavaşça gaza basarken, kanınızı dışarıdaki dondurucu soğuklardan bile daha soğuk yapan bir ses duyduğunuzda yürümeye karar veriyorsunuz. Tekerlekleriniz dönüyor ama araba hareket etmiyor. Hayal kırıklığı içinde inleyerek, birkaç kez daha gaza basarsınız, hiçbir şey olmadığında gitgide daha fazla üzülürsünüz.
"Kahretsin!" ağlarsın, kirpiklerine dağılan yaşlar.
Derin bir nefes alan sersemlemiş beyniniz, bir sonraki hareketiniz için durup bir plan düşünmenin en iyisi olduğuna dair kararı verir. Arabanızda bir şeyler açıkça yanlıştı ve önümüzdeki birkaç saat içinde eve varmanızı pek mümkün kılmadı. Düşününce, bir fincan çayla ateşin yanında oturup canınız ne kadar sıkarsa Netflix izlemek için o kadar heyecanlıydınız. Homurdanarak telefonunuzu açıyorsunuz, hava durumunu tararken parlak ekran gözlerinizi acıtıyor. Daha fazla kar.
Durumunuzun görünen umutsuzluğu midenizde bir düğüm oluşturur. Google'da çılgınca gezinirken, yakınlarda otel olmadığını gördüğünüzde neredeyse daha çok ağlarsınız. Tek seçenek, arabanızı tamir edecek birini bulmak ve sonra mümkün olduğunca çabuk eve gitmek olacaktır. Kaydırmaya devam ederken, yakındaki bir tamirci dükkanı olan ve aynı zamanda çekici hizmetleri de veren Triva: Motors'u bulduğunuzda rahatlamış bir çığlık attınız. Ve açıklar! İşletme adının yanındaki çağrı numarasına bastığınızda (umarım) bir kurtuluş beklerken telefon çalar.
"Merhaba? Diğer bilgiler: Motorlar konuşuyor, Namjoon burada." derin bir ses cevap verir.
"Aman tanrım, buradasın, çok şükür. Benim adım Y/M ve şu anda Oak ve Maple'ın köşesinde mahsur kaldım. Arabam çalışmıyor ve senin gelip onu çekebileceğini umuyordum, böylece onu dükkanda tamir ettirebilirim?" Cevabını beklerken nefes nefese, çılgınca açıklıyorsunuz.
"Siktir!" karşı tarafta duyduğun şey kaşlarını çatmana neden oluyor.
"Herşey yolunda mı?" Ona soruyorsun, şüphecilik düşüncelerini işgal ediyor. Belki de şu anda açık olan tek otomobil dükkanı olmalarının bir nedeni vardı.
"Ugh, lanet ol-, üzgünüm hanımefendi, bunu duymamalıydınız," diye yanıtladı Namjoon diğer taraftan. "Bana bir dakika ver, seni alması için birini göndereceğim."
Ve böylece, beklersin. Yalnız, soğukta, pilin biteceği korkusuyla ısıtıcısız. Titreyerek, tamircinin nerede olması gerektiğini merak ediyorsun. Kaybolmuş muydu? Yoksa sahtekar olduğu için masum bir müşteriyi terk mi ediyordu. Karanlığın içinde bir kurtarıcı bulmayı umarken, kendini daha sıkı kucaklıyor, gözyaşlarını tutmaya çalışıyorsun.
Saatler sonra, camınıza vurulan bir vuruş, zıplamanıza neden olur. Uzun, belirgin bir figür görüyorsunuz ve anında kalp atışlarınız hızlanıyor. Hiçbir yerde çekiciye ait bir iz yoktu. Figürle göz temasından kaçınarak derin, ağır nefesler alırsınız, sessizce saldırganınızı nasıl etkisiz hale getirebileceğinizi ve potansiyel bir kaçış yapabileceğinizi düşünürsünüz.
Pencerede vurma devam ediyor, ama sizi şaşırtan ardından gelen ses.
"Majesteleri? Namjoon'du. Trivia'dan: Motorlar? Araba için buradayım."