Nude - Taehyung

1.3K 31 15
                                    


!!! Warning !!!
!!! Aşırı açık bir anlatım kullanılmış, bazı okuyucular için rahatsız edici olabilir. Lütfen bu uyarıyı dikkate alın. !!!


Oh hayır. İnanamayarak ekrana baktın çünkü mantıklı değildi. Bu nasıl oldu? Göndermeyecektin, sil butonunu bulmaya çalışıyordun. Kahretsin. Ve tüm insanlardan Taehyung'a!?

Cumartesi

Gönderilen: Taehyung [10:38pm]

Hayır hayır hayır! Bu olamazdı. Numara! Bir şeyleri değiştireceğini umarak ana sayfa düğmesine en az on kez hızlıca bastınız, ancak değişmeyeceğini çok iyi biliyordunuz. Arkadaşlarından biri olan Taehyung'un, cilveli giden Taehyung'un, kendini beğenmiş, kendini beğenmiş Taehyung'un birdenbire senin çıplak halini almak üzere olduğunu fark ettiğinde panik vücudunu ele geçirdi. Bugün mesaj bile atmadın. Kahrolası WhatsApp ve senin kahrolası sakarlığın.

Gerçekten gönderilip gönderilmediğini kontrol etmek için sohbeti tekrar açtınız. Belki de ana sayfa düğmesine çılgınca basmanız onu durdurmuştur. Bir hayal kırıklığıyla daha karşılaştınız.

Teslim edilen kişi: Taehyung [22:38]

Siktir, siktir, siktir. Ne göndermelisiniz? Bunun bir kaza olduğuna inanmasına imkan yok. Bırakın onu, bunun olduğuna inanamadınız, özellikle de ikinizin her zaman yaptığınız flörtleşmelerinden sonra. Taehyung çok cana yakındı, seni Taehyung ile tanıştıran oda arkadaşın Jungkook'tan çok daha fazlaydı. Jungkook'un arkadaşları çok iyiydi ve sen onlarla takılmayı seviyordun. Taehyung onun çok çekici olduğunu ve istediği herkesle takılabileceğini düşünmekten hoşlanıyordu ama o Jungkook'un en iyi arkadaşı olduğu için her zaman mesafenizi koruyordunuz. Jungkook ile yaşamaya devam etmek istedin, bu yüzden arkadaşlarını becermek söz konusu olamazdı. Onlarla flört etmek ise kendin yapmana izin verdiğin bir şeydi. Sadece zararsız bir eğlenceydi. Sen ve Taehyung sürekli flörtöz bir şekilde birbirinizle dalga geçerdiniz ve sadece ikiniz değil, herkes bunun komik olduğunu düşündü. Sadece arkadaşça bir alaydı, başka bir şey değil. Bu çıplak değildi.

Sırf bu çıplaklığın bu bağlama nasıl uyacağını kontrol etmek için ikinizin paylaştığı son mesajları okudunuz - ve neredeyse utançtan ölüyordunuz.

Perşembe

Taehyung: Bizimle gelmeliydin, burası harika [23:04]

Sen: O kadar harika ki, telefonunda eğlenmek yerine bana mesaj atıyorsun? [11:12]

Taehyung: evde tek başıma mesajlarımı beklemekten daha iyi [11:14]

sen: hah! lütfen. [11:15]

Taehyung: yalvarmana gerek yok ;) [11:16]

Sen: iğrençsin [11:18]

Taehyung: özellikle yatakta [11:19]

O zaman cevap vermeyi bıraktın. Hep aynı şey oluyordu – birbirinizle tartışır ve dalga geçerdiniz ama biri seksten bahseder bahsetmez dururdunuz. Olmasına izin veremezken seks hakkında konuşmanın bir anlamı yoktu. Bu sadece zihinsel bir işkenceydi, özellikle de Taehyung tam da senin oyalanmak isteyeceğin tipte bir adam olduğu için. Zekiydi, komikti, çok yakışıklıydı ve tam bir pislik değildi - takılmak için mükemmeldi.

Bir sonraki mesaj, gönderdiğiniz çıplak mesajdı. Kahretsin. Ne kadar aptalsın. Geçen gün size gönderdiği bir meme arıyordunuz, bu yüzden konuşmanızdaki tüm medya dosyalarını gözden geçirmeniz gerekiyordu ve yüzden fazla vardı. Memi buldunuz ve kaydettiniz, bu yüzden onu kaydettiğinizde, sizi medya kitaplığınıza götürdü ve memi birine göndermek istediniz, ancak ekranınızın sol üst köşesinde bir resim fark ettiniz - sahip olduğunuzu sandığınız bir resim uzun zaman önce silindi. Eski sevgilin için aldığın bir çıplaktı - aptal, tabii ki - ama onu göndermeye asla cesaret edemedin ve sonra ayrıldın ve orada olduğunu unuttun. Böylece, silebilmek için menünün açılmasını bekleyerek üzerine tıkladınız, ancak bunun yerine WhatsApp sizi becerdi ve medya kütüphanesinden geçmekte olduğunuz kişiye, Taehyung'a gönderdi.

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin