12 (Namjoon)

1K 23 4
                                    

Bu kötü, çok fena.

Gözlerin komşunun her adımını takip ederken kendi kendine düşündün. Korkunç bir şey yapıyor gibi değildin. Kimse bakmanın yanlış olduğunu söylemedi.

Dışarıda çok güzel bir gündü. Güneş parlıyor, dokunduğu her şeyi altın tonlarıyla aydınlatıyordu. Hafif bir esinti teninizi gıdıklayarak yaz sıcağının çok korkutucu olmamasını sağladı. Dinlenmek için mükemmel bir havaydı. Bu yüzden dışarıda verandandaydın, kucağında güzel bir kitap ve biraz D vitamini alıyordun.

En azından komşunuz dışarı çıkmaya karar verene kadar plan buydu. Artık farklı bir tür D vitamini 

almaktan aklınızı alamazdınız .

Beyaz bir fanilasıyla arabasının üstüne çıkmış, aracını yıkarken kendini sabun ve suyla ıslatmış gibi değildi. Bilirsiniz, arka planda oynayan Ginuwine'den Pony ile tam bir sihirli mikrofon seansı. Bunun yerine, beyaz bir tişört ve bir çift gri Nike eşofman altında biraz bahçe işi yapıyordu.

Bu kadar basit bir görevi nasıl bu kadar seksi gösterebilirdi?

Pazılarının gömleğinin kısa kollarını doldurması, ince kumaşı kolunun üzerine şekillendirmek için neredeyse germesi. Attığı her adımda göğüs kaslarının hafifçe zıplaması. Bronz teni yaz güneşinin altında nasıl da parlıyordu. Yürürken bacağındaki kasların hareket ettiğini bile görebiliyordunuz.

Bakmaya devam ederken kendi kendine yavaşça nefes aldın. Parmak uçlarınız, o gittiğinden beri görmezden geldiğiniz kitabın sayfasıyla nazikçe oynuyordu. Alnındaki teri atmak için bir saniye duraksadığında, alt dudağını nazikçe ısırdın.

Bakmakta bir sakınca yoktu.

Ama şimdi, güçlü kollarının sizi ürkütecek kadar kolaylıkla kaldırabileceğine dair düşünceler çılgına dönmüştü. Seni bir yatak odasına götürürken dudaklarının boynuna nasıl bastırılabileceğini.

Gözleri seninkilerle buluştu ve seni aniden düşüncelerin içinden çekip çıkardı. Mendilinin ortasında olduğu için eli hâlâ alnına bastırıyordu. Aynı eli kullanarak, size eşleşecek bir gülümsemeyle küçük bir dalga teklif etti. Elini kaldırdın ve jestine karşılık verdin. Sizi o kadar da masum olmayan düşüncelerinizle baş başa bırakarak önceki görevine devam etti.

Belki de kitabına geri dönmelisin.

Kitabının beyaz sayfalarına baktın. Tam ilk birkaç kelimeyi okurken cep telefonunuz kapandı. Arayanın kimliğinde erkek arkadaşının adının çevresinde iki kalp yazılıydı.

Aniden gelen zil sesi, komşunuzun size bir kez daha bakmasına neden oldu. O anda üzerinize normalden daha flörtöz bir şey geldi.

Giydiğiniz etek uzun ve hafifti ve doğru esinti ile rüzgarda uçuştu. Ama onu giymenin asıl nedeni, uyluğun ortasından çok yukarı çıkan kumaştaki büyük yarıktı. Şezlongunuza geri yaslanırken, bacağınızın yavaşça yukarı kalkmasına izin verdiniz. Eteğinizin kumaşı bacağınızın iki yanına düşerek pürüzsüz teninizi ortaya çıkardı.

Ne de olsa onu göz kamaştırıcı olarak kullanıyordun, ona da biraz verirsen adil olurdu.

Bu hareketi yoğun bir şekilde izledi, yeni ortaya çıkan cilde kaşlarını kaldırdı. Gözleri kolayca vücudunda gezindi. Çimleri biçmeye geri dönmeden önce pembe dolgun dudaklarında hafif bir sırıtış belirdi. Oynadığınız bu küçük kedi ve fare oyunundan zevk aldı ve haftalar geçtikçe işler daha da yoğunlaştı.

"Merhaba bebek." Telefonu kulağına götürdükten sonra cevap verdin.

Arka planda bir şehir atmosferinin koşuşturmacasını duyabiliyordunuz.

bts - imagine'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin