Önünüzde uyuyan Tae'ye gülümsediniz, kabarık saçları bir saç bandıyla geriye taranmıştı, yoğun birkaç günün ardından biraz uyumaya çalışırken küçük horlamaları kaçıyordu. Yoğun programında, çekimlerden birinde kuliste dinlenmek için birkaç dakika bulmuştu ve ona eşlik etmen için sana yalvarıyordu.
Genelde, onun tatlı uykusunun tadını çıkarmasına izin verirdin, ama geçen gün sen onların şovunda kuliste uyurken o ve Jimin sana şaka yapmayı seçtikten sonra, bunun intikam almak için mükemmel bir fırsat olduğunu biliyordun.
Birkaç sandalyeye yatırıldınız, arkanıza yaslanmış minderlere sokuldunuz. Aniden tatlı rüyalarınız, kulağınızda yüksek sesle çalan retro müziğin sesleriyle doldu. İçini çektin, sırt üstü yuvarlandın, isteksizce gözlerini açarak Taehyung ve Jimin'in sana gülümsediğini gördün. "Sabah!" Tae sırıttı, konuşurken Jimin'e beşlik çaktı.
"Yemin ederim ikinizi de bunun için geri alacağım, sadece bekleyin!"
Mutfaktan bir sürahi soğuk su alarak hafifçe dökmeye başladınız, böylece yüzünün yanına birkaç damla düştü. Taehyung hareket etmedi, yanağına çarpan soğuk sıvıda irkilmedi bile, bu yüzden sürahiyi daha fazla eğdin, eli yüzüne gelip nazikçe silerken izledin.
Hâlâ uyanması yeterli değildi, bu yüzden bütün sürahiyi yüzüne dökmeyi seçtin, o anında şaşkınlıkla ayağa kalkarken kıkırdadın. "Ne oluyor be! Bebeğim!" Yüzünü kurutmak için kanepeden bir minder alarak bağırdı.
"Sana intikamımı alacağımı söylemiştim." İçini çekti, yine de kıkırdayarak intikamın için seni tebrik etti. "Belki de bana bir daha şaka yapmamak için dersini alırsın."
Başını salladı, sana doğru eğildi, kollarını beline doladı ve seni üzerine çekti. Hâlâ kuru değildi, aslında donuyordu, saçlarını her yere sallıyordu, bu yüzden sen de suyla kaplıydın.
"Tae! Lütfen bırak gideyim," onun elinden kurtulmaya çalıştın ama o çok güçlüydü, seni tam üstünde tutuyor, gitmene izin vermiyordu. "Her şeyi yaparım."
Elinde kıvrandığını, parmaklarının yanlarına saldırdığını görmekten büyük zevk aldı. Başını kaldırıp sol omzuna koydu ve kulağına fısıldayarak "öp beni" dedi.
Kollarında döndün, başını hareket ettirdin, böylece sıcak nefesin yanağında dolaştı ve omurgasından aşağı bir ürperti gönderdi. "Ah, ısır beni! Sanki az önce bana yaptıklarından sonra seni öpecekmişim gibi."
Tae'nin derin kıkırdaması odanın içinde çınladı, kafanı kendi başının hizasında olacak şekilde kaldırdı. "Memnuniyetle." Bir an bile düşünmeden, başı aşağı indi ve boynunuzdaki deriyi hafifçe emmeye başladı.
Ellerinin saçlarının arasından geçmesi, uçlarından çekişmesi ve onu sana daha çok çekmesi seni tamamen şaşırttı. "T-tae... çocuklar," diye mırıldandın, kapının her an açılabileceğini bilerek.
Taehyung aldırmıyor gibiydi, nefes almak için zar zor durdu, senden kaçan ilk hafif inilti. "İşte benim kızım," diye mırıldandı tenine karşı, dişlerini hafifçe sıyırarak. "İçeri girmeleri umurumda değil."
Üyelerden biri içeri girerse, elini aşağı indirir, gömleğinin kumaşının altına uzanıp göğüslerini tutar, yumuşak tenine hafifçe masaj yaparsa umrunda olmayacak kadar muhtaçtı. "İyi hissetmek?" Boynunda oluşmaya başlayan birkaç çürüğe gururla gülümseyerek uzaklaşarak sordu.
"Mm, çok iyi." İçini çektin, elleriniz onun tene kadar uzanan siyah pantolonunun düğmelerini açmak için aşağı inerken başınızı öne eğdiniz. Fermuarını aşağı yönlendirmeye yardımcı olmak için yedek elini kullanarak ellerinizin soğuk dokunuşunda inlediğini duyabiliyordunuz.
Elinizi tam olarak istediği yere yönlendirmeye yardım ederken kıkırdayarak şişkinliğinin ne kadar büyük olduğuna şaşırdınız.
Bu arada dudakları, dilini zorla öpücüğünüze sokmadan önce, birkaç dakika boyunca sizinkileri kapladı. Kapı aniden açılınca, vücudun onunkiyle eridi.
"Taehyung hazır olduğunda sana ihtiyaç duyulur... woah!" Kafanı Taehyung'un göğsüne gömdün, döndüğünde Jungkook'un ona baktığını gördü, kocaman gözleri, yüzünde küçük bir sırıtış. "Boş ver, ne zaman işini yapıyorsan sette sana ihtiyaç var."
Kapıyı kapattı, koridorda kendi kendine kıkırdadı ve diğer üyelere az önce tam olarak ne gördüğünü anlatmak için acele etti.
Oda sessizleştiğinde, Taehyung senden uzaklaştı, yanaklarındaki büyük kızarıklığa gülümseyerek fark edildiğin için utandı. "Sana böyle bir şeyin bizim başımıza geleceğini söylemiştim, neden beni dinlemedin?"
"Sadece JK, merak etme aşkım."
"Merak etme, bir daha asla onların önünde yüzümü gösteremeyeceğim." Hafif aşırı tepkine kıkırdadı ve seni sakinleştirmek için alnına bir öpücük kondurdu.
"Oğlanları bilirsiniz, yakında konuşacak yeni bir şey bulurlar, yarım saat sonra bile bunu unuturlar. Zaten kız arkadaşı olan tek kişi ben olduğum için kıskanacaklar, dünyanın en güzel kız arkadaşı."
Dudaklarını tatlı bir şekilde öptüğünde gözlerini devirdin. "Çok utanıyorum Tae, seks falan yapıyormuşuz gibi bile değil."
"Gidecektik ama değil mi?" diye fısıldadı, seni yumuşak bir şekilde öpmeden önce baştan çıkarıcı bir şekilde dudaklarını yaladı.
"Beş dakikalığına pantolonunun içinde tutabilir misin, en iyi arkadaşın az önce ikimizin öpüşürken içeri girdi, bu muhtemelen hayatımın en büyük krizi."
"Eğer seni bu kadar rahatsız ediyorsa, gidip onlarla konuşacağım, konuyu açmamalarını sağlayacağım ve gidip kendilerine kız arkadaş bulacağım, böylece diğer insanları kıskanmak zorunda kalmasınlar." Seni sıkıca göğsüne çekti, sımsıkı sıktı.
Bazen Taehyung'un ne kadar iyi kalpli olduğunu görmek seni şaşırttı, seninle alay edip dalga geçebilirdi ama seni rahatsız eden bir şey görür görmez düzeltmek için hemen oradaydı. "Bu çok şey ifade eder Taehyung, teşekkür ederim. Seni seviyorum."
"Seni daha çok seviyorum, her şey yoluna girecek, söz veriyorum."
~~~
bölümü okuyan tae biaslılarla yazar anlık;
~~~