Buraya yine hatırlatma yapacağım çünkü hâlâ bildirim gitmediği oluyor. 11. Bölüm bildirimi gelmemiş olabilir. İsterseniz bir bakın.
|12:İkizim|
Konağın kapısına gelmem ile yavaşça içeri girdim. Saat tam on ikiydi. Merdivenlerden koşarak çıkmaya başladım. Odamın önüne gelmem ile derin bir nefes alarak kapıyı açtım.
İçeri girmem ile gördüğüm siluet ile çığlık atacağım sırada ağzımı kapadı.
"Benim" Akın'dı.
Ellerinden kurtularak komodin de duran ışığı açtım.
"Neredeydin?"
"Yürüdüm biraz."
"Aradım ama açmadın."
"Duymamışım özür dilerim. Hem burada olman iyi oldu. Sana bir şey verecektim." Elini ensesine atmış kafa sallamıştı.
"Bende onun için gelmiştim. Yani bir şey verecektim." Beni oturtarak cebinden küçük bir kutu çıkarmıştı.
Beyaz kutuyu açmam ile içinde gördüğüm kolye ile gülmeye başladım. "Beğenmedin mi?" Akın'ın korkuyla çıkan sesini duymam ile biraz sakinleşerek komodinimde duran beyaz kutuyu alıp ona uzattım.
Başta anlamasa da kutuyu açmış gördüğü kolye ile benin gibi o da gülmeye başlamıştı.
İkimizin kolyesi de gümüş rengindeydi. Üzerlerinde de 'ikizimden' yazıyordu.
Farkında olmadan ikimiz de aynı şeyi birbirimize almıştık. "Teşekkür ederim ikizim." Bana sarılması ile başımı boynuna sokarak bende ona sarıldım. "Teşekkür ederim ikiz."
Uzun süre sarılı kalmış ardından ayrılmıştık. Kolyeleri takmamız ile bana yaklaşarak konuştu.
"Beraber uyuyalım mı?" Kafa sallamam ile kolunu belime sararak ikimizin de uzanmasını sağlamıştı.
"İyi geceler" fısıltıdan farksız çıkan sesime aynı şekilde karşılık verdi.
"İyi geceler ikizim"
❤️🩹
"Aşkım uyan"
"Hadi güzelim"
"Uyansana, öldün mü kızım?"
Başımda konuşup duran Akın yüzünden bölünen uykum ile yatakta oturur pozisyon alıp onu umursamadan yataktan kalktım."Uyandırdığım için trip yiyorsam kahvaltı yapacağız yoksa uyandırmazdım."
"Giyineceğim" kafa sallayarak odadan çıktı. Fazla uykum vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünerler✔️
Chick-Lit|Tamamlandı-Düzenlendi| Aşkım Gece, babasının ve annesinin bulaştığı adamlar yüzünden ailesinden koparılan bir kız. Yıllar sonra bulunuyor. Üner ailesi, kızlarının acısıyla yaşamaya devam etmiş bir aile. Tekrardan mutlu olmak istiyorlar, kızlarıyl...